Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
Killing4fun

Pratetråden

Recommended Posts

Lite stimulans for intelligente poster som du driver på. Da er jo onelinersene og linkene er dobbelt så intelligente. Men kjør på, jeg ønsker uansett at brukeren din forsvant herfra :)

Jeg er i mot aktivitet, men for intelligente poster. Det er artig å se hvordan du reagerer når jeg poster dritt i en ræva tråd.

Morsomt å se hva du legger i intelligente poster når man scroller oppover i tråden :)

]Morsomt å se hva du legger i intelligente poster når man scroller oppover i tråden :)

Det løftet jo denne tråden betraktelig.

Lite stimulans for intelligente poster som du driver på. Da er jo onelinersene og linkene er dobbelt så intelligente. Men kjør på, jeg ønsker uansett at brukeren din forsvant herfra :)

k

Har vel fått en grei dose meme-bilder og diverse trolleri nå.

Plix bare vanlig koselig pratetråd igjen? More tafs, less krangling

Det var ikke nok med et subtilt hint? Kan gjerne skru opp kvaliteten litt, og "bare et bilde" postene en grei mengde

Scavenger

]Morsomt å se hva du legger i intelligente poster når man scroller oppover i tråden :)

Det løftet jo denne tråden betraktelig.

k

Hahahaaaaaaahahhahaha

Vær snille med hverandre nå da gutter!

Over til noe litt mer koselig.. noen som har noen planer for den store tafsedagen imorgen?

Selv baker jeg kake til imorgen og har planer om å lage koselig middag, tenker lam og

fløtegratinerte poteter++ :happy:

Vi skal faktisk på Double-date med et vennepar. Koselig middag på byen og god stemning. Ellers ikke noe spesifikt som er planlagt, enda..

Valentines ignoreres/boikottes i likhet med de andre importerte skikkene. Kan jo pokker meg snart ta på bunaden 4. juli i det landet her...

Men.. har vi i Norge en tradisjon for å markere.. vel.. kjærlighet?

Sukkersøtt kliss, greit nok, men er alltid koselig å fortelle at man er glad i hverandre.

Må si meg enig med zaxo. Er ikke noe fan av alt dette styret med blomster, gaver og sukkersøtt kliss, og alt

annet tull som er funnet på for å øke salg av whatever, men men...

å kose seg på office med godguttene og sjokolade er ikke feil det heller Mariell :)

Men.. har vi i Norge en tradisjon for å markere.. vel.. kjærlighet?

Sukkersøtt kliss, greit nok, men er alltid koselig å fortelle at man er glad i hverandre.

Jo jeg ser den, men det er det forbannade handelsstand-hysteriet som følger med jeg misliker. Kjøpesentere etc. begynner jo å selge julemarsipan i starten av november(!). Det er markeringer for alt mellom himmel og jord nå.. morsdag i går, halloween i slutten av oktober, valentines, farsdag, den store kvinnedagen, den lille kvinnedagen, homoparader, shemaleparader, og da har jeg ikke nevnt de tradisjonelle som jul, påske og 17. mai... snart blir vel thanksgiving standard også... det har gått for langt spør du meg. Jeg forteller frua at jeg er glad i henne hver eneste dag - trenger ikke en egen markering for det ;)

Har ingenting imot at kvinner blir på kjøkkenet, de lager tross alt mat bedre enn det jeg klarer.

Det du egentlig mener og vil si, men ikke helt vet om tørr: KVINNER HøRER TIL På KJøKKENET!

Neida, kvinner er som menn, en del av verden og en av årsakene til at vi faktisk sitter her den dag i dag å skriver. ;)

Jeg elsker alle, og alle elsker meg. Ha en fin dag! ;D