Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
Chronometric

Clan idioter på public servere....

Recommended Posts

Du kan jo reppe meg Gwaihir! ' /> Garanterer mye poeng div

Steiner har mye skyld i min ekstensive våpen samling :D:D

mye artigere å være på ts/vent med klankompisene og være på motsat lag og høre dem whine når du kniver dem i ryggen :D

tråden her er vel et prakteksempel på hvor idiot publicspillere generelt er og jeg synes vi klanspillere skal holde oss for gode til å henge med denne slags søppel.

Anbefaler deg fra nå av å bruke play now knappen slik at du havner i en server fra sibir.

Burde vel også være regler imot å ha bra nok maskin til å drive bc2 , da dette gir et overtak over de som såvidt oppfyller minimumskravene. I det minste må man kjøre så mange bakgrunnsprossesser at man har en max fps på 20.

Skal man spille spillet etter EA sine mål så er det vel slik det skal være , at man spiller med clan public. For det er hvertfall ikke lagt opp til at man skal spille på noe annet vis.

Jeg får bare beklage at jeg og mine venner spilte sammen mot deg og de andre som var på den servern. nå skal det sies at vi egentlig bare er en vennegjeng som faktisk aldri har spilt sammen på den måten der før og ble litt ivrige og tenkte ikke på lagene selv om vi ikke hadde fått bytta teams siden servern var full. Og vi brukte faktisk Skype av alle ting :D

synd at du ikke fikk noe utbytte av å spille mot oss annet enn å whine litt på forums, men men cant please everybody

Klaner som lamejoiner på publicservere er en uting, men det er nok ikke noe som kommer til å forsvinne noen gang desverre.

Kan vi slutte å debattere dette som "klaner"? Det finnes mange uten tag som har voicecom og spiller sammen. Jeg gjør det nesten hver gang jeg spiller f.eks. Ingen klager på det.

Klaner burde holde seg helt unna publicservere. De fleste som spiller i klaner kan regnes som pro gamers ettersom de har store deler av inntekten sin fra div ligaer/køpper. De bør derfor holde seg for gode til å ødelegge morroa for publicspillerne. Sett bort ifra den store forskjellen i skills, råder også de fleste klaner over avanserte komunikasjonssystemer som gjør at de kan holde kontakten under spillets gang.

Klaner burde holde seg helt unna publicservere. De fleste som spiller i klaner kan regnes som pro gamers ettersom de har store deler av inntekten sin fra div ligaer/køpper. De bør derfor holde seg for gode til å ødelegge morroa for publicspillerne.

:D min gamle venn :D

Jøss, ser vist ut til at jeg traff menge som følte seg "skyldige" her... :D

De av dere som tjater om at BC2 er teamplay og samarbeide har jo tydeligevis ikke skjønt poenget i det hele tatt. Selvfølgelig er det teamplay som er pointe og det er jo nettopp det som er hele poenget mitt! For hva er så nøkkelen til godt team-samarbeide? Jo - K O M M U N I K A S J O N !

Og det er poenget mitt... når et team plutselig får 4-5 folk som sitter å kommunisere/samarbeider via TS - så er det helt klart en urettferdig fordel i forhold til alle andre som *ikke har mulighet til å gjøre dette* !! CHAT "funker" ikke/ uhyre dårlig i BC2 og Voice over IP er totalt borte.

Hvis dere ikke skjønne dette så har dere enkelt og greit ikke skjønt hva teamwork er.

Og til alle dere med idiotiske meldinger om dårlig PC og what not.... hold dere til topic eller lukk nebbet.. Jeg kan ikke tolke slike idiotiske poster som noe annet enn at jeg traff "rett hjem" med topic...

Fantastisk at noen har egenskapen å mene at siden alle er uenig med seg, så er det et bevis på at man hadde rett. :D

Når det er sagt, jeg er forsåvidt enig i at klanspillere på en side kan virkelig skape skjevheter, men herregud så moro det er når du klarer å stå i mot det. smile.png

du traff ingenting imo.

trur bare flere reagerer på hvor utrolig tamt det er å klage på at venner og bekjente spilte sammen bare fordi du har blitt herja litt med public!

om en clan stacker opp og dominerer så skulle det bare mangle at de splitter opp og det blir de oppfordret til i reglene også.

Jeg vil heller klage mere på de som lame joiner konstant!!!!

Si jeg sitter å spiller med 1-2 fra min clan så joiner vi et lag som har 4-5 mindre spiller f.eks og gjør det skikkeligt ræva... Etter kort tid å er det plutseligt motsatt! Da er det for mange på vårt lag... Så skifter vi over igjen osv...

Men slikt vi gjør det i vår clan er at vi som oftest er 3 på et lag blir vi flere si 6stk så deler vi oss mere ut og er 3 på hvert lag...

Men pointet er SLUTT Å LAME JOINE!

Hvordan splitter man opp en one-man army? Nysgjerrig fordi jeg har dilemmaet ofte når jeg herjer en server!

dummeste whine posten ever. Klager på at en gjeng på vt\ts som sammarbeider går imot poenget med teamplay og sammarbeid. kun for at public noobs ikke har sjangs.

Er enig med teamstackinga da og skeve lag. Men tror nok de fleste klanfolk gjevner ut laga om det ikke skjer naturlig.

Løsningen her er å fjerne klantags in-game.

På den måten vet man aldri om flere på samme laget samarbeider via TS/Vent og er i en klan sammen.

Dermed må syndebukker for gjentatte nederlag og tap bytte fokus fra klaner (siden disse ikke er synlig-gjort lenger) og over på eget lag som selvfølgelig er fullt av noobs og snipers, eventuelt noe så grusomt som snipernoobs.

Synes det er den enkleste løsningen, så slipper vi å høre mer klaging på at folk faktisk *gasp* samarbeider i ett lagbasert spill. I tillegg må vi få tilbake kickvotes, helst med oppsett slik at man kun trenger 4 Yes votes for å få kicka ut noen. Da tror jeg public servere vil bli helt perfekte og balanserte.

Jeg ser det er flere saklige argumenter ute å går i denne tråden! Siden tidenes morgen på Internett har folk flest grått elver over dette emnet, det er jo ikke noe nytt. Enn så lenge folk har vett til til å balansere lagene (les: en bedre lagbalanse funksjon er heller ikke å forakte) så burde det ikke være noe problem.

Løsningen her er å fjerne klantags in-game.

På den måten vet man aldri om flere på samme laget samarbeider via TS/Vent og er i en klan sammen.

Dermed må syndebukker for gjentatte nederlag og tap bytte fokus fra klaner (siden disse ikke er synlig-gjort lenger) og over på eget lag som selvfølgelig er fullt av noobs og snipers, eventuelt noe så grusomt som snipernoobs.

Synes det er den enkleste løsningen, så slipper vi å høre mer klaging på at folk faktisk *gasp* samarbeider i ett lagbasert spill. I tillegg må vi få tilbake kickvotes, helst med oppsett slik at man kun trenger 4 Yes votes for å få kicka ut noen. Da tror jeg public servere vil bli helt perfekte og balanserte.

Dæven, du sprengte sarkasmeradaren min ' />

Men vil tro at endel av klagingen kommer av at BFBC2 har tiltrukket seg endel som er heller ny til BF. Altså ymse diverse CoD og CS spillere som ikke er helt vant med at i BF er lagarbeid alt, og primadonnaer kan ikke på egen hånd vinne en runde.

Vi som har endel BF erfaring lar oss ikke nevneverdig provosere av at folk faktisk samarbeider i spillet. Det er jo slikt det skal være, og jo mer samarbeid, jo bedre p

Men vil tro at endel av klagingen kommer av at BFBC2 har tiltrukket seg endel som er heller ny til BF. Altså ymse diverse CoD og CS spillere som ikke er helt vant med at i BF er lagarbeid alt, og primadonnaer kan ikke på egen hånd vinne en runde.

Vi som har endel BF erfaring lar oss ikke nevneverdig provosere av at folk faktisk samarbeider i spillet. Det er jo slikt det skal være, og jo mer samarbeid, jo bedre :D

This

Altså ymse diverse CoD og CS spillere som ikke er helt vant med at i BF er lagarbeid alt, og primadonnaer kan ikke på egen hånd vinne en runde.

Akkurat det der kan du se ganske ofte dersom du følger litt med på hvordan spillere oppfører seg rent spillmessig.

Ser tett og ofte folk som løper ut i åpne områder uten dekning mens de skyter vilt mot 2-3 fiender som ligger i dekning bak ruiner, kjøretøy osv. Ikke mye overlevelsesinstinkt på de kara. Ser også at mange kaster seg inn i bygninger hvor det gjerne er 3-4 fiender i den tro at de kan spraye ned alle mann alle i reneste Call of Duty stil. Greit nok, det fungerer jo i Call of Duty... i BF/Bad Company derimot så er det en fin oppskrift på enten selvmord, eller Jihad (dersom du løper inn med CG på skulderen).

Er mange forskjellige situasjoner som dette der du klart ser hvem som har spilt BF/BC før, og hvem som tror at de er uovervinnelige drapsmaskiner som overlever alt bare man løper raskt nok.