Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
Vladskij

Battlefield 3 tråden

Recommended Posts

Og nei, det er ikke skill og være mest tålmodig mens man proner bak en stein.

Skulle ønske at alle dere som er ute etter å spille quake kunne drite i å sitte og syte om krigsspill. Taktisk bevegelse så du ikke er synlig for fienden er like mye en skill som aim er det. Bare avinstaller spillet, og hold godt kjeft om en spillsjanger du tydeligvis ikke liker.

Alle kan ligge bak en stein i 5 minutter før de dreper en som GUD FORBY prøver å løpe mot et objective, men alle klarer ikke å aime så at det er likt er vel ikke helt riktig :blink:

Btw har alle samme våpen, eller er det forskjellige våpen til hvert team?

Faction based weapons, så publicspillere kan ikke sette sammen awesomekit2k som de bruker hele tiden.

Skulle ønske at alle dere som er ute etter å spille quake kunne drite i å sitte og syte om krigsspill. Taktisk bevegelse så du ikke er synlig for fienden er like mye en skill som aim er det. Bare avinstaller spillet, og hold godt kjeft om en spillsjanger du tydeligvis ikke liker.

:blink:

Ta deg en bolle. Flere som er helt enig med Ghad.

Og fellesnevneren for dem alle er at de er ræva i FPS :blink:

Brukte Origin lang tid på å installere spillet hos dere eller? Har stått stille på installing ei liten stund nå.

tok ca 10 sekunder

Faction based weapons, så publicspillere kan ikke sette sammen awesomekit2k som de bruker hele tiden.

Ah, digg. Begynner å se lysere og lysere på BF3. :blink:

Flertallet er enig med Ghad. Hva er poenget ditt?

Ditt behov for å fremstå som en selvproklamert skilla gamer i samtlige FPS tråder du trykker deg inn på begynner å bli temmelig LOLZ.

prøvd litt alpha i dag , synes det er helt greit at man dør kjapt. Om man har litt skills klarer man å dodge bullets. Trenger jo ikke bevege seg som en idiot heller da. Jeg kan fps rewrite. Det er jo ikke aim som avgjør i quake heller , det er timing for å skaffe seg 200/200 armor/helse.

I cs som er det største competive fps spillet dør man på 0.1 sekunder, du må ha 100fps for å få med deg framen du dør i, og i cs er det hvertfall camping.

I 1942 gikk de fleste infanterikart ut på å ligge ved en ammokasse og kaste granater, var man så heldig å være infanterist på et større kart måtte man enten springe å cappe main, ligge i vann eller på tak og gråe flagg. Man kom skjelden opp i flere enn 4-5 dueler iløpet av en kamp.

I bf2 var det jo turtling med c4 og bunnyjumping med noobtube. Her var det heller ikke spessielt mye aim det gikk i, man måtte bare håpe man traff hodet.

I bf2142 var jo det mest effektive våpnet i betaen kniven.

I et:qw var det heller ikke aim som avgjorde kampen , der handlet det om å gjemme seg langt oppe i lia med shield og sende mortarstrikes.

I bfbc2 var det jo at man var udødelig like etter revive og at man ikke kunne administrere en server skikkelig som gjorde at det ikke ble spillbart, har ingenting med ttk.

I cod4 var jo kartene så små at man bare nader fra en main til den andre noe som gjør det totalt random, samt at det var ingen forskjell på å skyte noen i tåa eller huet.

Uansett hvor jevlig mye man tåler i et spill så vil det bli camping om det ikke finnes motivasjon for noe annet.

testa litt nå før det kræsja, synes ikke TTK var så ille? lengere enn i CoD i hvert fall.

Du er klar over at flere av dem som uttaler seg her spilte på et helt ok nivå i BF1942 dagene? Dersom 3D spotting forsvinner, ligger spillet an til å bli like unikt som BF1942 var i sin tid.

For meg virker det som du er rimelig jentesur her fordi du blir eid av folk som ikke bunnejumper rundt for å lage HS montasjer.

Også:

Ditt behov for å fremstå som en selvproklamert skilla gamer i samtlige FPS tråder du trykker deg inn på begynner å bli temmelig LOLZ.

Enig, hvem er du?

Tja, jeg er en skilla gamer. De som kjenner meg vet dette, de som ikke kjenner meg får bare ta ordet mitt på det :blink:

Jeg var rimelig god i BF2, og der hadde vi heller ikke 3D-spotting, men i dette spillet må man ha det fordi det er vanskelig og se hvor folk er. Uten 3d-Spotting blir det campfest.

Og hva er galt med og ha fokus på dueller og aim? Det som gjør et spill bra, ingen som liker og se på en cast av 2 lag som ligger bak dekninger og trader potshots..

Noen andre som sliter med å finne servere?

Jepp, "Matchmaking" surrer og går, men ingenting skjer. Noen tips? Er det bare å vente, eller bør man starte alt på nytt?

Trykk på multiplayer -> server browser. Finn en ID3 eller multiplay server med få folk på, så skal det gå greit.

Noen andre som sliter med ctd etter et par minutter?

Klarer meg fint selvfølgelig, og har en rimelig grei K\D. Men når man dør av så lite som man gjør her så fjerner man som sagt skillen fra spillet.

Og nei, det er ikke skill og være mest tålmodig mens man proner bak en stein.

Jeg er litt enig med deg, men samtidig så er argumentet ditt litt... teit. Vil du si at det ikke er skill i f.eks CS?

Organisert lag vs Organisert lag (ja, det er et lagspill det her) så tror jeg du vil kunne se skill.

Trykk på multiplayer -> server browser. Finn en ID3 eller multiplay server med få folk på, så skal det gå greit.

Noen andre som sliter med ctd etter et par minutter?

Godt tips - kom videre og fikk se at alle servere var fulle :blink:.

Men - nå fikk jeg også beskjed om at jeg trenger nvidia driver 275.39 eller høyere. Nyeste jeg finner hos nvidia er 275.33. Tips?

Ignorer det, spillet vil starte etterhvert.

Sliter selv med at spillet crasher pga. nvidia driverne, kjører GTX 560 med 275.50 beta driveren, skal prøve med noen andre drivere nu.

jeg og jeg og jeg og!!! :blink: wooo!

men jobber :blink: sukk

JEG OGSÅ!!!! Da kan jeg eie deg i dag også, blir artig!

eneste du eide i var å skrike som ei jente om at spillet ikke var bra i chat. l2p noob.

Tja, jeg er en skilla gamer. De som kjenner meg vet dette, de som ikke kjenner meg får bare ta ordet mitt på det :blink:

Jeg var rimelig god i BF2, og der hadde vi heller ikke 3D-spotting, men i dette spillet må man ha det fordi det er vanskelig og se hvor folk er. Uten 3d-Spotting blir det campfest.

Og hva er galt med og ha fokus på dueller og aim? Det som gjør et spill bra, ingen som liker og se på en cast av 2 lag som ligger bak dekninger og trader potshots..

du er for all del en fin fyr så dont get me all to wrong, men er du seriøst så sykt cocky bedreviter på forum (husker fra cod mw 2. bc2 tråder) bare fordi du var rimelig god i bf2?

føler det er på tide og snippe e-cocken et par hakk:)

en hakk under nyeste trur jeg. fikk beskjed når jeg starta spillet at jeg måtte update, men den gikk fint inn alikavel..

går det ikke ann å endre sense eller controlls? driver å trykker feilknapper i ett kjør her:p og sikte er all over the place!

Det eneste som irriterer meg hittil er at man ikke kan trykke Esc når man skriver, for å fjerne det.

Jeg har veldig sterke meninger om dette spillet, kun fordi jeg vil at det skal være så bra som overhode mulig. Ja, jeg lar mine meninger skinne igjennom, men jeg er overbevist at de som spiller ett spill for og være best føler mye det samme som meg :blink:

Om jeg synes TTken er for lav så får ingen overbevist meg om det motsatte. :blink:

Jeg vil at spillet skal være best mulig i E-sport øyemed, og akkurat nå ser jeg ikke at spillet er der. Mye kan skje, og mye vil sikkert skje.

Om noen vil prøve og overtale meg om hvorfor det er veldig gøy og dø hele tiden så vil jeg gjerne høre det :blink:

Spiller nå på en tom server.

Specs:

AMD Athlon II Dual Core 2.2ghz

4gb RAM

ATI 4850

Fungerer delvis greit, litt lav FPS, alene på server, fortsatt ikke prøvd mot mange.

BTW, hva heter folket så jeg kan adde personer på Battlelog?

Edited by lundern

Om noen vil prøve og overtale meg om hvorfor det er veldig gøy og dø hele tiden så vil jeg gjerne høre det :blink:

Du må skyte de andre! Ikke la de skyte deg. Jeg vet ikke helt hva du snakker om tbh.

De første rundene var det litt irriterende fordi jeg var i BC2 modus, hvor man praktisk talt kan løpe og gjøre akkurat som man vil omtrent uten risiko for å bli drept (satt på spissen, men ja).

Etter å ha gjennomført noen runder, blitt litt bedre kjent med mappet osv så har jeg absolutt ingen problemer, og jeg ligger ikke prone bak en stein for å si det sånn.

Jeg syntes du skal gi det en sjanse, akkurat som når du først smakte hvitløk?/øl?/sopp? osv++, det blir så sykt godt etterhvert :blink: