Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
FredsmeglarN

GSL-tråden (Spoilers)

Recommended Posts

Denne tråden har ikke krav til

-tags og vil høyst sannsynlig inneholde detaljert informasjon om de nyeste hendelser innen GSL, lesing på eget ansvar. U have been warned!

2011 Sponsorship: Sesong 1

Tidspunkt:

Vinner:

Andreplass:

Semifinalister:
og

Beste ikke-koreaner(e):
(semifinale)

2010 Open: Sesong 3

Tidspunkt:

Vinner:

Andreplass:

Semifinalister:
&

Beste ikke-koreaner(e):
(semifinale)

2010 Open: Sesong 2

Tidspunkt:

Vinner:

Andreplass:
(MarineKing)

Semifinalister:
&
(RainBOw)

Beste ikke-koreaner(e):
&
(round of 16)

2010 Open: Sesong 1

Tidspunkt:

Vinner:

Andreplass:
(RainBOw)

Semifinalister:
&

Beste ikke-koreaner(e):
&
(round of 32)

PS: Fullt mulig at linkene til tider ikke vil fungere, da de hyperaktive koreanerne skifter nick støtt og stadig..

hey hey:) rart ikke en sann tråd har kommet tidligere:P Du sier klokka 09.00 norsk tid? regner med du mener på lørdags morgen? Jeg så forrige finale live og er endel dilldall før første kamp starter.

Regner med at MC vinner med glans denne gangen, tørr tilogmed å påstå at han kan vinne 4-0. Er kanskje litt vanskelig og si, han slo Jinro 4-0 men de trener jo sammen hver dag og MC hadde nok litt mer info om Jinro enn Rain. Føler også at Rain ikke fortjener å komme helt til finalen i GSL. Han cheeset veldig mye til nå, og om mc klarer og stå imot og la kampene gå til mid-game tror jeg MC er i en egen klasse.

Trist at Jinro ikke kom til finalen, han fortjente det virkelig i mine øyne, solid spilling tvers igjennom og en knakende bra fyr

Kl 09 lørdag morgen ja (17:00 KST)!

Siden Jinro ikke er med så heier jeg på den som spiller best, har en anelse om at det vil bli MC, men vi får se, håper det blir spennende og ikke ren enveiskjøring.

Edit: Hehehe, det ble nettopp den 18. i Korea, billetten min er aktiv :)

Puh, våknet midt i første kamp så gikk ikke glipp av så altfor mye,hehe. Faen streamen lagger!

Yeah, en del lagg, HQen lagga veldig så gikk ned på SQen, som har litt spikes innimellom.

Veldig nice bruk av phoenix for å låse opp lockdownen til rain i første kamp!

edit: faen lei av han koreaneren som skal si jævlig mye om de kvalifiseringene til neste turnering :)

haha, ja og de snakker så forbanna mye virker det som og:P

NOOOOEEES!

går smooth for meg på SQ streamen nå. MC er solid altså, sjuk som han kontrollerer ting. Ezy win for han

prøvd alt da? åpne ilinken fra IE, firefox etc? restart pc?

Dæven Rain overasket på runde 3. Jævli clever å lure den barracks'en når MC scoutet.

er'e så stor pågang tro at streamen sliter tro? du får se replayen av match 3 freds, var en bra kamp. Føler dog at MC kunne kanskje fått ett comeback. Rain var litt ubeslutsom og tapte mye units. Men var en bra kamp av rain=)

jævli dårlig håndtering av den proxy'n

Noen som vet når, og åssen de neste turneringene vil være? nå er det jo slutt på open seson. Vil det holdes en Code A og en Code S turnering osv? og vil alt det bli streamet på gomtv?

Det blir vel på nyåret en gang, gomtv blir garantert å streame det ja. Neste turnering vil være for de som er CodeS nå, så er det kanskje miniturneringer for codeA o.l. for å få codeS-status.