Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
Killing4fun

Pratetråden

Recommended Posts

Noe av det samme. Blir å holde øye på den kanalen. Skills:

Jeg skrev selvfølgelig en lengre avhandling her, som til alles glede ble kuttet ned til denne setningen.

• Like 2

Herligt med litt sydentemperaturer, nyte det mens man kan!

Plastskinnstol + 8 timer jobb + 30 grader = Enig med Daniel

Kunne godt ha vært kaldt om natta da. 20 grader om dagen og ned til 5 grader om natta så man hvertfall får sovet skikkelig. Slippe å våkne innklisset til lakenet som om man drev på med bdsm :(

• Like 2

Enig der glitrende balansert konferanseleder. Men en tilstrekkelig lang kald dusj før man legger seg gjør varmen velkommen for en stund. Vifte stående å blåse på seg er en annen overlevelsestaktikk. Selvfølgelig burde vi egentlig slutte å forurense så meget. Vi fortjener å miste all vår søvn slik som vi forpester atmosfæren med forbrennelsens gass !

Pft, det beste vi kan gjøre her oppe er å forurense som bare faen. Knerter vi golfstrømmen så knerter vi det meste av varmen her og :D

Dere har ingenting å klage på... Jeg jobber på en miljøstasjon og er ute hele dagen.. Står på asfalt og er ved konteinere.... På fredag var det bare 30 grader, men jeg drakk 5 liter vann og pissa en gang.... :p

Antar det der går litt to veier. Jeg sitter inne i et glassbur og stirrer mot den blå himmelen sånn cirka hver eneste dag. Hadde jeg vært ute hadde jeg i det minste blitt brun2k.

Får ta det til høsten når jeg skal på jallatur med noen venner :p

På kontoret der jeg sitter nå om dagen er det faktisk for kaldt, airconditionen tar helt av i gangen her inne. Eneste mulighet for å varme meg er å lukke døra, ta på jakka og åpne vinduet. Eller ta meg en gåtur på byggeplassen og late som at jeg gjør noe :lol:

Haha, får frisk luft ja.... Søppel og renseannlegg... Og nå er matavfallet i restavfallet... :p I solsteiken blir det snadderlukt! :p

Og brun ja.... Jeg er vell den eneste her som har t-skjorteskille OG hanskeskille.... Ser ut som en sløv sebra der jeg er brun fra hånleddet opp til biceps, og i nakken...... :p

Glad jeg ikke har noe reising på gang i sommer når jeg ser hvor paniske alt og alle er akkurat nå. Dreads, skjeggvekst og tattiser er ikke alltid det enkleste å reise internasjonalt med til å begynne med, men akkurat nå går det jo litt over stokk og stein :p

Tror jeg bare holder meg unna alt som er av offentlige rom/tilstelninger til dette roer seg ned igjen. Gratulerer, terrorister, vinner faen meg før de har gjort noe.... :(

Pft, ser du ut som en rastamann er du jo ufarlig, gidder jo ikke sprenge noe som helst du? :p Eneste er vel at du får møte Store-Berit med gummihansken og olmt blikk?

Forventer å bli stoppa for "tilfeldig sjekk" i sikkerhetskontrollen på flyplassen, ved gate og lignende. Blitt vant til det så det gjør meg pent lite. Skulle sett når jeg reiste til statene sist... Hver eneste gate/kontrollpunkt på reisen ble det pat down og opp med håndbagasjen. Hver eneste en. :lol:

Men de har ikke noen interesse av å se mine private bilder og meldinger o.l. Føler det blir gått mer grundig til verks akkurat nå, når de først stopper noen for sjekk, og da blir den ubehagelige følelsen av det for stor for min egen del. Er jo bra politiet gjør jobben sin da, dont get me wrong, men er glad jeg ikke skal på reisefot akkurat nå.

Og jeg er ikke så stor fan av all denne "vær redd"-tilnærmingen (f.eks. går jo avisene helt av skaftet som vanlig)... Er jo det terror faktisk ønsker å oppnå.

Kan du poste bilde av deg selv? :p

OT: Jeg pleier alltid å glemme beltet mitt når jeg skal gjennom de detektor-greiene på flyplassene. Et stort jævla naglebelte som jeg har brukt siden jeg gikk på ungdomsskolen (riktignok byttet ut med en identisk kopi etter hver som den har kjent tidens tann). De vaktene blir alltid like oppgitte når jeg graver den frem fra under t-skjorta. "Har du noe metall på deg?". "Uh, nope, bare de to kiloene rundt livet".

Edited by Its a war out here