Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
DrunkenGecko

Drar i gang BC2 serveren nå, care to join any1?

Recommended Posts

Ait, ser det er litt dødt på BC2 serverene, så tenkte vi kunne prøve ut noe som fungerte veldig godt i TF2.

Når vi prøver å dra igang en tom eller lite aktiv server er det bare å poste i denne tråden, forhåpentligvis

vil da andre medlemmer se det slik at kanskje de og joiner på morroa med sine venner og vips så har man en

full server!

I tillegg har jeg ordnet med en steamgruppe for de av dere som har BC2 der, slik at man lett kan se hvem som

er på hvilke servere til en hver tid: [bf.no BC2]

Og ikke glem at du og har mulighet til å komme å snakke med oss på Mumble. En noe tilbakestående gjeng, men

ellers greie og koselige folk! Du finner mumble guide her: Mumble

Legg og gjerne hverandre til som venner ingame også, jeg og forhåpentligvis andre admins kommer til å legge til dere! :tafse:

Anbefaler alle som spiller BC2 å bidra slik at vi får dratt i gang et sikkelig community nå i siste innspurt før BF3 kommer ut.

Om BC2 skulle dø helt ut etter BF3 release, så vil vi om ikke annet ha et viss fundament når BF3 er i gang!

Cya ingame!

Er ikke serverdrifter, men kan tenke meg det er fordi bf.no kjøper fairplay på samtlige servere, HC er kanksje ikke ansett til å være en fullstendig balansert modus.

Ok.

Men hvorfor er ikke HC like balansert? Og hva er det som ikke fair?

Personlig hater jeg HC, eneste man kan gjøre er å campe, for hvis man beveger seg så er sansynligheten at andre campere ser deg først og da er det jo bare 2 skudd så er man ferdig. Så ja, ubalansert og lite fair game modus.

Fyrer i gang 1'ern nå!

Liker hardcore selv også, oppfordrer til mer taktisk gunplay og ikke løpe som høns over slagmarken og dodge kuler ved å løpe sikk sakk :tafse:

LoL, for en gjeng pyser. Jeg spiller bare HC og jeg camper ikke og ikke er jeg plaget med camping heller....

Hvordan kan du kalle det ubalansert og ikke fair?? Det er jo likt for alle...

Rest my case, blir aldri klok på bf.no-folk anyways..

Ja likt for alle, men HC er domminert av camping! Trenger jo faen ikke engang skills i HC, handler jo bare om hvem som ser hvem først og da er det jo lettest å bare sitte en plass å vente, noe 95% gjør. Gameplayet blir da helt ødelagt. At man tåler lite og ikke har hud er forøvrig greit nok.

Du har ikke spilt så mye HC skjønner jeg.

Dette blir for dumt,, nå rester jeg ivertfall casen min :tafse:

Faen.. nå som fraggeivern er tilbake, så herper EA til kontoen min. Vært uten fungerende konto i halvannen uke nå.

Du har ikke spilt så mye HC skjønner jeg.

Dette blir for dumt,, nå rester jeg ivertfall casen min ' />

Hardcore skulle vært uten hud, men med MINDRE skade... ikke mer.. Da hadde jeg vært superfan. p

Men HC er uansett ikke så ille som enkelte av de andre her sier. Jeg har spilt litt på HC-servere, og jeg klarer meg som regel fint med min über-offensive stil. Camperne er som regel treige i reaksjonen, og du og når våpnene gjør mindre damage betyr det jo at du tar dem ut uten at de skader deg i det hele tatt. Dessuten kan du drepe flere før du trenger å reloade. :tafse:

Synes forresten SQDM er ok det også. Enkel og grei rett-på-sak-action, og slettes ikke så dominert av campere som en del skal ha det til. :)