Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
Vladskij

Battlefield 3 tråden

Recommended Posts

herreguuuud det der MÅ jo nytes fram til folk begynner å skjønne hva som foregår :lol: :lol:

få ut noe frapsvideoer da, høres jo utrolig morro ut!

Rimelig slemt om en teammate loader roboten full av C4 og remote-utløser den når du sier i fra at den er ved mange fiender :lol:

Rimelig slemt om en teammate loader roboten full av C4 og remote-utløser den når du sier i fra at den er ved mange fiender :lol:

Vurderte det i går :lol:

Noen andre som også har C4? Må jo definitivt prøves!

Eller om noen har Botten, har jeg C4.

Vurderte det i går :lol:

Noen andre som også har C4? Må jo definitivt prøves!

Eller om noen har Botten, har jeg C4.

Har C4 og Claymore :lol:

Har Mortar også men får ikke bruke den ;(

Det er to klasser jeg skal fokusere på når bf3 går live ,det er engi og support . Fikk unlocket M60 i går,herregud kor herlig våpen det er.Lyden er helt sinnsyk,høres ut som en 12,7.

...

Hvorfor i alle dager er det ikke en mulighet for folk som spiller PC å delta? Kompetitiv konsoll gaming? Er det ikke bare jenter og Shaun White som driver med det? :lol: (min utheving; ketle)

Det er ikke rart at aktiviteten på forumet er blitt vesentlig lavere på battlefield.no når hver gang noen nevner konsoll så kommer det 5-6 poster med negative kommentarer og dissing. Dette er ikke spesielt rettet mot deg personlig Scav, det er nok av andre folk også. Tilfeldig at det er deg denne gangen.

Dette er et problem for communityet battlefield.no fordi det er svært mange som spiller BF-spillene på konsoll, men kommer de hit og poster et feks et enkelt spørsmål som "kommer det beta tll PS3 også" så er svaret en haug med poster som "OMG PC rulez, consol suxxor. PC er best alt annet er for tapere som ikke har råd til en PC.". Da føler de seg ikke akkurat veldig velkommen og lysten til å komme tilbake er nok ikke veldig stor. Synes faktisk at moderatorene bør begynne å slå ned på dette da det har blitt veldig mye av dette. Selvsagt skal man tillate tråder som "PC ruler, nei PS3 er kongen..." osv der systemene mot hverandre er temaet.

PS: regner med at det kommer masse "PC er best" svar nå. Alle vet at PC har best grafikk, 64-player maps osv, det er ikke poenget.

....Utover det syntes jeg du har et godt poeng, å diskutere spillet burde ikke føre fram platform diskusjoner med mindre det er akkuratt det som skal diskuteres, problemet er vel at det blir mye forskjellige diskusjoner fra hver platform som ikke kan blandes. Enkleste løsning blir vel å opprette et konsoll forum der rettningslinjene lett kan opprettholdes av de øvre makter.

ps. PC er best :lol:

Det er to muligheter her. Enten så er BF.no et sted kun for dem som spiller Battlefield på PC eller så oppretter man et konsollforum.

Det er to muligheter her. Enten så er BF.no et sted kun for dem som spiller Battlefield på PC eller så oppretter man et konsollforum.

Jeg har en tredje. Man slutter å mate stereotypen konsoll-gamer.

Jeg har en tredje. Man slutter å mate stereotypen konsoll-gamer.

Fint at du understreker poenget mitt. Går jeg inn på tråder som handler om PC-kjøp eller problemer med drivere og skriver at PC er dyrt og full av problemer og folk som hacker? Nei, det holder jeg faktisk meg for god for. Hvordan skal det hjelpe folk? Hvordan bidrar det i det hele tatt? Det er billig uproduktivt oppgulp som bare skaper dårlig stemning. Slik gidder jeg ikke å holde på, men det gjør tydeligvis en haug med andre. Jeg har spilt Battlefield på PC siden 1942 og vært her på forumet nesten siden starten. Hva har skjedd? Battlefield.no aktiviteten har blitt mindre og mindre. Nå er det vel like mange som spiller på konsoll som på PC. Gidder de å henge her? Tror ikke det. En hver hentydning til konsollspill svares med "PC er best" og en masse surt oppgulp.

Jeg må si meg enig med Ketle. Selv om jeg ikke liker fps på konsoll så holder jeg meg unna med å slenge dritt om det når flere tydeligvis liker det.

Man ser jo også på Dreamhack at konsoll og call of duty blant annet er likestilt med Starcraft 2 så at det er stort innenfor e-sport må vi bare venne oss til.

Brukerdetonerte claymores er vel strengt tatt like brukbare for en recon som belter er på et fly. I så tilfelle burde de vel bare fjerne claymores og bare gi de C4?

Vell, de kommer ikke til Recon, og de ER brukerdetonerte i virkligheten. Når de gjør dem 'smarte' så blir det så lett å spamme dem. De kan settes opp så mange plasser hvor de kan drepe mange fiender hvor du står litt i bakgrunnen og bare kontrolerer. Mange som camper som forsvar, det er jo på mange måter det en skal gjøre, og da kan disse settes opp for å spernge den første bølgen vekk. Og Claymores sprenger i en retning, eg har en dødelig radius på 50 meter i virkligheten, så litt av dette kunne da brukes som grunder til å bruke de fremfor C4, særlig hvis en kan skade sine egne.

Vell, de kommer ikke til Recon, og de ER brukerdetonerte i virkligheten. Når de gjør dem 'smarte' så blir det så lett å spamme dem. De kan settes opp så mange plasser hvor de kan drepe mange fiender hvor du står litt i bakgrunnen og bare kontrolerer. Mange som camper som forsvar, det er jo på mange måter det en skal gjøre, og da kan disse settes opp for å spernge den første bølgen vekk. Og Claymores sprenger i en retning, eg har en dødelig radius på 50 meter i virkligheten, så litt av dette kunne da brukes som grunder til å bruke de fremfor C4, særlig hvis en kan skade sine egne.

Radiusen på claymores i virkeligheten varierer mye fra type til type, men uavhengig fra dette skal man ikke gå ut i fra virkeligheten når man lager et spill (i de fleste tilfeller). Det handler om å oppnå en fornøyd brukernbase. Jeg tror mye av problemet med claymores er at de er, som du sier, spambare. Hadde den klassen som får claymore kun fått en, eller maks to, tror jeg problemet hadde vert løst på mange måter. Dersom fienden i tillegg har mulighet til å destruere claymores ved å enten skyte på de eller sprende de med eksplosiver (slik man kunne i BF2 - en periode i allefall), så hadde det vert en feature jeg tror ville vert balansert.

Men å gjøre claymores selvdetonert tror jeg ikke ville blitt godt tatt imot av majoriteten av brukerbasen til Dice. Claymores har alltid vert en place-and-forget eksplosiv man bruker for å kontrollere visse inngangs / utgangspunkter på kartet, og gjerne for å beskytte deg selv fra bajholdsangrep.

Ja, de bør ikke være helt idiotiske og gjøre dem slika at en ikke kan ødelegge dem med granater o.l.

Men hvis du ser

så ser du jo at de kan fortsatt spammes til en viss grad, og jeg liker så ufattelig dårlig at de går av av seg selv. Gratis kills, rett og slett, og det er teit.

Nå må jeg bare få ut litt frustrasjon her:

Fy faen i helvette satans hore snipere!

Er så utrolig kjedelig at 3 av 4 bruker sniper!! Det helt klin umulig å få detonert bombene!

gaaaad!

Er så utrolig kjedelig at 3 av 4 bruker sniper!! Det helt klin umulig å få detonert bombene!

gaaaad!

Blir lettere når folk unlocker smoke grenades.

gaaaad!

Blir lettere når folk unlocker smoke grenades.

Jepp, bruker røykgranater så og si hele tiden.

Syns jeg har bare sett én annen bruke det :-S