Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
Cpt.Andoven

En veldig ensom ulv - Squadbuddies?

Recommended Posts

God kveld medsoldater!

Har sett en del poster på forumet angående klaner og det slår meg at det virker utrolig fristende å faktisk kunne ha noen pålitelige spillere watching my back istedefor rene spawnobjekter. Problemet er egentlig bare det at jeg føler at mange av klanene jeg har sett igjennom virker litt out of my league når det kommer til blant annet tid lagt ned i bc2, og lurer derfor egentlig på om det er noen som kunne tenke å rett og slett spille litt sammen så det fyller en squad (venner er bra :D )? Tenker spesielt det hadde vært bra å kicke litt ass i Squad Death Match :D .

Bare å legge inn nicket sitt i tråden, så kanskje finner du noen nye medspillere?

Legg meg iallefall til (Cpt. Andoven, mellomrom til forskjell fra nicket mitt her) om noen er interessert!

Lykke til i felten!

Jeg er vel i samme båt som deg Cpt.Andoven så feel free to add me. Er med på det meste som er gøy jeg :D

Steamnick er samme som her.

Edited by Carahir

No problem, du skal få henge i min uhyre eksklusive venneliste!

nick: ScAVen6er (seks tall!)

Selv leter jeg også etter folk å spille med, så de som vil er hjertelig velkomne til å adde meg til friends. (BC2nick er Tact1cus)( ett tall, som er et "1" tall! :D )

nick: ScAVen6er (seks tall!)

Jeg ser bare ett tall :D

Flaks at du var her, ellers er det ikke sikkert vi hadde lagt merke til den orddelingen! Det skulle jammen santen tatt seg ut, eller hva? Spesielt siden han klarte å adde meg og forstod hva jeg mente! Men uansett, godt jobbet, det var ikke langt ifra det gikk ille der :D

er også gjerne med, har en del timer bak meg etterhvert

qedhf er nicket.

Om du ser etter klan så er det bare å legge inn en søknad på www.ethereal-esports.com tro meg, vi er IKKE uten for din league, vi er ikke utenfor noen sin league :D

Da har du og muligheten til IRC kanal og TS

Om du velger å la være så kan du i det minste legge til Roxarthenoob

Har gått temmelig lei av å bli voldtatt av andre "mini-klan" etc... så - if you can beat 'em - join em.

Jeg kunne godt absolutt tenkte med noen å spille sammen med - uten alle "forpliktelsene" med et klan... så legg meg gjerne til om dere føler for det.

Mitt BC2 nick er "Corp. Cane"

(mellomrom mellom punktum og C-en)

Tally-hoo!

Da er "Corp. Cane", "KoZeBamsen", "WarMastodon", "ScAVen6er" og "Roxarthenoob" lagt til. "C.Balteskard" hadde visst alerede lagt meg til. Håpe på noen fine kvelder sammen da :tafse:

Noen som vet om Ingame push-to-talk funker greit? Hvis det funker helt OK, og det bare er dem i Squad du kan prate med, så kan en vel like så godt bruke den?

Forresten, dere jeg har lagt til, hadde dere orka og adda meg på steam? Er ikke no chat på BC2, så får ikke gitt ventrilo/TS info eller noe sånt :)

Add: extendr

Edited by kmndre

har ikke fått noen requester enda, føler meg upopulær :):tafse:

heter NikolaiFrom på steam

Var på vei til å legge deg til, men du kom visst meg i forkjøpet, hehe.

Til dere andre, det er fortsatt bare å legge meg til på Steam (add: extendr), så får vi fiksa Ventrilo/Teamspeak info til hverandre :iiiiik:

har ikke fått noen requester enda, føler meg upopulær :):tafse:

heter NikolaiFrom på steam

Adda jo deg jeg da! Hehe får prøve igjen, ekke no gøy å være ensom :iiiiik: