Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
Vladskij

Battlefield 3 tråden

Recommended Posts

La9YG.jpg

Right on! :lol:

Kjører så og si alltid victory crawl selv, enten med standard supportriflen til USA som jeg har gjort om til det beste angrepsvåpenet på spillet, eller som 1337 marksman (nei, ikke sniper, marksman..)

Jeg tipper ved lanseringen at det kommer til å bli veldig mange Metro Only servere rundt omkring. Høres utrolig ut men ser tendensen allerede nå.

Folk er sykt opptatt av stats. Jeg har ikke sett et eneste lag enda som stormer mot bombspots som er aktivert for å defuse. Alle sammen løper mot spawn til hverandre for å sanke mest mulig kills.

Sånn sett er Metro perfekt pga det er så smalt og begrensede veier inn.

Sitter et tonn med folk rundt spawn å bare plukker, åsså den der helvetes flyvende greia. Er som en forvokst sinna veps, flyr inn i folk for kills og bare skaper mayhem. Og etter noen minutter så er attack sida halvert fordi folk ikke gidder og lefter. Da er ikke valget vanskelig for meg heller. :lol:

scav, engi riflene rocker jo awesome pekkers! de jeg har brukt mest! m4 med holo og silencer er døds nice!

edit: !!!!

Med tanke på hvor mange ganger jeg drepte deg med en engi rifle tidligere i dag burde du ikke undervurdere de scav. Elsker SCARen,den har noe heftig rekyl, men det liker vi!

Med tanke på hvor mange ganger jeg drepte deg med en engi rifle tidligere i dag burde du ikke undervurdere de scav. Elsker SCARen,den har noe heftig rekyl, men det liker vi!

lolplz.

Har fått SCAR-H nå, den var nice! :lol:

scav, engi riflene rocker jo awesome pekkers! de jeg har brukt mest! m4 med holo og silencer er døds nice!

Vil vel si at US har edgen der, IMO. M4 virker like sterk som storebroren M16... AKS'n derimot suger kølle.

La9YG.jpg

Right on! :lol:

Kjører så og si alltid victory crawl selv, enten med standard supportriflen til USA som jeg har gjort om til det beste angrepsvåpenet på spillet, eller som 1337 marksman (nei, ikke sniper, marksman..)

Hah, der jeg står er ikke merket. Kanskje fordi jeg velger de beste spottene på kartet :lol:

Syns Battlefield.no skulle laget en egen platoon, slik vi kunne sammenlignet oss med andre spillere her :lol: for det går vell an å joine mange platooner?

Får ikke frem noen servere nå. Uansett hva jeg gjør så står det "sorry, no servers found".... Teh fuck?

Om man forhåndsbestiller fra mutligamer, får man med den physical warfare pakken som inneholder noen våpen og attachments? Eller er det bare Back to Karkand som følger med?

...

Hvorfor i alle dager er det ikke en mulighet for folk som spiller PC å delta? Kompetitiv konsoll gaming? Er det ikke bare jenter og Shaun White som driver med det? :lol: (min utheving; ketle)

Det er ikke rart at aktiviteten på forumet er blitt vesentlig lavere på battlefield.no når hver gang noen nevner konsoll så kommer det 5-6 poster med negative kommentarer og dissing. Dette er ikke spesielt rettet mot deg personlig Scav, det er nok av andre folk også. Tilfeldig at det er deg denne gangen.

Dette er et problem for communityet battlefield.no fordi det er svært mange som spiller BF-spillene på konsoll, men kommer de hit og poster et feks et enkelt spørsmål som "kommer det beta tll PS3 også" så er svaret en haug med poster som "OMG PC rulez, consol suxxor. PC er best alt annet er for tapere som ikke har råd til en PC.". Da føler de seg ikke akkurat veldig velkommen og lysten til å komme tilbake er nok ikke veldig stor. Synes faktisk at moderatorene bør begynne å slå ned på dette da det har blitt veldig mye av dette. Selvsagt skal man tillate tråder som "PC ruler, nei PS3 er kongen..." osv der systemene mot hverandre er temaet.

PS: regner med at det kommer masse "PC er best" svar nå. Alle vet at PC har best grafikk, 64-player maps osv, det er ikke poenget.

...

Hvorfor i alle dager er det ikke en mulighet for folk som spiller PC å delta? Kompetitiv konsoll gaming? Er det ikke bare jenter og Shaun White som driver med det? :lol: (min utheving; ketle)

Det er ikke rart at aktiviteten på forumet er blitt vesentlig lavere på battlefield.no når hver gang noen nevner konsoll så kommer det 5-6 poster med negative kommentarer og dissing. Dette er ikke spesielt rettet mot deg personlig Scav, det er nok av andre folk også.

personlig føler jeg det skaper samhold <3