Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
Vladskij

Battlefield 3 tråden

Recommended Posts

hvordan oppnår man den "såkalte" veteran statusen?

Gå inn på http://www.battlefieldbadcompany2.com/veteran og registrer det du har kjøpt av tidligere BF spill.

har fått registrert bf2, får ikke regga 2142 eller bad company 2 da på BC2 den påstår at jeg "We have checked the following personas to see if any of them have the game:

Your Xbox LIVE Gamertags"

Få ikke registrert at jeg har bc2, da alt som omhandler ea sier jeg er en xbox bruker. får heller ikke endra på dette :S

Gå inn på http://www.battlefieldbadcompany2.com/veteran og registrer det du har kjøpt av tidligere BF spill.

har fått registrert bf2, får ikke regga 2142 eller bad company 2 da på BC2 den påstår at jeg "We have checked the following personas to see if any of them have the game:

Få ikke registrert at jeg har bc2, da alt som omhandler ea sier jeg er en xbox bruker. får heller ikke endra på dette :S

BC2 skal jo automatisk være registrert på brukeren din - har du flere brukere hos EA og er logget inn med feil bruker? Hvis ikke, ta det med EA support.

BC2 skal jo automatisk være registrert på brukeren din - har du flere brukere hos EA og er logget inn med feil bruker? Hvis ikke, ta det med EA support.

har hatt samme bruker siden 2005, så begynner å bli en stund kan man si. Men BC2 accounten min har blitt deaktivert tho, så veit faen hva som skjer :S

Jeg er rank 4 veteran men var ikke signa opp på newsletter så guess i got fucked.

Nøkkelen er direkte linket til EA konto'n din så det går nok ikke. :blink: Men for å strø litt salt i såret så er detta så langt helt rått. :blink: Kjører alt på high, og det flyter helt fint. Smooth med andre ord. Specca mine skrev jeg i ett innlegg lenger opp. Noen som vet å endre keymapping i en eller annen input fil???

Edited by DtK.Valiant

Er det Operation Metro ? Fortell om kartstørrelsen, kjøretøy ... noe som hele tatt ligner på BF2 eller er det en mod av bad company 2 ?

Bah, hva skjer med at alle de klanspillerne jeg kjenner som ikke får? Håper virkelig gode klanfolk får alpha og tilgang til og gjøre endringer til det bedre..

har temmelig høy veteran lvl, ea fanboy og har til og med origin inne fra før! har shoppa fra EA store og!

gjett om de burde gi meg alpha a!

har dere som har fått preordra? eller har det nada og si?

har temmelig høy veteran lvl, ea fanboy og har til og med origin inne fra før! har shoppa fra EA store og!

gjett om de burde gi meg alpha a!

har dere som har fått preordra? eller har det nada og si?

Har også ganske høyt veteran lvl(9), pluss at jeg har kjøpt via EA store(armorede fury, euro forces, special forces og NFS carbon), har fortsatt ikke fått noe.

Får jeg, blir jeg happy. Får jeg ikke, klarer jeg fint å vente et par måneder til betaen.

kjøpte aldri moh, men har noen tier 1 på jobben enda. var beta greia limited? eller er det bare at jeg tar med en kopi hjem så er jeg safe til beta?

Var kun til de som kjøpte limited edition. Veit ikke om det har noe å si når du kjøpte den.

EDIT: Get access to the Battlefield 3 beta!

Owners of Medal of Honor will also receive an invitation to the beta for another highly-anticipated EA shooter, Battlefield 3™. Battlefield 3 is the latest entry in the award-winning shooter franchise from DICE in Stockholm, Sweden

Står det på steam, og det er jo den jeg har kjøpt! Pokker meg, hvorfor får ikke jeg!? :blink:

Snakket med Ea på chat, men de sa bare at det var det var den vanlige versjonen, og at de ikke fikk beta key. Så enten tuller Ea eller Steam.

Tror det går ut på å sørge for at profilen på EA.com er 100% fylt ut med hake på motta newsletter. Og veteran level. Trenger vel strengt tatt ikke mere en lvl 1. Alltså ett spill registrert.

Leste at Battle.no hadde fått utdelt alpha keys pga de er en community side, hva er de iforhold til oss? :blink: :blink: