Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
Killing4fun

Pratetråden

Recommended Posts

Trur det er like greit den gjengen der blir pwn'a jeg,er ikke akkurat de mest stabile folka som styrer der.

Antallet uskyldige drepte kommer til å bli helt enorm..

Jepp. Blir det full krig så tror jeg det kommer til å bli en av de sykeste krigene vi ser. Det kommer til å bli så mye motstand selv etter Nord-Korea formelt har tapt, ettersom en god slump med nord-koreanere tror de lever i verdens beste land og har det kjempefint der i forhold til resten av verden. I tillegg har de jo fått inn med morsmelka at amerikanere, sør-koreanere og japenere er de ondeste menneskene som finnes.

Det kommer til å bli så mye motstand selv etter Nord-Korea formelt har tapt, ettersom en god slump med nord-koreanere tror de lever i verdens beste land og har det kjempefint der i forhold til resten av verden.

Det er i hvertfall det regimet vil vi skal tro om innbyggerne og trolig også hva innbyggerne vil staten skal tro de tror. Ingen er så hjernevasket at sult og humanitære katastrofer er bra. Dersom denne hjernevaskingen var så vellykket - er det da nødvendig med så mye politi og militær?

Det er i hvertfall det regimet vil vi skal tro om innbyggerne og trolig også hva innbyggerne vil staten skal tro de tror. Ingen er så hjernevasket at sult og humanitære katastrofer er bra. Dersom denne hjernevaskingen var så vellykket - er det da nødvendig med så mye politi og militær?

Det var derfor jeg sa en god slump. De som bor i hovedstaden er jo de som har det "godt" i det landet. Tror ikke det ville vært mye motstand fra de lutfattige og sultne som bor på landsbygda. De er ikke rent få de heller.

Nord-Korea har over en million aktive soldater. Ca en tredjedel av befolkningen skal vistnok ha militær utdanning. Det vil jo bli en enorm mobilisering i tilfelle krig - i den grad de i det hele tatt klarer/rekker å mobilisere. Tviler på de har nok utstyr for så mange, og det ville ikke overaske meg om det samme som skjedde i Sovjet da tyskerne rykket inn skjer i Nord-Korea også, at de skyter sine egne om de trekker seg tilbake. Uansett vil det bli enorme tap.

Håper ikke altfor mye av landet blir ødelagt ved en eventuell krig. Det ville vært spennende med alle de ukjente tingene angående Nord-Korea. Tipper det kommer mange interesante bøker og dokumentarer med avsløringer og historier fra de som er derfra etter Nord-Koreas fall.

Ja, men tenk på all underholdningen vi kommer til å få !

Ja, men tenk på all underholdningen vi kommer til å få !

Mer underholdning fra Sør-Korea om det ikke blir krig. Om det blir krig så kansellerer de nok GSL (sc2) og da blir det lite action for oss.

Faen så negative alle er til Nord-Korea, tipper får av dere har gjort noe som helst research på landet! Dersom dere hadde giddet å lese litt om landet på dets offisielle hjemmeside hadde dere fort sett hvor mye bra det er i landet. Allerede på forsiden kan man se hvor lykkelige lederne er, det står skrevet om å reise til landet (de har til og med en vennskapsorganisasjon) og det er åpenbart et flott land å drive forretninger i!

Det er lov å sette seg inn i en sak og bruke en faktisk kilde før man drar frem teite youtube filmer og antar at dette er blokkert i Nord-Korea. Herregud, les på siden da! Landet heter ikke The Democratic People's Republic of Korea uten grunn. Det er åpenbart demokrati i dette landet.

Jævla kunnskapsløse sofasittere. Blir faen meg flau!

Ahhh. Nå har jeg gjort over 1000 eksamensoppgaver i dag.

3 eksamen på Mandag, og så 11 til spredd utover 2 uker... Gleder meg noe intenst til det hele er ferdig, og det skjer ikke at jeg stryker på noen :blush:.

Noen andre som er midt oppi eksamenskjøret eller?

Ja, samfunnsvitenskapelige eksamener, noe som i seg selv sier at det er den vanskeligste typen eksamen man kan få. Ferdig 13.desember!

Ahhh. Nå har jeg gjort over 1000 eksamensoppgaver i dag.

3 eksamen på Mandag, og så 11 til spredd utover 2 uker... Gleder meg noe intenst til det hele er ferdig, og det skjer ikke at jeg stryker på noen :blush:.

Noen andre som er midt oppi eksamenskjøret eller?

Jeg hadde èn eksamen.. og den tok det 20 minutter å gjennomføre.. Ca like tungt som du har det da tipper jeg...

tongue.png

Men må få like gode karakterer da i det minste.. sammenligne ftw!