DSJ 3 Report post Posted November 19, 2010 (edited) Det er hva du tror. En tv serie som tar for seg kampen mot zombier bedre en noen zombie film jeg har sett. Den er basert på en tegneseire som gikk under samme navnet ved starten av 2000 hvis jeg ikke tar feil. Burde sjekkes ut! Ser ut som at de låner litt av L4D noen ganger Sjekk link for mer info. Edited November 19, 2010 by DSJ Share this post Link to post Share on other sites
CampyCamper 18 Report post Posted November 19, 2010 jævlig bra serie, anbefales. Share this post Link to post Share on other sites
barezell 21 Report post Posted November 19, 2010 diggere selv. Share this post Link to post Share on other sites
Fett 24 Report post Posted November 19, 2010 Kul serie ja! Elsker slike post apocalyptic serier/filmer,iaffal med zombier Share this post Link to post Share on other sites
Gwaihir 1 Report post Posted November 19, 2010 ANBEFALES !!! drit kul serie ! beste som går på tv for tia. bra effekter og spennende story Share this post Link to post Share on other sites
barezell 21 Report post Posted November 20, 2010 trist at det bare er 6 episoder, men leste på CE at det kommer 19 i sesong 2:D Share this post Link to post Share on other sites
[aCe]Total 53 Report post Posted November 20, 2010 Veldig bra serie, anbefales. Fjerde episode på mandag. Share this post Link to post Share on other sites
Daniel- 1,200 Report post Posted November 20, 2010 trist at det bare er 6 episoder Share this post Link to post Share on other sites
sadolf 27 Report post Posted November 22, 2010 Gleder meg til kveldens episode! Den går foran både Dexter og Boardwalk Empire på kveldens visningsliste! Share this post Link to post Share on other sites
Enradoo 186 Report post Posted November 22, 2010 Gleder meg til kveldens episode! Den går foran både Dexter og Boardwalk Empire på kveldens visningsliste! x2 Jævlig bra serie!! Share this post Link to post Share on other sites
Daniel- 1,200 Report post Posted November 22, 2010 Gleder meg til kveldens episode! Den går foran både Dexter og Boardwalk Empire på kveldens visningsliste! Det er fælt å si, men er nok enig med deg der Share this post Link to post Share on other sites
Nydusja 27 Report post Posted November 22, 2010 Gled dere, sett den allerede - og er svett etter neste. Share this post Link to post Share on other sites
Sjef 1 Report post Posted November 22, 2010 Sykt fet serie, mest spennende jeg har sett på lenge. Share this post Link to post Share on other sites
tykjen 1 Report post Posted November 22, 2010 Meget bra, synd første sesong bare har 6 episoder. Men sesong 2 vil ha 12 =) Så kommer ikke den først til neste år på denne tida da :\ Share this post Link to post Share on other sites
Luremus 7 Report post Posted November 22, 2010 Veldig bra serie ja, men å se den før Dexter er uaktuelt. Tafsbar seriemorder > zombier Btw. endel forvirring om antall episoder i sesong 2 her? http://tv.ign.com/articles/113/1133012p1.html the show will get a regular AMC sized season next time, with thirteen episodes. Share this post Link to post Share on other sites
Enradoo 186 Report post Posted November 22, 2010 Så episode 4 nå nettop! til dere som ikke har sett episode 4 , GLED dere!!! Share this post Link to post Share on other sites
Onkel Sammy 0 Report post Posted November 22, 2010 Episode 4 var awesome, til tross for lite action i forhold til de andre. Bare en uke til neste gang. Share this post Link to post Share on other sites
Daniel- 1,200 Report post Posted November 22, 2010 Var litt lite action ja, men det var fremdeles en flott episode! Share this post Link to post Share on other sites
CampyCamper 18 Report post Posted November 23, 2010 episodene burde vært dobbelt så lange, da hadde jeg kanskje fått stor nok dose til å klare meg ei uke til neste Share this post Link to post Share on other sites
DSJ 3 Report post Posted November 24, 2010 episodene burde vært dobbelt så lange, da hadde jeg kanskje fått stor nok dose til å klare meg ei uke til neste Sant! kan ikke få nok! Share this post Link to post Share on other sites
sadolf 27 Report post Posted November 25, 2010 Dere får dempe abstinensene med litt Left 4 Dead og Bordelands m/ Zombie-addOn.... Share this post Link to post Share on other sites
J.J. Polis 0 Report post Posted November 26, 2010 :blush: sadolf said it ass Share this post Link to post Share on other sites
CampyCamper 18 Report post Posted November 26, 2010 l4d erry day Share this post Link to post Share on other sites
Stifi 0 Report post Posted November 29, 2010 Ny episode i 720p <3. Share this post Link to post Share on other sites
Stifi 0 Report post Posted November 30, 2010 Litt skuffende episode, men blir spennende å se hvordan første sesong slutter. Share this post Link to post Share on other sites