Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
Vladskij

Battlefield 3 tråden

Recommended Posts

Nå har det vel aldri vært ett problem å ta ut HW som infaterist i Battlefield serien :lol:

Nope.. Du bare fyller en bil full av C4 og satser på at du kommer fram :lol:

Det er ikke som infanterist - det er laming med lette kjøretøy.

Var ironisk meent, Mr. serious :lol:

Er nok av de, sikkert her også, som mener at det er en "ærlig og god taktikk".

Det er jo forsåvidt sant :lol:

Fikk en jævla klump i magen der, men well played :lol:

Er nok av de, sikkert her også, som mener at det er en "ærlig og god taktikk".

Du bruker verktøyene du har tilgjengelig, ikke noe gale i det. Er så lei sytingen og skrikingen fra noen mennesker, fordi andre velger å spille spillet på en måte de ikke ønsker. ZzZzZzZ

Her er en del erfaringer fra en som prøvde å fly på Games-Convention i Cologne:

http://2f4y.com/forum/viewthread.php?forum...8&pid=16042

IDF-Akaorcram:

Jet FeelingWell there is no flyby, but you will be basicly change rapidly between F10 and mouselook (cockpit and then strg) and will use backview.

Thats basicly it.

Med andre ord, en kombinasjon av F9 (Cokpit) F10 (Frontview) F11 (Backview)

At the begining there will be again deadzones where you need to fly instinctively, but after 3-6 months you feel no big difference between flyby and those "old new" camera angles. So you will be able to see the enemy jet at all time.

Jet fly was very nice and made fun. The feeling was quiet the same like in BF2. Even i suck at flying with mouse it worked fine. Jets can fly faster and higher. If you go higher then about 1200 (meters feet idk never knew in bf2 what unit it was) your jet doesnt lose control you just lose speed and fall down.

Unlocks

You can fly the F18 and SU35FB they way you want. So you have to unlock everything (takes about 100 hours) and then you can choose between flying the F18 like an bomber or Fighter Jet. So you will only have Air to Ground missiles or only 6 rockets. The MG will always be there.

Here is a list of upgrades:

JET:

Spec1:

Belt Speed

Stealth = You cant be aimed at by Ground to Air missiles

Maintenance

Beam Scanning

Air Radar

Proximity Scan

Spec2:

IR-Flares

ECM Jammer

Extinguisher

Spec3:

Guided Missile

Heatseeker

Yes you wont have any flares at the beging. I could use them at the gamescom, because i had a high enough rank/points.

For competetive play every unlock will be adjustable on unranked servers. So you can say knife only server or - Everything unlocked for everybody.

Det blir moro å prøve ut forksjellige komboer av spec, og finne ut hva som er best :lol:

er vel ikke bare ass han der blower, LOLZZZZ!!!!!!!

Nadar, scav; jævlig forvirrende at dere begge har anti-krist marxist -avatarer

Faen nå er jeg spent, seriøst de kan ikke bare komme med noe bullshit nå, DA! ALTSÅ DA ****************************** jeg.

Vet ikke om jeg orker mer rush på det jævla drittmappet. Jeg var drittlei som det var flere dager før alphaen var over.

1. De nærmest lyger om beta datoen (29 sep. er faen meg på grensen til blank løgn).

2. De kjører samme map og samme mode som alphaen. Har noe skjedd siden alphaen? Skulle nesten tro EA var mer opptatt av å konkurrere mot CoD enn å gi ut BF3.

3. Hver eneste "update" og "community" melding så langt har vært smoke screens, bullshit og tåpelig hype.

Jeg lurer ærlig talt på hvor ræva det endelige produktet er. Dersom det stinker er jeg veldig interessert i å se på muligheten av et felles søksmål mot EANorge for å pengene våre tilbake. Det er vel strengt talt på tide vi får noen rettigheter på det området.

jeg skjønner ikke scav. :lol:

Etter å regelrett ha blitt holdt for narr i uker, blir jeg skikkelig jentesur av å se rush på lalalalalaal banen igjen :lol:

Blir sikkert bedre etter middag smile.png

Beta er jo ikke for at vi skal kose oss med spillet tidlig. Har ikke tall på antall betaer jeg har vært med på men BF3 alphaen var nærmest som en preview av BF3.

Vanligvis er det kræsj og andre bugs samt serverupdates hvert 30 minutt. Vi bør være glad dem gir oss såpass egentlig.

Kan jo også være at Metro blir valgt så vi skal ha noe å glede oss til, er tross alt bare 8 kart.

Dersom det stinker er jeg veldig interessert i å se på muligheten av et felles søksmål mot EANorge for å pengene våre tilbake. Det er vel strengt talt på tide vi får noen rettigheter på det området.

Fordi du ble tvunget til å kjøpe spillet før du prøvde demoen liksom?

:lol:

Men om du har kjøpt spillet i norge, så har du fremdeles angrerett, så det er jo bare å si opp kjøpet da.