Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
Neck

Spillet krasjer

Recommended Posts

Hei folkens!

Lager en tråd her på bruket, da jeg har et problem med BC2 som jeg ikke får bukt med.

Har spilt spillet regelmessig siden jeg fikk det på releasedatoen uten problemer. Men her om dagen oppstod det et rart problem:

Når jeg joiner en en server, ordner kit og squad, fryser spillet akkurat når jeg fysisk blir satt inn på slagmarken. Bilde og lyd fryser i 1-2 sekunder før spillet bare slår seg av. :)

Jeg har prøvd og oppdatere driveren til skjermkortet til nyeste, uten at det hjalp.

Noen som har vært borti dette før, eller som vet om løsning? Vil helst unngå å reinstallere...

- Neck

Hørte noen stygge rykter om at det kan være "Hardware Sound Acceleration" slideren som må settes på basic.

noen spørsmål bare....

type operativ system?

type skjermkort?

type lydkort?

etc.....

:)

prøv dette:

startknappen/run/skriv dxdiag i text feltet - trykk enter/ velg "sound" tabben/ sett "Hardware Sound Acceleration" Slider`n til basic/ klikk Exit

Det er mange mulige løsninger på CTD...like mange som det er problemer med det skulle jeg tro. :tafse:

Her er forøvrig en link til en god side du kan finne noen løsninger muligens.....

http://www.gamingnewslink.com/2010/03/08/f...d-steam-errors/

lykke til videre :iiiiik: