Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
Daniel-

E3 2011

Recommended Posts

Tune inn på E3 sin ofisielle youtube livestream i kveld klokken 22.30 CEST for mer Battlefield 3 info!

Sendeskjema i PST (UTC-7 hours)
E3 2011 Live Stream Schedule

All timings are approximate and subject to change without notice. Please check back often to see what's coming next. Times listed are PST.

Monday, June 6th

Microsoft Press Conference | 9:30am

Electronic Arts Press Conference | 12:30pm

Ubisoft Press Conference | 2:20pm

Sony Press Conference | 5:00pm

Tuesday, June 7th

Nintendo Press Conference | 9:00am

Mass Effect 3 | 1:00pm

Battlefield 3 | 1:30pm

Batman: Arkham City | 2:00pm

Resistance 3 | 3:00pm

Starhawk | 3:20pm

Twisted Metal | 3:40pm

Super Secret Sony Game | 4:00pm

Journey | 4:20pm

Uncharted 3: Drake's Deception | 4:40pm

Gears of War 3 (Campaign) | 5:00pm

Super Secret Game #1 | 5:20pm

Super Secret Remake | 5:40pm

Super Secret Game #2 | 6:00pm

Modern Warfare 3 | 6:30pm

Wednesday, June 8th

Spider-Man: Edge of Time | 11:00am

Dead Island | 11:20am

Gears of War 3 (Horde Mode) | 11:40am

Rage | Noon

Prey 2 | 12:20pm

The Elder Scrolls V: Skyrim | 12:40pm

Saints Row III | 1:00pm

Lord of the Rings: War in the North | 1:30pm

Ninja Gaiden III | 2:00pm

The Darkness II | 3:00pm

Street Fighter X Tekken | 3:20pm

Resident Evil: Operation Raccoon City | 3:40pm

Super Secret Sequel #1 | 4:00pm

Super Secret Sequel #2 | 4:20pm

Super Secret Sequel #3 | 4:40pm

WWE 12 | 5:20pm

Super Secret Sequel #4 | 5:40pm

Prototype 2 | 6:00pm

BioShock Infinite | 6:30pm

faen så nice starwars introen var! men er skeptisk som fy til spillet!

farcry så rått ut, men 2ern skuffa så biter ikke helt på.

fifa 12, bf3 og skyrim filmene som har kommet skuffer ikke!

Gikk glipp av hele Nintendo-greia p.g.a. laber trådløs-tilkobling :lol:

Hører på thai-80-talls rock som trøst

Musikken fra AC Revelations? Ja, den er syyyyykt stilig :lol:

Ikke sett musikk-videoen, men den var fette genial ;)

Gleder meg no jævlig til spillet!

funker nettet her....Av med Asaane-Wasan og på med Johnny Cash

In the mud and the blood and the beer

I rekkefølge:

- Arma 3 (kommet noe info, kommer sikkert mer (håper jeg)

- BF3 (Hva faen er det med EA og regenering på helsa?!)

- Fifa 12

Skyward ikke release før neste år....gledet meg litt for lenge nå! Liker grafikktypen, litt wind waker stil og det er awesome!

WW var dust >: ( Hvorfor kunne ikke Zelda komme på 360 (mtp. hardware) har lyst på Zelda med skikkelig god og mørk grafikk, screw tegneseriestilen!!!!!!!!!!26252!!!23"¤"

also, alt for mye prat om Zelda de siste dagene, brb spille Masters Quest jeg har hatt liggende siden jeg rappet det hos Bergsala !

Hvorfor kunne ikke Zelda komme på 360 (mtp. hardware) har lyst på Zelda med skikkelig god og mørk grafikk

Grafikk er ikke alt. Spillbarhet er en annen ting!! Er en grunn Minecraft er populært! ..eller wow.. eller etc etc etc

Hvorfor kunne ikke Zelda komme på 360 (mtp. hardware) har lyst på Zelda med skikkelig god og mørk grafikk

Grafikk er ikke alt. Spillbarhet er en annen ting!! Er en grunn Minecraft er populært! ..eller wow.. eller etc etc etc

Joa, men når man har tilgang på og mulighet til det som xbox og ps3 kan få til så ser jeg ikke noe negativt med å kunne fått et Zelda med superduper grafikk, er helt enig i at gameplay > grafikk med aller helst så vil jeg ha begge deler jeg da :tafse: Noe man ikke kan få på en Wii.

Skjønner ikke at du klager på WW, det var jo magisk! Husker jeg riste på huet når jeg så de første bildene, og hadde ikke såå store forhåpninger (til zelda og være)

Det viste seg og være vel så bra som de andre...nydelig atmosfære, kanskje litt vel lette bosser.

Grafikken i TP er mer enn god nok, så noe "xbox" grafikk er ikke nødvendig. Hadde vært kult å fått et zelda spill med skikkelig eyecandy..det skal jeg ikke nekte for.

Jeg har troa på at Zelda nok en gang leverer.

Spillet (Og spillene sånn sett) leverer alltid - hvertfall de på konsol, aldri likt håndholdte spill - men jeg hater den grafiske stilen i WW så mye at det ødelegger hele greia for meg, men så klart rent objektivt er det et fantastisk spill og det fikk jo 9/10 og 10/10 nesten overalt så det ER et veldig VELDIG!!!! bra spill men personlig så falt det gjennom med det grafiske pluss at det var altfor lett.....mulig jeg husker feil mtp. at jeg spilte OoT og MM da jeg var 8 år når jeg spilte OoT og 10 når jeg spilte MM så det ble vel bare mye vanskeligere pga. at jeg ikke skjønte alt av engelsken etc.

Du kan godt si "Zelda trenger ikke en grafisk oppussing" men det gjør det...TP så helt jævlig ut så fort man spilte det på en skjerm som var større enn noen-og-tjue tommer og da er det rett og slett ikke godt nok for denne generasjonen. Jeg sier ikke at Zelda ikke funker med dagens hardware som sitter i Wii men det begynner å blir farlig dårlig i forhold til konkurrentene. Blir spennende å se hva som skjer med Wiiu men jeg tviler vel på at den maskinen leverer....vi får se.. Zelda er vel min favoritt spill-serie uten tvil så jeg kommer jo til å spille det uansett grafikk men det er så stress å føle at man tar tre skritt tilbake i tid hver gang man vil spille det.

Skjønner den tankegangen..zelda er også min favoritt spill serie. Har spillt igjennom de håndholdte og likte de å, så tegneserie stilen gjør meg ikke noe.

Har spilt litt marie party på wii på 55" i det siste..og ja, det blir litt for dårlig. Har aldri plaget meg med Tp, spilte selv igjennom det på en 55 tommer. Tenkte aldri over det, men ser du på bakrgunnen, så blir det dårlig til tider.

Håper de forbedrer seg med Wiiu, trenger ikke ha syyk grafikk, men noe nærmere konkurentene hadde vært fint.

Oot og MM er helt klart de to beste, hadde vært digg med en finpusset remake til Wiiu.

Det hadde vært alt for perfekt, men ja over til SS igjen..blir litt bedre med tegnserie da, for da ser det fint ut nesten uansett format du ser det på.

Er det ikke sagt at Wii U skal ha bedre specs enn 360 og PS3? Han amerikanske lederen sa det skulle være støtte for 1080p

For å si det sånn, når en er oppe i 1080p så er det plenty godt nok IMO

Mer spent på hvordan det blir online på Wii U enn graphics-mulighetene på konsollen, egentlig.

Håper forresten at det blir mulighet til å spille OOT 3D på Wii U!!

(Trenger ikke 3D men skal jo være oppusset graphics og OOT er genialt:D)

Er det ikke sagt at Wii U skal ha bedre specs enn 360 og PS3? Han amerikanske lederen sa det skulle være støtte for 1080p

For å si det sånn, når en er oppe i 1080p så er det plenty godt nok IMO

Spillmagasinet: "Endelig tar Nintendo veien fra SD-kvalitet over til HD-kvalitet på bildene du ser på TVen. Den nye konsollen er klar for bilder i 1080p-kvalitet. Det skjer via en HDMI-kabel. "

God nyhet!!