Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
Gråstein

C4 bug?

Recommended Posts

Opplever til tider at C4 ikke vil detonere når jeg trykker på knappen. Dette skjer selvsagt på de verste tidspunkt, spesielt ofte de få gangene jeg har C4 på bilen og kjører den inn i en tank jeg støter på.

Og jeg lurer på om dette er en bug? eller en innlagt "feil" i og med at det skjer så ofte? Evt noen grunner til at det skjer?

Opplever til tider at C4 ikke vil detonere når jeg trykker på knappen. Dette skjer selvsagt på de verste tidspunkt, spesielt ofte de få gangene jeg har C4 på bilen og kjører den inn i en tank jeg støter på.

Og jeg lurer på om dette er en bug? eller en innlagt "feil" i og med at det skjer så ofte? Evt noen grunner til at det skjer?

Irriterer meg over det samme, og det skjer i random tilfeller, men som oftest ved bruk av pølsebil (aka C4 på ATV), så antar det er en bug

Merker at det skjer ofte om du har kjæsjet før du skal detonere.

Eks: Du kaster C4 på ATV, ruller avgårde og treffer en stein pga ditt manglende førerkort. Da preller det av lys og kufangere så langt øye ser. C4 "mister" da sitt grep og må deploye på nytt, kan høres ved at "pipe" lyden kommer en gang til. C4 er nå bugget, i de fleste tilfeller iaf.

Kjør forsiktig!

Det er litt irriterenda ja. Kan ikke huske det var slik før siste patchen. Så nå når eg skal detonere de på en ATV feks så ender eg opp med å kaste ut uttallige C4 istedet...

Kan ikke erindre å ha opplev det, men jeg opplever stadig at mine c4 sprenger fordi friendly eller fi skyter på dem med en gang jeg har lagt dem ut (og da får jeg suicide). :tafse:

Kan ikke erindre å ha opplev det, men jeg opplever stadig at mine c4 sprenger fordi friendly eller fi skyter på dem med en gang jeg har lagt dem ut (og da får jeg suicide). :lol:

Det har vært slik veldig lenge. Forøvrig fungerer buggen slik at du isteden for og detonere legger ut nye c4. Så du kan altså legge ut uendelig mange c4, men ikke detonere dem med utløseren. Jeg pleier og slenge en c4 bak på bilen/atv slik at jeg eventuelt kan snipe den av om den ikke detonerer.

Edited by Angelou

Skjer alltid hvis du slenger C4 på bilen og hopper rett inn etter den siste C4 (bare vær kjapp nok) dette er utrolig irriterende :lol:

Skjer alltid hvis du slenger C4 på bilen og hopper rett inn etter den siste C4 (bare vær kjapp nok) dette er utrolig irriterende :lol:

Om det er utløseren av buggen, så er jeg evig taknemlig! *teste*

---

Testet akkurat og det stemmer. går du inn i kjøretøyet før animasjonen etter utlegg er ferdig utløser du buggen.

Edited by Angelou

Har opplevd det på light-tank også. Plantet c4 på beltet på light-tank når jeg spilte SQDM (fordi noen alltid hopper inn, så det er free-kill) men den ville ikke gå av sad.png

Det forklarer jo at jeg ikke har opplevd buggen. Jeg bruker så å si aldri C4-jeep. :yell:

Det har skjedd med meg mange ganger når jeg bruker den på vanlig måte også :s Jeg har sett ganske tåpelig ut ett par ganger hvis jeg ligger i skjul å en tank kjører/står rett på siden av meg, å jeg løper frem for å plante C4 på den, men så vil den ikke detonere :yell: å tanksen ser meg å skyter meg :yell:

Det er ingenting som er så frustrerende som når man gjør en heltemodig innsats for å plante C4 på en tank e.l, for at den så ikke skal detonere... :thumbsup:

Edited by Gråstein