Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
Its a war out here

The Elder Scrolls V: Skyrim

Recommended Posts

The Elder Scrolls V: Skyrim ble kunngjort i dag/i natt.

& sak på gamer.no
Det eneste vi har fått vite om spillet har kommet gjennom gårsdagens trailer. Her ser vi at forsteinede drager vekkes til live, og truer Tamriel med total ødeleggelse. Men samtidig fortelles det at det finnes én person de frykter.

Nettisiden til spillet kan dere finne på elderscrolls.com

Så, hva syntes dere om dette her? Pent lite å gå etter, men fy faen som jeg gleder meg. 11.11.11 er allerede markert på kalenderen. Jeg er en av dem som likte Morrowind, men elsket totalt Oblivion. Har spilt flere hundre timer på både konsoll og pc.

MUSKELTISS.

Oblivion er favorittspillet mitt gjennom tidene, så trenger vel ikke å si mer egentlig.

Skal innrømme at jeg har skyhøye forventninger til dette!

:):happy::)

Håper for guds skyld at de har oppgradert grafikkmotoren betydelig. Oblivion spillet var gøy, rent utenom når du faktisk gikk inn i en av Oblivion gatesene, da var det utrolig kjedelig.

I følge en venn av meg (med ukjente kilder, derfor noe upålitlig) har de en ny grafikkmotor. Den bygger sikkert på noe av den gamle. Men det blir noe nytt i allefall.

blir vel bughelvete som vanlig! men også latterlig jævlig sick insane fett!

Tss. Med de siste patchene hadde ikke jeg mange problemer i spillet. Noen ganger satt folk seg fast, quests som ikke spilte helt på lag og noen merkelige opplever her og der. Men jeg ville ikke si at Oblivion var så veldig mye mer bugga enn andre spill, generelt.

Blir spennende å se hva slags spillmotor de kommer til å bruke, og hva den kan yte!

Foreslår også et eget underfora her til Elder Scrolls serien, mtp at det mest sannsynlig kommer til å bli haugevis med Skyrim-tråder(forhåpentligvis :)).

11.11.11 er notert ned som fridag! Har alt for mange timer med Oblivion, så forventningen er kanskje litt for høye..

Gleder meg, det gjør jeg ihvertfal!

HÅPER DE FORTSETTER MED LEVELSCALING, AKKURAT SOM DE HADDE I OBLIVION, SÅ SPILLET BLIR LIKE BRA OM IKKE MYE BEDRE ENN MORROWIND, SOM IKKE HADDE LEVELSCALING.

Oblivion dreit seg ut med lvl-scalinga ja, skikkelig gøy å støte på landeveisrøvere med daedric armor. Vet det kom mods som fikset dette, men da var jeg allerede drita lei av spillet.

Oblivion dreit seg ut med lvl-scalinga ja, skikkelig gøy å støte på landeveisrøvere med daedric armor. Vet det kom mods som fikset dette, men da var jeg allerede drita lei av spillet.

True story

Haha, ja, det var noe logikk-fail der. Give me 1500 gold ffs, og armor til over 50k på seg. lawl

Hvorfor det? teknologien er jo ikke ferdig-utvikla enda. Ikke vits å kassere ny teknologi før den får sjansen til å vise hva den kan... da skulle forsåvidt både PS2 og PS3 aldri ha eksistert.

Ny teknologi? Move er vel basically wii og kinect er vel eyetoy. Begge deler suger lut og har ingenting i skikkelige spill å gjøre.

Det vet du vel ikke før du har fått prøvd det. For all del, godt mulig Move suger kuk og balle, men vent nå før et skikkelig spill kommer ut før du sier det. Er pretty lol å være prejudiced. Se på Hitler.

Poenget er vel at hele ideen, hele konseptet, med å drive på å peive med armene for å spille er fuckings LAME.