Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
Vladskij

Battlefield 3 tråden

Recommended Posts

Er vel de serverne i norge med størst aktivitet. Må som regel stå i kø om kveldene for å komme inn, mens serverne her må draes igang.

Kjenner jeg blir litt mad at det bare er publicheroes som har fått alpha, hvorfor kan ikke de som spiller BF skikkelig få en nøkkel? *grrrrrr*

Ea mener vel at det er de som spiller "skikkelig". Iaf ifølge deres meninger.

ååå! jeg vil også ha key. Jeg har jo veteran status :blink:

Er det noe triks, signe opp på et sted, newsletters?

Virker helt random for min del. Det som irritere meg mest er at masse random folk får forsprang på meg nå! Jaja, det er i hvertfall en god unnskyldning hver gang noen eier en :blink:

(Ketle: Håper ikke jeg sa noe feil om bedrifter i denne posten også.)

jau plager meg at jeg ikke får leke :blink:

er det EA konto newsletter eller battlefield newsletter eller er alt samme greia?

Dette er jo kun spekulasjoner - vi vet jo ikke hvilke kriterier de stiller, og de har så vidt jeg vet ikke sagt det. Dessuten er det mye mulig at de alt har trukket de utvalgte, og det som er helt sikkert er at ikke ALLE som kvalifiserer får key - så vi må regne med at de gjør et utvalg basert på visse kriterier, for så å trekke tilfeldig blant disse.

Noen som vet å endre keymapping i en eller annen input fil???

Næh.. om du kikker i folder så finner du også noen andre essensielle filer som mangler. Men har du et programerbart tastatur så er det jo bare å slå seg helt løs, helt til fingerne dine krøller seg fullstendig.

EDIT:

Leste at Battle.no hadde fått utdelt alpha keys pga de er en community side, hva er de iforhold til oss? :blink: :blink:

Belfez! Don't give in to hate. That leads to the Dark Side.

Men srsly hvor leste du det?

Edited by cri74

Var kun til de som kjøpte limited edition. Veit ikke om det har noe å si når du kjøpte den.

EDIT: Get access to the Battlefield 3 beta!

Owners of Medal of Honor will also receive an invitation to the beta for another highly-anticipated EA shooter, Battlefield 3™. Battlefield 3 is the latest entry in the award-winning shooter franchise from DICE in Stockholm, Sweden

Står det på steam, og det er jo den jeg har kjøpt! Pokker meg, hvorfor får ikke jeg!? :blink:

Snakket med Ea på chat, men de sa bare at det var det var den vanlige versjonen, og at de ikke fikk beta key. Så enten tuller Ea eller Steam.

tier 1 er limited edition. derfor jeg lurer på å shoppe en nå. kan jo være det funker.

grunnen til at du ikke har fått er nok helt sikkert at dette er Alpha og ikke Beta som du er sikret.

Virker helt random for min del. Det som irritere meg mest er at masse random folk får forsprang på meg nå! Jaja, det er i hvertfall en god unnskyldning hver gang noen eier en :blink:

(Ketle: Håper ikke jeg sa noe feil om bedrifter i denne posten også.)

Du ser ikke den konspirasjonen som ligger bak utdelingen av nøkler. Der er bare øglefolket som får Alpha key. :blink:

Er ikke uvenner selv om man ikke er enig i alt. Jeg skiller på sak og person. I denne saken er jeg enig med deg. Det er nok tilfeldig loddtrekning.

I følge EA/Dice så må du fylle ut profilen din hos EA https://www.ea.com/profile/login?returnurl=...p://www.ea.com/ slik at den er 100%, email må være verifisert og du må huke av for å motta newsletter mm. Så må du ha veteran status, det vil si det tallet noen har ved siden av navnet sitt i BC2. Jeg har sett profiler på spillere i BF3alpha som bare har veteran level 1. For å legge til "gamle" battlefield spill og få veteran level må du gå hit og logge inn med samme info som i BC2 http://www.battlefieldbadcompany2.com/veteran Når du eventuelt har fått en invitasjon går du hit https://bf3alpha.battlefield.com/dob/index.php Får å være helt ærlig så er jeg ikke noen public noob player akkurat og tror jeg er mer enn kompetent til å være Alpha tester, men jeg fikk min key dagen etter at jeg oppgraderte profilen min hos EA.

Edited by DtK.Valiant

Vel.. du har feil, men riktig når man tenker på siste utgivelse - BC2 - der vi loddet ut keys og hadde servere for beta.

Battle.no har ikke blitt favorisert eller fått nøkler for å gi ut for alpha perioden, ikke som jeg vet i det minste

Edit: så ingen grunn til battle.no vs battlefield.no

Edited by cri74

Er vel ikke noe å diskutere. Battlefield.no starta først, i 2004. Battle.no i 2005. Her hører battlefield serien hjemme, og jeg. :blink:

Battlefield.no var i gang lenge før 2004.

hvordan oppnår man den "såkalte" veteran statusen?

Gå inn på http://www.battlefieldbadcompany2.com/veteran og registrer det du har kjøpt av tidligere BF spill.

Man kan kontakte EA på Live Chat og si du har de og de spillene så får du de oppgitt. Det gjorde jeg og fikk rank 5 med en gang.

Jeg snakket med tier 1 og tier 2 folk fra support teamet og alt jeg fikk høre var at keyen jeg hadde på BF2 og SF var for gamle til å kunne registreres. Også la jeg inn BC2 på Origin kontoen min og fyrte det opp for å ta en runde med kaos, også får jeg beskjed når jeg logger inn med SAMME KONTO som på Origin at Keyen allerede er i bruk : DDDDDDDDDDDD Og jeg har hatt samme login hos EA siden 07 eller noe så er ikke jeg som kukker det til, bare at siden jeg la det inn i Origin så er keyen nå in use så får ikke spilt, ei heller fått veteran-status FML

Håper på å få se noe mer open maps, mer kjøretøy og fly. Får litt BC2 følelse fra mange videoene.. Ser litt merkelig ut også når "spilleren" prøver å hoppe over ting men klarer det ikke og beina komme frem :blink:

Håper på å få se noe mer open maps, mer kjøretøy og fly. Får litt BC2 følelse fra mange videoene.. Ser litt merkelig ut også når "spilleren" prøver å hoppe over ting men klarer det ikke og beina komme frem :blink:

Flere som la merke til det ja :blink: Det var litt merkelig animasjon.

noen som vet om det har blitt sent ut alpha i flere bølger enn den første? og om det fortsatt pågår?

Leste litt kjappt i "Om battlefield.no", ser at det står 2002. :blink:

noen som vet om det har blitt sent ut alpha i flere bølger enn den første? og om det fortsatt pågår?

Varer noen dager til ja. :blink: