Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
Killing4fun

Pratetråden

Recommended Posts

Har bare et crappy webcam siden jeg mista S4'en på en fuktig kveld, men men

Picture_2.jpg

Hadde stoppet meg selv tbh, en av grunnene til at jeg ikke bryr meg nevnerdig. Men sjekke bilder og meldinger? no no no, too far

Edit: Seff poser jeg :lol:

Edited by BcK
  • Like 1

Jævla hippiefaen! :lol:

Pft, de slipper "verre" folk gjennom den jævla sikkerhetssjekken, så blir du stoppet så må du slutte å svette, være nervøs og skrike "IKKE FINN DET JEG HAR GJEMT I RUMPA" ^^

Fra "The Hippie Survival Guide":

"Smile like you got a purpose"

:tafse:

EDIT:

Forklarer en del.... Fy faen, som jeg elsker Roger Waters' Floyd... :wub:

Edited by BcK

Hvorfor er liv tapt i terrorangrep mer bekymringsverdig enn liv tapt i trafikken eller til selvmord ? Vi er uvillige som samfunn å bruke pengene som trengs til å bygge fysisk midtdeler på veiene, og vi er uvillig til å bruke pengene som trengs til å ruste opp psykiatrien. Vi er med andre ord temmelig komfortable med at folk dauer, men terror er i kjemperedde for ? Skal begynne å bekymre meg litt for terror når over 200stk dør av det i året her i Norge over en periode på flere år.

• Like 1

Enig med Lore...

Hvorfor sender vi flere hundre millioner kroner ut hvert år, når vi har norske innbyggere som er uteliggere? Hvorfor ikke fikse vårt eget land før vi kaster penger ut av vinduet, som er et rettere ordbruk en at vi gir "pengestøtte" til fattige nasjoner... Ender jo bare opp med at de som tar i mot penga får seg nytt svømmebasseng i bakhagen uansett...

Må være kjipt å være kriminell for tiden, politi overalt jo : http://www.osloby.no/Oslo-kriminaliteten-stuper-under-beredskapen-7650119.html

"Forhåpentligvis" er antallet politiadvokater så lavt for tiden at alle de fakker slipper unna pga henleggelse.......grrr

Må være kjipt å være kriminell for tiden, politi overalt jo : http://www.osloby.no...en-7650119.html

"Forhåpentligvis" er antallet politiadvokater så lavt for tiden at alle de fakker slipper unna pga henleggelse.......grrr

- Mye politi i gatene er ekstremt forebyggende, sier politistabssjefen i Oslo.

NO shitt sherlock?

IGJEN!!!!1 :iiiiik:

Edit: Den gir seg faen ikke! Ligner på en lusflue...

Lusefluer kan være ubehagelige' date=' selv om de nu sjældent bider mennesker. De er snyltere på forskellige dyr, men det hænder at de [b']prøvesmager menneskeblod, og det gør ondt.[/b] Det er også ubehageligt, når de målrettet kravler ind under tøjet. (!!!!!!!!!!!!!!!!11111111111111)

De er flade og meget hårdføre. (Slo til den med papirrull så død ut, til og med våt gugge der, men den bare spratt opp igjen.)

Nogle lusfluer kaster vingerne, når de har fundet en vært. (SÅ DEN BARE LANDER OG GÅR IKKE VEKK!??!?!!?) Fluerne her er Fuglelusfluer (Ornithomyia sp.). Man bliver undertiden overfaldet af dem(No shit?), hvis man opsamler en fugl, der nyligt er død.(kom hjem og fant en død fugl i gangen.... faen)

Nå vil jeg ha en dusj og ikke faen at jeg mister såpa! :panic:

Edited by BcK

Slutt å vaske på kjøkkenet ditt. Når du vasker dreper du alle de naturlig forekommende bakteriene som vanligvis tar knekken på fluer.