Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
Tengel

Når er det _egentlig_ man kan begynne å spille online?

Recommended Posts

Jeg ser det både her og der opereres med forskjellige datoer: 03.03.10, 04.03.10 og 05.03.10.

Hvilken er den rette?

På de offisielle sidene, så er det en counter som teller ned 2 døgn fra ganske nøyaktig nå.

Som skulle tyde på 04.03.10 kl 0:00.

Men presseklipp fra EA og Dice sier 05.03.10.

Argh - Noen som har noe mer info om når jeg kan begynne å skyte......

Kan hvertfall fastslå at det ikke er på onsdag, den 3.Mars! Dessverre! Kan ikke vente til jeg kan spille MP selv, dagene går altfor sakte!

23587_103125783052552_100000653917183_95742_7029406_n.jpg

Jeg er i det minste klar når spillet slippes :-)

Kjære kunde,

Takk for forhåndsbestillingen av Battlefield Bad Company 2 Limited Edition. Koden din for å låse opp de 6 bonusgjenstandene er allerede sendt til deg i en egen e-post før utgivelsesdatoen.

Denne koden vil låse opp alle 6 bonusgjenstander .

Instruksjoner:

1. Åpne spillet og gå til hovedmenyen

2. Gå inn i flerspiller

3. Klikk på "Redeem Code" (Innløsningskode)

4. Tast inn koden vist ovenfor og trykk på enter.

Kos deg med spillet!

EA Store™-teamet

Dette skal jo også bli digg ;-)

Spillet slippes offentlig i Europa 4. mars. Det vil si rett over midnatt, natt til 4. mars. 5. mars er slippdato for UK, og eanorge sine sider er feil.

Men det vil bli satt opp servere i Europa og verden forøvrig før den tid - noen servere har allerede kjørt 2-3 dager - og det er mulig å spille så snart klienten tillater det. Noen klienter har blitt rapportert å ha en innebygget datosperre, mens andre ikke har dette.

Om man nå kjøpte spillet på Steam, og launcher det slik at man faktisk kan spille NÅ (yep, it works) online, er BF/MG serverene åpnet eller er det fortsatt sperre?

Svaret avgjør om Direct2drive faktisk får mine penger, eller om det blir steam som trekker det lengste strået :)

BF.no har ikke satt opp servere enda ettersom det fortsatt er 2 døgn til alle kan spille det.

Sier du at Steam lar deg spille BC2, eller misforsto jeg? Jeg får ikke preloada engang. (Har dog en annen klient fra EA som funker inntil videre, så har testa litt)

Vel, det sitter en fjøsnisse i etasjen under meg som sitter på VT med en hurv som spiller online nå ved å velge USA som sted. De har åpenbart ikke hentet ned spillet gjennom steam, så jeg vet ikke hvordan de har gjort det :)

Om serverene ikke er oppe så er det egentlig like greit at D2D får æren, da jeg sparer en hundrelapp og får limited edition attpåtil, og ikke minst får ikke grådige Valve de!

Litt dårlig forklart av meg: Som RSP har Multigamer mottatt en egen klient med et par nøkler til testing. Jeg har den ene, og har spilt litt de siste 3-4 dagene :) Jeg vet ikke om public-klienten lastet ned fra EA Downloader fungerer eller ikke.

Sier bare en ting: Gled dere! Port Valdez er så avgjort ikke det beste kartet, og kartvariasjonen er svært bra. Noen kart minner meg om BF:Vietnam, andre er mer eller mindre rene hardware-kart, noen er sniper-himmel, andre er tett kamp i by eller skog. Spillet er, i mine øyne, fantastisk!

hirr :-)

Skal bli morro.

Den 3. slippes Silent Hunter 5 og, blir mye morro nå fremover :-)

noen som vet om det er noe sperre på dvd utgaven? står mellom den og ea downloader. men vil helst ha cover and shit om begge funker. men kan det være noen annen securoom or whatnot på dvden som har dato sperring?

Kjøpt via EA downloader og spiller online as we speak..oh joy!! :)

Enda ikke dratt meg til å bestille fra D2D siden de vistnok har problemer, jeg får i alle fall ikke godtkjent kjøpet.

Hvordan får man kjøpt via EA store og dermed EA downloader på en måte som gjør at man kan spille I DAG?

Prøvde å sette land til USA, men den går på IP og slenger meg tilbake til norsk side hele tiden. Bruker dere proxy eller hva?

Bestilte for godt over en mnd siden..Var ingen hokuspokus da, men vet det har vært trøbbel med ea store siste dagene.

:):D

Får vel gjøre det samme, kan ikke bli hengende for lenge etter!

EDIT: Alright, spillet kjøpt og EA Downloader installert! Når kan jeg forvente at dette blir oppdatert, for foreløpig har jeg ingenting å laste ned når jeg logger inn :duske:

EDIT2: Da var alt i orden! Krysser fingrene når det er nedlastet!

:):D

Får vel gjøre det samme, kan ikke bli hengende for lenge etter!

EDIT: Alright, spillet kjøpt og EA Downloader installert! Når kan jeg forvente at dette blir oppdatert, for foreløpig har jeg ingenting å laste ned når jeg logger inn :duske:

EDIT2: Da var alt i orden! Krysser fingrene når det er nedlastet!

Hvor stor er fila som må lastes ned? Frister å kjøpe det fra ea store, likevel om jeg har et gratis hos gamestop - den 4.

Kjøpte dere gjennom EA Store no eller COM

Jeg gidder altså ikke å vente til fredag. kjøper jeg det heller enn annen plass og avbestiller fra steam.

Edit: sitter å prater med en som kjøpte gjennom EA Norge - han sier det ikke går å spille online enda

Jeg kjøpte via EAStore, og har spilt en liten time allerede. Men jeg blir så sint når jeg blir eid at jeg måtte ta en pause ... ^^,