Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
Cpt.Andoven

En veldig ensom ulv - Squadbuddies?

Recommended Posts

Da er "Corp. Cane", "KoZeBamsen", "WarMastodon", "ScAVen6er" og "Roxarthenoob" lagt til. "C.Balteskard" hadde visst alerede lagt meg til. Håpe på noen fine kvelder sammen da :tafse:

Noen som vet om Ingame push-to-talk funker greit? Hvis det funker helt OK, og det bare er dem i Squad du kan prate med, så kan en vel like så godt bruke den?

Forresten, dere jeg har lagt til, hadde dere orka og adda meg på steam? Er ikke no chat på BC2, så får ikke gitt ventrilo/TS info eller noe sånt ' />

Add: extendr

Har enda ikke mottatt noe "friends request" fra deg i BC2... Typo? Jeg har ikke Steam så ikke sleng det til der...

Spilte litt sammen med Cpt. Andoven her om dagen (sendt friends request) og C. Balteskrad her i går... Må få innstaller TS nå skjønner jeg p

Hva skal jeg velge TS2 eller TS3? Finnes det noen setupguide med server settings etc?

har ikke fått noen requester enda, føler meg upopulær :tafse::)

heter NikolaiFrom på steam

Jeg sende deg request via BC2.... vet ikke hvordan det funker iforhold til Steam (som jeg ikke har)...??

Edited by Chronometric

Add meg (iZGuud) ! leter etter folk å game med !:)

jon9465 på steam btw.

Edit: la inn feil bruker .p

Edited by Sp4rp0s3

:):)

Oh yeah, misset på deg da jeg hadde muligheten, so I guess I had it coming :tafse: . Bra game uansett, så får jeg prøve å være på det riktige laget neste gang skjønner jeg :iiiiik:

Jeg endte opp med over 5300 poeng, nesten 50 kills og en K/D-ratio på 4.20, så siste runde var en god runde for min del. Likevel var du bare én kill unna å få Nemesis pin... Du drepte meg fire ganger. ' /> Gikk du rundt og lette etter meg eller? p

Må få til noe VT/TS sånn at det er mulig å kommunisere neste gang (gjelder dere andre også), altså, det synes jeg. Jeg ble drept da jeg skrev noe til deg i chatten siste runden. Riktig ille av en som er rank 34 å måtte bruke noobtube når han kommer bakfra og ser en person stå heeelt i ro bak en vegg. Jesus christ... ' />

EDIT: kmndre (Kim André?), la deg til på Steam. Ikke at jeg vet hvordan Steam funker, for jeg skygger når mulig unna det programmet. Nyregistreringer

Edited by ChristianB

Hehe its personal :) . Men ja, hoppet stadig en fyr fram fra en busk når jeg skulle skrive litt jeg og, tipper dogtagsa mine er spredd over hele verden pga det.. :tafse: Hehe vel om du velger karieerestigen anti-chatter med fordypning i plopping leveler man vel på den måten og. Hehe og i en av dine døder var det jo en gavepakke for meg at noen kommer å reviver deg når det ikke er sjans for å komme seg levende unna det, gotta love medics like that :) . Uansett komplett getting-buttraped-runde for meg, men enjoyable (raawrr..) var det uansett da :iiiiik:

Ble småforbannet da jeg ble reviva... Tenkte "nå kverker han meg garantert en gang til", og det gjorde du jo... Tror jeg rakk å drepe noen i løpet av de to sekundene jeg fikk leve, så var ikke så ille til syvende og sist. :)

EDIT: kmndre (Kim André?), la deg til på Steam. Ikke at jeg vet hvordan Steam funker, for jeg skygger når mulig unna det programmet. :tafse: Nyregistreringer på steamfriends, hva nå det enn er, er forresten stengt.

Jess, den kom opp den. Så er bare å plinge på når du føler for å spille. Jeg er alltid Online på Steam selv om jeg er borte, så er ikke sikkert du får svar med en gang, thou.

Edit: Heter Kim Andre, ja :) Var vel ikke så vanskelig å skjønne tongue.png

Edited by kmndre

Er det Steam-nick eller ingame adding dere snakker om? Har slegnt ut noen request ingame... men kun fått noen få svar..

Ikke fått noen request fra andre så lurer på om dere alle bruker et annet friends-system ?? Steam?

Hvordan funker isf. dette?

Add meg, nick : fEsten

Er så dritt lei av å spille på servere hvor ingen teammates spiller teamplay, og bare sitter i skauen og venter.

Spiller helst hardcore!

Vi spilles! :)

zzzindre, legg til KMNDRE (det er ikke meg, men en kar litt lengre opp i tråden her). Ser dere begge spiller HC, noe jeg bare blir sliten av (sorry, Kim, men jeg har fått kraftig hodepine hver gang vi har spilt, tror faktisk at jeg er allergisk mot HC (kan sikkert klare det i mindre doser)).

Det er jo hardcore som er tingen, er jo det mest realistiske! Normal mode synes jeg krever for mange treff til at det er realistisk. Blir man truffet av en M95, så skal man dø!

zzzindre, legg til KMNDRE (det er ikke meg, men en kar litt lengre opp i tråden her). Ser dere begge spiller HC, noe jeg bare blir sliten av (sorry, Kim, men jeg har fått kraftig hodepine hver gang vi har spilt, tror faktisk at jeg er allergisk mot HC (kan sikkert klare det i mindre doser)).

Slææææsk :)

Er det Steam-nick eller ingame adding dere snakker om? Har slegnt ut noen request ingame... men kun fått noen få svar..

Ikke fått noen request fra andre så lurer på om dere alle bruker et annet friends-system ?? Steam?

Hvordan funker isf. dette?

Ingame-friends-systemet er fubar, så du trenger ikke å føle deg upopulær.

Spilte noen jævlig gode runder i dag med kmndre og et par til. Total dominanse; massevis av ace pins og gold squad pins, opp i ranks, ødela masse M-COM-stasjoner, voldtok alt av fiender, vant alle runder... Det er virkelig lett å være best (hore poeng) når man har en god squad å spille med. Jeg vet at friends-listen er borka akkurat nå, men det funker fremdeles å legge til nye spillere, og jeg sier ikke nei takk til flere. :)

Mitt BC2 nick er "Corp. Cane"

Å, er det duuu som er Corp. Cane... Jeg lurte på hvorfor "Chronometric" aldri takket ja til friend request. :tafse: Hahaha.

Er det noen her som dør spesielt ofte? Gjerne sånn 40-50-90 ganger per runde? Da adder du meg, så skal jeg spille Medic og følge etter deg og sørge for at du blir revivet hele tiden, selv midt i mortar strikes og bak ryggende tankser! Du skal slippe å vente i mangfoldige sekunder for å måtte respawne helt tilbake i basen! Poeng til meg, mindre respawning på deg.

Høres ikke dette ut som en fin-fin deal? =)

Er det noen her som dør spesielt ofte? Gjerne sånn 40-50-90 ganger per runde? Da adder du meg, så skal jeg spille Medic og følge etter deg og sørge for at du blir revivet hele tiden, selv midt i mortar strikes og bak ryggende tankser! Du skal slippe å vente i mangfoldige sekunder for å måtte respawne helt tilbake i basen! Poeng til meg, mindre respawning på deg.

Høres ikke dette ut som en fin-fin deal? =)

Men du er jo aldri online!

Du er aldri online!

EDIT: Flott, når vi først er pålogget samtidig, så kræsjer spillet mitt etter en og en halv runde. :) Jaja, hadde en jævlig dårlig dag på jobben uansett..

Edited by ChristianB