Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
andyski

Antispyware soft

Recommended Posts

Har av en eller annen jævli rar grunn fått fatt i ett virus som kaller seg antispyware soft.

Det "later" som om det er et antivirus program, men jeg kan ikke kjøre noe som helst av program, laste ned noe, eller finne det på harddisken.

Noen tips om hvordan jeg kan fjerne dette?

Har av en eller annen jævli rar grunn fått fatt i ett virus som kaller seg antispyware soft.

Det "later" som om det er et antivirus program, men jeg kan ikke kjøre noe som helst av program, laste ned noe, eller finne det på harddisken.

Noen tips om hvordan jeg kan fjerne dette?

Kan ikke åpne det :)

Tilbakestill PCen til før du fikk viruset, utrulig vanskelig å fjerne med antivirus pga den tvinger pcen inn i bluescreen

Det er egentlig bare nye Norton Internet Security 2010 som kan fikse dette for deg tror jeg.

Virus og trojaner kan enkelt blokkere fleste antivirus på markedet for dem bruker Windows Installer, Installshield og andre kjente installasjonssystem som virus enkelt og greit bare blokkerer fra å fungere. Derfor vil ikke fleste antivirus programmene fungere engang.

Norton har programmert alt fra grunnen av og sjekker hver eneste dll og fil for signatur og sjekker dette opp mot database. Hvis den finner noe unormalt med signaturen (Signaturer forandrer seg hvis noe er endret) så varsler den ifra og du kan stoppe den.

MAO Skaff deg dette, er råeste programmet på markedet.

Norton er et elendig antivirusprogram, og nei det fjerner ikke dette.

Start i sikkerhetsmodus og du får muligheten til å tilbakestille :)

Der tar du grundig feil og hvordan kan du vite at det IKKE fjerner det når du ikke vet hvilket virus det er engang?

Det som gjør Norton IS 2010 så sinnsykt bra er ikke bare det er utrolig oppdatert på virus og trojaner omkring, men det leter etter signaturer i systemfilene dine og varsler hvis noe er modifisert. Det gjør ikke F-Secure, Kaspersky og de andre programmene. Det tar ekstremt lite av maskinen din også. Noe bedre får du ikke på markedet.

Tilbakestilling av Windows funker ikke på alt av virus siden filene fortsatt blir liggende på disken, men kan funke på helt enkle virus. Men IS 2010 er dønn deal!

norton VAR eit middels dårlig antivirusprogram, men 2010 versjonen er blandt dei bedre.

Dersom det stemme at dei har eigen installer skade det ikkje å prøva å installera det frå minnepenn/cd etc.

Tilbakestill PCen til før du fikk viruset, utrulig vanskelig å fjerne med antivirus pga den tvinger pcen inn i bluescreen

Den blue screen er var fake sist jeg støtet borti problemet. Man kan trykke på esc eller alt+F4. Dåg, er alt for lenge siden, så jeg kan ikke hjelpe mer.