Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
Sofakommandanten

Serverendringar - Me introduserer Fairplay!

Recommended Posts

Er du ein sliten veteran som er lei nye, moderne ting som 3D spotting og killcam? Blir du frustrert over baserape, stjeling av hardware og skittkasting i chaten?

Frykt ikkje, FairPlay er her! Battlefield.no introduserer to nye serverar:

#01 FairPlay CQ Allmapsbc2_arica_screen10-1162009-3.thumbnail.jpgEndeliiig!

#07 FairPlay Rush allmaps

Begge er 24 slots med KillCam OFF, 3D-spotting OFF, Friendly Fire ON, no baserape, no hardware stealing.

Serverane er ikkje HardCore

Det er med andre ord ingen tvil kor du finn meg, for serverane er allereie oppe og går!

Me møtes igjen på slagmarka, soldat!

tihi. det lille bilde oppi vensrehjørne er fra noen av beste spilla jeg har spillt noen gang.

nemlig Dott =D Day of the Tentacle <3 grrr

det er i rett sjanger, men bildet er feil av uvisst grunn. Uansett er DOTT mitt favoritt-adventure gjennom tidene så det passer bra :)

Ah, det er nice. :) Har hørt fra ganske mange at de har savnet sånt oppsett og 24slots på BFno og derfor heller har spilt andre steder.

No baserape i BC2, lykke til med å håndheve de reglene :)

Kan være det funker, men å begynne å provosere spillere når dere sliter med aktivitet er vel ikke helt det lure.

Men kanskje det blir populært for mange herfra, men tviler det blir en hit blant folk flest.

Særlig hardware stealing, det er 100% umulig å håndheve. Selv med bildebevis er det jo umulig å si hvem som har rett.

"Du stjal bilen min! Eh nei det gjorde jeg ikke? Du stjal min! Ehm nei! Jeg hadde den først! Absolutt ikke! Jeg hadde den 5 min før deg! "

10 sec etter

"Jasså! Dere begge stjal bilen min igjen da, jeg hadde den 10 min før dere alle, BAN PLX!"

No baserape i BC2, lykke til med å håndheve de reglene :tafse:

Kan være det funker, men å begynne å provosere spillere når dere sliter med aktivitet er vel ikke helt det lure.

Men kanskje det blir populært for mange herfra, men tviler det blir en hit blant folk flest.

Særlig hardware stealing, det er 100% umulig å håndheve. Selv med bildebevis er det jo umulig å si hvem som har rett.

"Du stjal bilen min! Eh nei det gjorde jeg ikke? Du stjal min! Ehm nei! Jeg hadde den først! Absolutt ikke! Jeg hadde den 5 min før deg! "

10 sec etter

"Jasså! Dere begge stjal bilen min igjen da, jeg hadde den 10 min før dere alle, BAN PLX!"

Kanskje du har noen tips om hvordan vi skal gjøre det?

Tar i mot nye idéer og innspill med stor takk. :)

Col. Jensen

No baserape i BC2, lykke til med å håndheve de reglene :)

10 sec etter

Baserape er noe man har sett mye tilbakemeldinger på i chat. Tror det kan bli populært. Dessuten har vi ikke den regelen på de andre serverne.

Regler mot stjeling av HW ble da håndhevet uten problemer i samtlige tidligere BF-spill. For det første er det snakk om stjeling av HW fra fiendens main (har tidvis blitt klassifisert som del av baserape). For det andre er det da overhodet ikke noen regel som tilsier at noen som har fått HW skal ha enerett på den ved neste respawn.

Om du derimot hopper ut av en tank og står og repper den, og noen hopper inn og kjører avgårde, så har du grunn til å klage. Og blir det sett av en admin vil det slås ned på.

Tror du gjør ting langt mer vanskelig enn de er :tafse:

No baserape i BC2, lykke til med å håndheve de reglene :tafse:

10 sec etter

Kanskje du har noen tips om hvordan vi skal gjøre det?

Tar i mot nye idéer og innspill med stor takk. :)

Col. Jensen

Bare fokusert på det dere har og gjør det bedre for TV2 og andre har jo fulle servere mens dere er tomme. Sånn som sjekket at ping og serverne er stabile.

Så ser jeg ipene har endret seg ? For fleste joiner via favorites og recent servers på profilen sin. Dere dukket ikke opp da jeg testet igår. Måtte søke etter dere via browsern. Så port eller ip må ha endret seg.

wooop wooop skal rett inn å spille nå!

Om du derimot hopper ut av en tank og står og repper den, og noen hopper inn og kjører avgårde, så har du grunn til å klage. Og blir det sett av en admin vil det slås ned på.

Tror du gjør ting langt mer vanskelig enn de er :)

gjelder det for laget ditt? eller kan fienden ta kjøretøy? hvis den ikke står i main da såklart.

Har testa fairplay rush, dette var sykt deilig altså! :)

Det som gjør at det mangler liv på serverne er jo at de er klassifisert som HardCore. Selv om bare FF er på.

Nå spilte jeg jo klokka 03.00, så det kan jo hende mangel på spillere skyldes tidspunktet. Men det var en admin der som sa at det ikke hadde vært særlig liv der enda :)

Jeg anbefaler folk å spille på disse. Følelsen av virkelighet er mye bedre, og spillet er fortsatt balansert :tafse: Det føles litt merkelig i starten, men du kommer ikke til å savne spotting. Og du kan ikke spraye vilt om du ser en fiende, og en lagkamerat skal til å knife han. Du kunne komme til å drepe din beste venn :tafse:

Og servicen på disse serverne er knall! :iiiiik: Du har public kommandoer, mange brae allerede, og det kommer flere.

Edit: Angående kvalifisering som HardCore. Dere (Battlefield.no) bør sende en mail til EA/DICE angående dette, så kanskje dere kommer til en løsning? :)

Edited by Vaskern

Har testa fairplay rush, dette var sykt deilig altså! :)

Det som gjør at det mangler liv på serverne er jo at de er klassifisert som HardCore. Selv om bare FF er på.

Nå spilte jeg jo klokka 03.00, så det kan jo hende mangel på spillere skyldes tidspunktet. Men det var en admin der som sa at det ikke hadde vært særlig liv der enda :)

Jeg anbefaler folk å spille på disse. Følelsen av virkelighet er mye bedre, og spillet er fortsatt balansert :tafse: Det føles litt merkelig i starten, men du kommer ikke til å savne spotting. Og du kan ikke spraye vilt om du ser en fiende, og en lagkamerat skal til å knife han. Du kunne komme til å drepe din beste venn :)

Og servicen på disse serverne er knall! :iiiiik: Du har public kommandoer, mange brae allerede, og det kommer flere. Om du har noe gode tips til kommandoer så post det her så! Det er alt fra nextmap til rapport osv.

+1

ENDELIG, blir fast bosted fremover :)!!

Når det gjelder klassifisering av servere som hardcore, så er dette noe EA/Dice er klar over og har på agendaen allerede.

Skal bli gøy å se responsen blant spillerne på disse serverne. Husk, de lar seg fint starte opp selv om det ikke er noen spillere på de, tar som regel ikke så lang tid før folk kommer.

Edit: Nevermind, fant dem nå. Var visst med LITEN "p" .. Dumme filter!

Enig :)

Når det gjelder klassifisering av servere som hardcore, så er dette noe EA/Dice er klar over og har på agendaen allerede.

Skal bli gøy å se responsen blant spillerne på disse serverne. Husk, de lar seg fint starte opp selv om det ikke er noen spillere på de, tar som regel ikke så lang tid før folk kommer.

Flott! :tafse:

Var å spilte igår kveld.... tok bare ca 4 min fra vi gikk inn 3 stk til serveren var full :)

Dette gjenntok vi på en annen battlefield.no server også denne ble full iløpet av kort tid... så mitt poeng er, for de som klager på at serverne er tomme : gå inn å vas litt alene - finn ut av nye steder, god spotter og sånn - eller med et par kompiser og serveren vil fylle seg rimelig fort! :tafse:

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
Sign in to follow this  

• Create New...