Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
Its a war out here

The Elder Scrolls V: Skyrim

Recommended Posts

Haha, noen som har sett et vaktskifte før? I går så jeg til sammen 12 vakter som skulle igjennom en trang korridor, 6 skulle den ene veien og 6 den andre veien. Det ble jo bare kaos, endte med at jeg trykket T og ventet noen timer siden de blokkerte den eneste veien ut av slottet jeg var i.

Og enkelte ganger i det siste så har en budbringer kommet og levert brev til meg i bare underbuksa.

Edit: Og jeg lurer på hvor han har oppbevart brevene, for jeg kunne ikke se de i hånden hans når han kom løpende til meg :ohmy:

Har opplevd at bue skyter kort, men det er alltid når jeg blir spotta og det blir litt kaotisk og jeg trykker litt mye :p

å ta ned bua og så opp igjen funker fett

Da har jeg gjort "Diplomatic Immunity". Tok bare sånn ca. 80 timer med random loking og questing før jeg gadd å starte den :lol:

Da har jeg gjort "Diplomatic Immunity". Tok bare sånn ca. 80 timer med random loking og questing før jeg gadd å starte den :lol:

Når vi først er inne på den questen:

Er det slik at det er mulig å fullføre den uten å drepe noen? Jeg prøvde veldig hardt, men kom frem til at torturisten og hjelperen hans, + vaktene som kommer løpende etter at de dør, måtte eies.

Tenkte faktisk sånn Rainbow 6 selv, snike rundt umerka. Det viste seg å være jævlig vanskelig, faen så gode de Thalmor-kara er på spotting! Det skal visst gå an i teorien tho, skape distraksjon utafor Solar så wizarden flytter seg vekk fra døra (brukte throw voice, men det hadde null effekt så endte med å snipe fyren fra avstand og gjemme meg mellom hvert skudd), pickpocket på de to vaktene som kommer mot slutten for å få nøkkelen til trap door. Da må man drite i han fangen tipper jeg og forstår ikke hva man skal gjøre med torturisten og vakten. Jeg gav opp ganske tidlig med å forsøke det, var faen så vanskelig å snike av en eller anna grunn. Så bare slakta alle nedi fangehullet :p

Den dragonborn comes sangen har bikka 150k views på en dag eller to. heftig:P

Blackreach :w00t:

Faen så lekkert!

Fått meg dragonplate, hjulpet han Septimus å komme inn i burken sin og slakta drageprester (mangler fortsatt et par, men de lever farlig)

Elsker Skyrim :wub:

Skjønner ikkje opplegget med å komme seg til blackreach, spoilers ohoi:

Har gjort Septimus sine quests, samla inn blod. So når evil spirit kom drepte eg Septimus, er det mulig for meg å komme inn i Blackreach likevel? Isåfall korleis?

Fant et par ganske kjapt, men avventer en full jakt på dem. Har jo de sveve-steinene å finne også. Ikke så glad i sånne "samle-quests", men ender som regel opp med å gjøre dem til slutt. Må jo se hva som skjer :p

Mhm, er et slags easter-egg, men den er der. Men man må gjøre noe for å få den frem, mer sier jeg ikke :p

Faen så paff jeg ble når jeg først kom dit.... Snakk om magisk sted! Ble hypnotisert av alle de fine soppene :lol: