Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
Tank Abbott

Beste norsk spiller?

Recommended Posts

Dette er bare festlig for meg som har vært så ute av BF scenen etter 1942.

Redux i noe som flyr??? hahahah det er jo faktisk bare komisk å tenke på fra et 1942 perspektiv.

Anyways /bow redux - awesome spiller fra da jeg gama sammen med han.

Setter redux klart høyest. Wona også god. Det er en hel del andre jeg kan nevne, men som hovedsaklig spilte BF1942.

GoosE: Du må spille mer '42! Var artig å se et kjent, norsk nick online for et par uker sida smile.png

Hehe , hadde det ikke vært for deg Goose og at du skulle ha deg dame som varte i 3 uker i bf1942 tiden så hadde jeg vel ikke fått inpass i clan-it smile.png. At jeg ble helikopterpilot var vel mer en ufrivillig rolle som jeg måtte ta da jeg startet i team9, hadde egentlig ikke tenkt å fly helikopter i det heletatt.

WTF? hva hadde meg og en eller annen dame med din involvering i it? Det husker jeg ikke noe av :S

Ninja: Ble litt hooket på cs:s igjen, men kommer innom litt oftere <3

WTF? hva hadde meg og en eller annen dame med din involvering i it? Det husker jeg ikke noe av :S

Du skulle tydligvis bli seriøs , så du sluttet i clan-it og da trengte de noen til å ta over mgen smile.png

Kjedelig diskusjon, spm er hvem som blir best i bf3, og om norge har nok folk som satser til å kunne hevde seg i europa! Ikke minst: har vi noen organisasjoner med middler som kan sponse et lag, eller ødela cs-kidz og deres krangling siste rest av interesse fra næringsliv?

Håper MLG tar til fornuft med BF3, vil ikke se 4 stk på konsoll rope mens de gamer et spill ment for PC :)

Kjedelig diskusjon, spm er hvem som blir best i bf3, og om norge har nok folk som satser til å kunne hevde seg i europa! Ikke minst: har vi noen organisasjoner med middler som kan sponse et lag, eller ødela cs-kidz og deres krangling siste rest av interesse fra næringsliv?

Vi i team-frux skal iallefall prøve smile.png

Du skulle tydligvis bli seriøs , så du sluttet i clan-it og da trengte de noen til å ta over mgen ' />

Du har livlig fantasi som vanlig Redux p

Gåsa var god i fly i hine hårde 1942-dager! Og hadde også BF-Norges dårligste mikrofon...

På tide å bytte avatar Gåsa? Det putebildet ditt er jo minst 8 år gammelt. Du må jo i det minste ha blitt gammel nok til å gro skjegg nå..?

Mimre.....

Synes Clean.Sweap fra utallige 5v5 NCs fortjener å nevnes som beste spiller. I gamle dager(for BF2 sin del)var jeg imponert av AnQu. Noddy fra catch husker jeg som en humørspreder :)

Gåsa var god i fly i hine hårde 1942-dager! Og hadde også BF-Norges dårligste mikrofon...

På tide å bytte avatar Gåsa? Det putebildet ditt er jo minst 8 år gammelt. Du må jo i det minste ha blitt gammel nok til å gro skjegg nå..?

Som jeg har sagt utallige ganger før, den miccen skapte realisme langt utover det BF1942 noen gang klarte. ' />

Skjer med diss på avatar? tolker det dit hen at du vil ha et nytt bilde å wanke etter p

hvilke servere spiller folk bf42 på ? og hvilken version ?

1.61b. Er en del servere atm faktisk: BF1942.ru, {FG} Stalingrad (pure inf server), -=TL=- og Netorn for å nevne noen. Så og si alle som fortsatt gamer bf1942 bruker xfire så det er lett å se hvor folk spiller. Add kakeninja på xfire om du bruker det.

Det hadde vært artig å se flere nordmenn på serverne i blant for per nå er det nesten bare meg og Alexei.

Vil nå nominere min nabo og kammerat xGx|Xiphais som en ypperlig og høyt skillet inf.

Når vi snakker helikopter må vi heller ikke glemme Gotos som var en kløpper i luften.

Som jeg har sagt utallige ganger før, den miccen skapte realisme langt utover det BF1942 noen gang klarte. ' />

Skjer med diss på avatar? tolker det dit hen at du vil ha et nytt bilde å wanke etter div

Kan aldri få nok wankebilder av GiS nest mest tøsete fyr. Terminator Tom troner desverre øverst der, og han har jeg fått nok wankebilder av for noen år fremover.

Jeg tror du brukte den miccen fordi du egentlig hadde pipestemme... tongue.png