Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
Logicbomb

Ungdommen nå til dags

Recommended Posts

Hva driver egentlig ungdommen nå til dags med ? det er ikke så mange år siden de faktisk gjorde vettu ting som å spille fps spill! servere tømmes rundt midnatt, få servere med god gjennomstrøm av spillere gjennom dagen.. ender opp med å måtte hoppe mellom servere dagen lang! jeg er faktisk skuffet og bekymret for framtiden her! husker den tiden man bare kunne joine en hvilken som helst server i et nesten hvilket som helst spill, og folk var der, koste seg.. døgnet rundt! Dro på LAN i helgene, spillte online og var veldig så giret av spillene som var ute! var fine tider! Kan man gå så langt at man kan skylde litt på netsamfunn e.g facebook, nettby, twitter etc etc.. er det der alle framtidige ess bedriver fritiden sin ? skulle aldri kommet, irc holder lenge for de fleste! Tenkte på å starte en "verv en tenåring til e-sport" kampanje, der man lager fine flyers og informative plakater å henger opp rundt på forskjellige gatekjøkken og parker rundt i det ganske land.. god ide? hmm...

Folk er mer spredt. Flere konsoller, PC, flere spill. Back in teh day spilte alle på PC, og det var ikke så veldig mange spill å velge imellom.

Folk er mer spredt. Flere konsoller, PC, flere spill. Back in teh day spilte alle på PC, og det var ikke så veldig mange spill å velge imellom.

Såklart! dumme meg å ikke se den engang! men still! det det er jo flere folk nå, og data og internett har jo vokst veldig, så burde jo hjelpe litt på ringvirkningene.. men såklart.. xbox live og alt slikt drar jo ned lasset ganske så mye...

Jeg er enig.. er kjedelig å bare komme til tomme servere uansett hva man søker eller hopper fram og tilbake.. Enten helt tomme maps, eller 2-3 fulle med kø..

Vel, en positiv ting er jo at nettby legges ned ihvertfall :innocent:

Er nok desverre slik at det som før var store communities (slik som CS) har blitt opphakka og spredt ut til forskjellige spille, på forskjellige systemer (som Xbox, PS3, PC osv). Og det vil nok ikke bli mindre av det heller, snarere tvert imot. Alle knives jo om forbrukere for å få en del av "online kaka".

Er det forresten noen som LAN'er lenger? De fleste kjører jo med bredbåndslinjer hjemmefra med TS/Vent/Mumble kjørende i bakgrunnen.

Jeg har gått over til PS3 og det er sikkert mange andre tidligere PC-gamere som har gått over til konsoll. Som kjent er FPS best på konsoll...Neida trolle tull. Jeg gikk over til konsoll fordi jeg ikke hadde tid til å game like mye som før og pga snart alle PC spill bare er dårlige konsollporter.

Kom og spill Left4Dead 2 om natta. Utrolig kjekt spill og koster 7 euro på steam ATM (50% avslag) get it. play it.

Relax, konsoll er som slengbukser - kult en stund før det blir ultrakjipt :blush:

De tapte sjelene kommer snart tilbake til oss :blush:

Herregud, konsoll er jo så himla dyrt. Selve boksen, nei, men alt tilbehøret! Tv er fort 20.000 og skikkelig lyd koster gjerne 30.000... Nei. Nå selger jeg faen meg PS3'en min i protest (og klarer fint leve med min modda 360 :blush: )