Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
Its a war out here

The Elder Scrolls V: Skyrim

Recommended Posts

Tror det er på tide å legge seg nå, ja. Ganske digg! Liker at man kan lage sin helt egen karakter mtp playstyle.

Jeg gikk for en mage som er jævlig squishy :p Cleara en dungeon jeg tror jeg ikke burde være i stand til.

Den var liksom langt vekke fra alt annet og ble 3 shotta av bossen der hehe. Tok en god del tries! Gleder meg til å fortsette på hovedquestet imorra etter skole :D

Det beste med dette spillet er at jeg faktisk for første gang i livet mitt er helt 100% fornøyd med karakteren min. Aldri før har en så awesome kar eksistert.

Edit: Nå har han en pil i øyet som ser ut til å være permanent.

Lastet ned PC versjonen og testet den. Var litt skuffet over grafikken selv om alt var satt til Ultra. Jeg hadde forventet mer. Men grafikk betyr jo som sagt ikke alt. Jeg skal kjøpe spillet idag, men er usikker på om det blir til PC, 360 eller PS3.

Hvilken versjon burde jeg kjøpe? Jeg heller mot PC fordi jeg antar at det er en del mods som kommer til å bli tilgjengelig etterhvert. Samtidig kunne jeg godt tenke meg å sitte foran TV'n med en whisky og kose meg. Fungerer Skyrim med xbox kontroller på PC?

Får nesten lyst til å charge en ny gaming-pc til mastercardet :(. Vente til neste år med skyrim da. Ser iaffal nydelig ut

Spillet er pre-loaded på steam, den bare venter på at jeg skal komme hjem fra jobb og tafse på den :wub:

Hvordan går spillet rent ytelsesmessig, og hva har du av hardware? Jeg er spent på hvordan det vil fungere hos meg...

Spillet fungerer ypperlig med alt satt på det høyeste.

Har GTX 590, 2600k og 6GB ram, men er dog ikke høye krav til spillet, syns jeg ihvertfall.

Flyter veldig bra og er bra optimisert virker det som.

Hva slags våpen satser dere på ? Jeg har sverget til 2H siden jeg startet og blokkering, men sliter en del mot ulike monstre som nærmest tar halve livet mitt i ett slag. Testet kjapt med shield og 1h og tålte litt mer da men ikke sånn kjempemye. Kan også være pga jeg har blokkert for lite og har dermed for lite stats på blokkingen. Har gått rimelig heavy på damage så jeg oneshotter fiender ofte hvis jeg tar i alt jeg har.

Bruker mye bue, samt sverd og magi.

Fått noen nye shouts nå, vanvittig rått :D

Møtte på noen seigliva jævler som jeg måtte ta for å få lært et nytt ord, brukte Unrelenting Force(lvl 3) for å blåse de uttafor fjellskrenten.

screenshot2tle.jpg

Ekkel dame som sagte tre. Stakkars orken min ble redd og drepte henne. Etter å ha loota så forstod jeg hvorfor hun var så skummel :(

Traff på en skummel bard også på veien som begynte å synge og greier midt på natta. Måtte hugge ham også ned. Orker får ikke sove med sånn plagsom synging i bakgrunnen.

Bra spill da. Utrolige bra omgivelser og liker virkelig kamp systemet. Har kjørt en del i 3rd person med 2H våpen og det er mange snurr-rundt-og-kløyv folk ned bevegelser når du sloss som du ikke ser i 1st person perspektiv.

bestemte meg for å kjøpe spillet, så jeg kjøpte spillet: Steam servers are currently too busy to handle your request. :^(

Noen som vet hvor krevende Skyrim er for skjermkortet? Mitt koker over til tider, og da skrur laptopen seg av... Er dette da et no-go spill?

• Like 1

screenshot2tle.jpg

Ekkel dame som sagte tre. Stakkars orken min ble redd og drepte henne. Etter å ha loota så forstod jeg hvorfor hun var så skummel :(

Traff på en skummel bard også på veien som begynte å synge og greier midt på natta. Måtte hugge ham også ned. Orker får ikke sove med sånn plagsom synging i bakgrunnen.

Bra spill da. Utrolige bra omgivelser og liker virkelig kamp systemet. Har kjørt en del i 3rd person med 2H våpen og det er mange snurr-rundt-og-kløyv folk ned bevegelser når du sloss som du ikke ser i 1st person perspektiv.

:lol: :lol:

Meget bra spill, men irriterer meg over hvor n00bifisert (les, konsollopptimalisert) menyene er. Trykker man feil under handel eller dialog, er man rett tilbake til start. Samme når man skal velge perks, må man utelukkende bruke wasd for å ikke havne utenfor menyen. Utenom det er spillet noe av det beste jeg har spillt. Lyd, dialog, stemning, combat, alt er perf.