Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
Vladskij

Battlefield 3 tråden

Recommended Posts

Laster Alpha nå. Tror ikke veteranstatus har hatt noe å si. Det begynner å bli en stund siden jeg prøvde, men så vidt jeg kan huske feilet alle forsøk på å registrere tidligere BF spill for å oppnå veteranstatus. Det er nok heller "... vi tror du forstår de tekniske problemene som kan oppstå såpass tidlig i et spills utvikling..." som har vært utslagsgivende.

Stor kampanje for å få fjerna 3D spottinga på alpha forumet, ville vært fint om alle signa den.

Er en major stor forskjell fra BF3 og andre spill og det er noe jeg liker veldig godt.

Kuler gjør skade! Da snakker jeg realistisk skade. 1 kule er nok for å drepe hvis du treffer i overkroppen. Er ingen som løper som en tulling her, er utrolig lett å drepe på avstand bare du ser dem. APC'en gjør jo totalt ødeleggelse og tåler masse.

Veldig positiv men det er mye som må fikses seff, men er nå alpha. (Settings, bedre grafikk) håper jeg kommer.

0_o da lagga det. Jeg brukte ikke sniper engang, bare assault rifle med singleshots. Skulle knive en også så skaut han meg med pistol og det var 1 skudd.

Er altfor lav TTK for at dette skal ta av skikkelig for min del. Bra spill teknisk og det flyter bra, men det blir for dumt at du dør på 0,1 sek fordi du ble 3d-spotta av en random dude..

Klarer meg fint selvfølgelig, og har en rimelig grei K\D. Men når man dør av så lite som man gjør her så fjerner man som sagt skillen fra spillet.

Og nei, det er ikke skill og være mest tålmodig mens man proner bak en stein.

Blir nok mest sannsynlig et pubspill, for satsere er nok ikke interessert i fi5kus pronewarz.

Nå er det nede for repairs.

Synes det browser-plugin-dritte de kjører her, som de for øvrig også kjørte på Battlefield Play4Free er noe jævla dritt. Håper ikke det er denne jævla facebook-battlefield-socialweb smørjen de faktisk tenker å satse på.

Synes det browser-plugin-dritte de kjører her, som de for øvrig også kjørte på Battlefield Play4Free er noe jævla dritt. Håper ikke det er denne jævla facebook-battlefield-socialweb smørjen de faktisk tenker å satse på.

Amen.

Veldig bra sagt :blink:

Hva foretrekker du da ? BC2 hvor du bare løper på en åpen mark og utsetter deg for angrep fra 360 graders vinkel ? :blink:

Skudd skal være dødelig selv om du blir truffet en eller 2 gang bare. Noe som gjør at man må ta dekning og spille taktisk. Snike seg rundt hjørner, krype langs gulvet og finne åpninger. Det er skill spør du meg! :blink:

BF3 ligger an til å være vanskeligere enn ArmA spillene, men det er mye dem må fikse men er alpha så ingen av oss burde klage på noe som helst. Rapporter alle bugs.

Skulle ønske at alle dere som er ute etter å spille quake kunne drite i å sitte og syte om krigsspill. Taktisk bevegelse så du ikke er synlig for fienden er like mye en skill som aim er det. Bare avinstaller spillet, og hold godt kjeft om en spillsjanger du tydeligvis ikke liker.

Brukte Origin lang tid på å installere spillet hos dere eller? Har stått stille på installing ei liten stund nå.

Skulle ønske at alle dere som er ute etter å spille quake kunne drite i å sitte og syte om krigsspill. Taktisk bevegelse så du ikke er synlig for fienden er like mye en skill som aim er det. Bare avinstaller spillet, og hold godt kjeft om en spillsjanger du tydeligvis ikke liker.

Oh snap, du er tydligvis mad fordi jeg kommer med hva jeg mener er best for spillet? Når sa jeg at taktisk bevegelse ikke var en skill? jeg sa det og ligge bak en stein i prone ikke var en skill, noe mange i BF3 alpahen tydligvis mener..

Skaff deg litt skills i FPS and get back to me :blink:

:blink:

Brukte Origin lang tid på å installere spillet hos dere eller? Har stått stille på installing ei liten stund nå.

Tok kanskje ett minutt eller noe sånt.

Førsteinntrykket var positivt, sliter dog med lav fps :blink:

i7 930

6gb ram

ati 5970