Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
AHoyd

Bad Company 2 - Spørretråd

Recommended Posts

Heisann folkens!

Beklager om denne tråden er unødvendig / finnes fra før, jeg fant den iallefall ikke. Men tråden skal altså brukes til å spørre om ting du lurer på om Bad Company 2, da slipper man mange unødvendige tråder.

Jeg starter; Hvor mange oppdrag er det egentlig på singelplayeren?

Edited by BuRnedX

Noen flere som har hatt c3.cab problemer med retail dvd?

Driver med litt haxxing nå, så får vi se om det kommer til å fungere.

Skuffa start gitt :)

Jeg kjøpte spillet i foregående uke og betegner meg selv som en skikkelig fersking i BFBC2.

Spørsmålet mitt gjelder i 1on1 situasjoner hvor begge parter aktivt prøver å avlive hverandre. I svært mange, kanskje 50% av tilfellene, tømmer vi alt vi har mot hverandre og utfallet blir at begge dør. Er det andre som har opplved det samme?

noes, knerter folk på 1-3 burst med an 94 eller 7-15 skudd med ak74.

har selvfølgelig opplevd at det har skjedd, men det tilhører skjeldenhetene. smile.png

er bare å venne seg til hvor man skal sikte så går det som en drøm!

...men at begge to dør skjer rimelig ofte.

Ok, så dette er med andre ord er forbigående problem som opphører når jeg slutter å suge i spillet? smile.png

Hadde bare inntrykk av at hyppigheten på disse 1on1 situasjonene tydet på at prosjektilene enten registrerte svært langsomt eller at pingforholdene på en aller annen måte spillte inn.

Ok, så dette er med andre ord er forbigående problem som opphører når jeg slutter å suge i spillet? ' />

Hadde bare inntrykk av at hyppigheten på disse 1on1 situasjonene tydet på at prosjektilene enten registrerte svært langsomt eller at pingforholdene på en aller annen måte spillte inn.

Er du noddy? Eller

Hei Hauger smile.png Nei, jeg er n0ya, men jeg spillte sammen med Noddy-pusen i Catch-Gamer tilbake i BF2-tiden.

Hei Hauger ' /> Nei, jeg er n0ya, men jeg spillte sammen med Noddy-pusen i Catch-Gamer tilbake i BF2-tiden.

Stemmer! :)

Kjære spørretråd! Hvorfor i svarte er det vehicles på inf servern? tongue.png

For å kjøre over og ta burnout så tarmene flagrer på cg spammende tyskere.

Ser denne tråden ikke var så lang så da får jeg bidra med et spørsmål (eller, egentlig er det bare for å lette min store fortvilelse og sinne(!!!)) som har slitt meg ut mentalt i snart 4 dager. Jeg kommer meg IKKE gjennom "snowblind" i singelplayeren. Jeg har knottet og slått i bordet. Telt tallene til månen og tilbake. Både tastatur og mus har stukket av i ren redsel over ukvemsordene jeg har formanet i mitt, ikke lengre, så stille sinn.

Noen tips?

Hvem map er det igjen?

Der du skal gå fra hus til hus for å varme deg?:innocent:

Nettopp.. jeg kommer meg aldri lengre enn litt over halvveis.. :thumbsup:

Allrait! Gikk meg vill et par ganger, men jeg kom meg gjennom det.. :innocent: Så nå kan freden (og blodtrykket) senke seg igjen..

Hei. Jeg har da spilt meg opp til rank 28 på multiplayer, men så skulle jeg oppgradere PCen. (Ny harddisk, prossessor og greier)

Gjett hva som skjer når jeg skal logge inn på multiplayer: Spillet sier at seriekoden alt er brukt (Selvom det er av meg). (Bruker samme epost og passord, men kommer ikke inn...)

Kommer ikke inn på multiplayer og ønsker ikke å begynne på nytt...

Noen tips?

Hei. Jeg har da spilt meg opp til rank 28 på multiplayer, men så skulle jeg oppgradere PCen. (Ny harddisk, prossessor og greier)

Gjett hva som skjer når jeg skal logge inn på multiplayer: Spillet sier at seriekoden alt er brukt (Selvom det er av meg). (Bruker samme epost og passord, men kommer ikke inn...)

Kommer ikke inn på multiplayer og ønsker ikke å begynne på nytt...

Noen tips?

Instaler via steam ? steam har vel lagret cd-key'en din..

Instalerte via CD. Fikk høre at jeg burde ha deaktivert brukeren på den gamle pcen, men er ikke helt sikker på hvordan jeg skal gjøre/få gjort det(Slettet spillet fra harddisken)

Edited by asassin

Instalerte via CD. Fikk høre at jeg burde ha deaktivert brukeren på den gamle pcen, men er ikke helt sikker på hvordan jeg skal gjøre/få gjort det(Slettet spillet fra harddisken)

Beste er vel å kontakte EA support og forklare situatsjonen. Er vel nesten garantert at du ikke er første som har gjort den blemma.

Hvis/når du får spillet installert på nytt igjen så kan du vel registrere det på steam (selv om du har det via CD) slik at du kan laste det ned og ha CDKEY lagret gjennom steam? Det er ihvertfall en funksjon i Steam der du kan registrere spill mot Steam.

Sett ned størrelsen på teksten til 125% eller 100% i kontrollpanelet.

http://forum.ea.com/eaforum/posts/list/376103.page

Looks like the game has a conflict with desktop DPI scaling in Windows Vista and 7. Just to clarify, this is nothing to do with mouse DPI — I’m talking about the visual DPI of the OS.

If you have a higher operating system DPI set (very common if you play on a TV) the menus will become almost unusable, with the cursor not reflecting what’ll actually be clicked — the click zone ends up considerably to the left of the cursor, making clicking stuff on the right third of the menus impossible.