Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
Vladskij

Battlefield 3 tråden

Recommended Posts

Noen som la merke til den elendige (og unødvendige) animasjonen til han som dør på slutten der? :tafse:

Alpha.

Noen som la merke til den elendige (og unødvendige) animasjonen til han som dør på slutten der? :tafse:

Alpha.

Seriøst?!?!?

Seriøst så er dette en Alpha-versjon som enkelte er invitert til å teste.

Det er mye enklere om man skriver hva man mener/tror enn å forsøke å få det frem med å være spydig. Jeg er for eksempel ikke sikker på hva du forsøker å si annet enn at du forsøker å gjøre narr av trckdck for ett eller annet.

Forøvrig synes jeg det er noget naivt av de som tror at alpha og beta versjoner er så annerledes enn det ferdige produktet. Når man velger å kalle noe alpha og når man velger å kalle noe beta er helt opp til utgiver, og det er ikke sånn at man normalt sett lager masse "for moro skyld" og har i en alpha som man så har tenkt å lage på nytt før release. Det er mer sannsynlig at det er en del ting som ikke er ferdig/mangler og at man forsøker å finne ut hva man må tweake, og jeg håper f.eks frontlyktene på de hvite van'ene som er overalt er en av de tinga. Jeg tipper derfor at den nevnte animasjonen blir som den er i fullversjonen med mindre veldig mange reagerer og klager på den. Personlig må jeg si at det er ting som plager meg mer med BF3 enn den animasjonen :tafse:

Gud bedre hvor herlig det er å ikke ha noen særskilte forventninger i det hele tatt. Hett tips i sommervarmen: En kjølig Chablis gjør seg i glasset - det spillet som kommer er det vi får, ferdig arbeid. God sommer! :tafse:

Gud bedre hvor herlig det er å ikke ha noen særskilte forventninger i det hele tatt. Hett tips i sommervarmen: En kjølig Chablis gjør seg i glasset - det spillet som kommer er det vi får, ferdig arbeid. God sommer! :)

Et stykke ferdig arbeid er jeg redd det ikke blir , det er nok en beta som blir patchet ihjæl ,om Dice følger tradisjonen sin da :tafse:

Forøvrig synes jeg det er noget naivt av de som tror at alpha og beta versjoner er så annerledes enn det ferdige produktet.

?? De luker ut bugs og optimaliserer, hvordan kan det bli likt retail versjonen?

Christ Nadar, hvor kjerring er du egentlig? For all del let etter en mulig negativ tolkning og bruk den for alt det den er verdt....

Forskjellen mellom Alpha, Beta og Release variere fra spill til spill. Jeg vet ikke hvor mange som har vært med på Beta-multiplayer testing her, men min erfaring er at i de fleste tilfeller så skjer det mye fra første Beta til ferdig versjon. Men ingen regel uten unntak *kremt*host*Frontlines*hark*FuelsOfWar*hark*

Gud bedre hvor herlig det er å ikke ha noen særskilte forventninger i det hele tatt. Hett tips i sommervarmen: En kjølig Chablis gjør seg i glasset - det spillet som kommer er det vi får, ferdig arbeid. God sommer! :)

Jøss - lever du? :tafse:

Forøvrig synes jeg det er noget naivt av de som tror at alpha og beta versjoner er så annerledes enn det ferdige produktet.

?? De luker ut bugs og optimaliserer, hvordan kan det bli likt retail versjonen?

Kun i minimal grad. Det er bare å se hvordan de gjorde det med "beta" i MoH og BC2. Den lukkede MoH betaen endret seg riktignok en god del og varte en stund og var således en mer "ordentlig" beta, men de åpne beta'ene av MoH og BC2?? Det eneste jeg fikk med meg av forskjeller på BC2 beta og første retail var at retail hadde en del av de bugsa som de allerede hadde fiksa i beta.

Det jeg mener å si er at Dice/EA har gjort om på det. Det de kaller en alpha er trolig egentlig en beta, og det de kaller en beta er en slags førtidspremiere/demo.

Oppi all bombinga idag så fikk jeg en hyggelig mail fra EA om invitasjon til Battlefield 3 aplha testing :-D

Laster ned nå SPENT :tafse:

932708.jpeg

Edited by kskanoy

Oppi all bombinga idag så fikk jeg en hyggelig mail fra EA om invitasjon til Battlefield 3 aplha testing :-D

Laster ned nå SPENT :D

932708.jpeg

:tafse:

Gratla :)

Hvem er det som får Alpha egentlig? De som har forhåndsbestilt MoH og..?

Jeg mener jeg leste et sted at de har plukket ut det de kaller "key influencers" - dvs, forskjellige folk som Dice har lagt merke til i miljøet samt at de plukker tilfeldig folk med høy veteran status. Flertallet er trolig slike med høy veteran status.

Jeg mener jeg leste et sted at de har plukket ut det de kaller "key influencers" - dvs, forskjellige folk som Dice har lagt merke til i miljøet samt at de plukker tilfeldig folk med høy veteran status. Flertallet er trolig slike med høy veteran status.

Gah, har jo ikke lagt til noen av de BF-spillene som ligger på loftet i den veterangreia. :/

Hvorfor akkurat jeg fikk vet jeg ikke, ble litt overraska selv :tafse:

Er det flere her inne som har fått alpha nøkkel?

Er spent om jeg har HW til å hele tatt spillet det smooth...

Regner med at du har regga de tidligere spillene i veteranstatus programmet?

Når det gjelder HW så er jo rapportene fra de andre alpha deltagerne at det ikke krever så mye - det er trolig bare litt tyngre enn BC2. Jeg derimot har WinXP, så en eventuell nøkkel til meg ville være verdiløs :)

Regner med at du har regga de tidligere spillene i veteranstatus programmet?

Når det gjelder HW så er jo rapportene fra de andre alpha deltagerne at det ikke krever så mye - det er trolig bare litt tyngre enn BC2. Jeg derimot har WinXP, så en eventuell nøkkel til meg ville være verdiløs :D

Jeg har ikke registrert noe i veteranprogram nei. Men tror kanskje jeg har meldt meg på noe interesseliste for BF3.

Har selv følgende:

AMD X4 3.0 ghz quad core

6GB DDR3 RAM

HD 5770 GPU

Tror jeg skal klare medium etter hva jeg har lest. Rapport kommer ikveld :)

Har selv følgende:

AMD X4 3.0 ghz quad core

6GB DDR3 RAM

HD 5770 GPU

Tror jeg skal klare medium etter hva jeg har lest. Rapport kommer ikveld :tafse:

HD 5770 er samme som jeg er, det er jo ikke akkurat av de kraftigste tongue.png

Husk at du må være forsiktig med hva du sier da, det er jo en NDA knyttet til det hele.

eg og har fått :tafse:

eg har veteranstatus 7, så er nok derfor eg fekk. Laster ner nuh

Når fikk du mailen?

Har selv følgende:

AMD X4 3.0 ghz quad core

6GB DDR3 RAM

HD 5770 GPU

Tror jeg skal klare medium etter hva jeg har lest. Rapport kommer ikveld :tafse:

HD 5770 er samme som jeg er, det er jo ikke akkurat av de kraftigste tongue.png

Husk at du må være forsiktig med hva du sier da, det er jo en NDA knyttet til det hele.

Skal ikke avsløre nå mye om spillet nei ;-)

Fikk en nøkkel idag i mailen. Laster ned :blink: Men det hele overskygges litt av at masse antiterror politi er på vei over til Utøya i båt nå i følge en kompis på stedet. Forøvrig har jeg grei hardware. i7 920 @4 ghz, 12 gb 2000mhz 8-8-8-24, XFX HD6870, Raptor 10000rpm. Oppløsning på 1920x1080. Er litt sugen på en i7 2600k, SSD og kanskje et nytt skjermkort. :blink: