Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
Vladskij

Battlefield 3 tråden

Recommended Posts

syns Minebil funka fett i BF3 jeg, men man døde selv med en gang man hoppe ut da, så er skikkelig suicide bomber ^^

Minebil type C4?

En god del kills her som jeg ikke synes burde være mulige. Enkel løsning, gi personen skade (så h*n dør) hvis de hopper ut i for stor fart.

Kan alle hoppe ut av fly og skyte? Ja, om du har fly, om du er engi og om du har låst opp riktig ting (Regner jeg med iaf). Sist jeg så etter har det aldri vært 64 fly på noe map i hele BF-historien heller. (Offisielle maps that is)

Her må jeg få arrestere deg litt :thumbsup:

Battle of Britain - Dersom det ikke var 64 fly her, var det i hvertfall veldig nært det antallet. Fy faen for et rått map det var, husker hele BF.no satt på irc og "ventet" på patchen :yell:

Rape var normalt i klankamper BF2 også. Det er en del av spillet. Om det er moro public - det er noe annet.

Høhø, ikke prøv deg. Det er veldig morro dersom du er den som raper :thumbsup:

jeg har - hånda på hjertet - Aldri syntes det er gøy med rape public. Jeg veit selv hvor innihelvete irriterende det er, og unner ikke noen (annet enn kanskje jiggaman) å bli blodrapet. Publicspilling skal være gøy. Sadister som sitter og vokter et spawnpoint og hamrer løs burde i min mening oppsøkes irl og settes til å skrelle banan for stabburet i noen år... eller noe i den dur.

stakkars de som spiller mot deg og spawn raper :yell:

Rape var normalt i klankamper BF2 også. Det er en del av spillet. Om det er moro public - det er noe annet.

Høhø, ikke prøv deg. Det er veldig morro dersom du er den som raper :thumbsup:

jeg har - hånda på hjertet - Aldri syntes det er gøy med rape public. Jeg veit selv hvor innihelvete irriterende det er, og unner ikke noen (annet enn kanskje jiggaman) å bli blodrapet. Publicspilling skal være gøy. Sadister som sitter og vokter et spawnpoint og hamrer løs burde i min mening oppsøkes irl og settes til å skrelle banan for stabburet i noen år... eller noe i den dur.

stakkars de som spiller mot deg og spawn raper :yell:

Haha, Zpam da! :yell:

syns Minebil funka fett i BF3 jeg, men man døde selv med en gang man hoppe ut da, så er skikkelig suicide bomber ^^

Minebil type C4?

En god del kills her som jeg ikke synes burde være mulige. Enkel løsning, gi personen skade (så h*n dør) hvis de hopper ut i for stor fart.

Nei, det at man fysisk legger miner på bilen, hopper i og kjører mot en fiendtlig tanks. Det sekundet man hopper ut og bilen blir "unmanned" sprenger den, noe som dreper både deg og fiendene nær :yell: Jeg fikk ikke C4 i BF3 (spilte kun engineer), så det var det nærmeste jeg kom :thumbsup:

Når det er sagt så har jeg rast over det faktum at de tvinger oss til å betale for en singleplayer selv om vi bare er ute etter multiplayeren tidligere. Da ble det argumentert fra øst og vest om alle de som ville kjøpe spillet for singleplayeren alene og derfor "veide opp" for dette.

Som en som aldri har spilt et BF-spill (med unntak av BC2, omtrent KUN SP) og som i tillegg er veldig glad i SP-spill så er det et stort salgsmoment. Betaen overbeviste meg ikke, ikke at det var noe direkte negativt med den for min del, men det er det jo en lang myriade av årsaker til (bugs, noobness, unlocks jeg aldri fikk smake osv.). Sp-delen lokker meg til å kjøpe uansett fordi jeg da får en god smakebit på game mechanics samt trolig får leke med ting som man må unlocke i MP, noe som igjen lokker meg til å bedrive MP etter hvert.

Nå er jeg kanskje litt old school av meg og har en forkjærlighet for SP-spill, men for meg er SP-delen et ganske stort salgsmoment. Betyr ikke nødvendigvis at jeg blir å game masse MP, det er BC2 bevis for, men det får meg til å punge ut. :thumbsup:

Battlefield-3-specs.png

Haha, synd på konsollene

Wow, såpass? Hadde trodd at konsollene havnet på medium/high .

lurer på hvor lav oppløsninga på konsollene blir

lurer på hvor lav oppløsninga på konsollene blir

Tenk den laveste oppløsningen du kan, også deler du det på 360.

Såvidt jeg vet så er det HD på både 360 og PS3, så da blir vel oppløsninga 1920x1080 regner jeg med. Om du har TV som støtter full HD da.

Haha, ser for meg følgende om dette noen gang blir laget for kjøp av brukere:

Dette er kjempe kult! Føles som om jeg er der, løper hit, skyter litt, ned i prone, opp igjen, over veggen, løpe mer. Skyte litt til. Faen så sliten jeg blir, detta gidder jeg ikke. Hvor la jeg tastaturet og musa?

Dette er kjempe kult! Føles som om jeg er der, løper hit, skyter litt, ned i prone, opp igjen, over veggen, løpe mer. Skyte litt til. Faen så sliten jeg blir, detta gidder jeg ikke. Hvor la jeg tastaturet og musa?

Like greit å vente til vi får matrix-versjonen hvor vi bare ligger i koma og fantaserer.

Like greit å vente til vi får matrix-versjonen hvor vi bare ligger i koma og fantaserer.

Grei måte å trene på da :thumbsup:

fra det jeg har fått med meg så er det 704p på consoll , like under "hd-ready".

Competivt utnytter man alle fordeler man kan få , om noen av disse fordelene er imba så er spillet ødelagt og må fikses. Men bugg-exploiting er som regels ikke akseptabelt. Som å feks å utnytte ting som å ligge inne i en vegg og skyte gjennom vegger. Å klage på c4 jeep virker jo bare håpløst. At man kan skyte ned fly fra fallskjerm er jo flaw i game-design , men man kan ikke klandre folk for å gjøre det. Nadar , tipper du er av typen som ikke skyter folk i ryggen. Synes også du kan slutte med å anklage folk for cheating og laming, virker useriøst når du er admin.

Det ar noe sånt jeg leste om HDen.

Jeg er enig med at slike bugs som å gå inn i en vegg og skyte ødelegger spillet, men sånn som c4 jeep og andre ting er jo allerede ingame og det vil bli utnyttet. Lekte meg noen ganger med c4 på UAV på bfbc2 når jeg kjedet meg.

Anngående "anti-aircraft" fallskjermer, så er jeg enig. Det skal egentlig ikke gå ann å skyte ned andre fly når du er i fallskjerm, men jeg har nå ikke vært i fallskjerm irl, så jeg har ikke så mye peiling på akkurat det. Vis du klarer å skyte ned andre fly i fallskjerm er det jo det en utfordring og det må være litt flaks med inni bilde.

http://www.reddit.com/...my_lengthy_impres...of_playtime_on/

Minimap. FIXED! The minimap has been vastly improved and is almost on par with the map found in BF2. It's a nice, full minimap now: you can see all the flags, your teammates, empty vehicles...etc. The only thing that seemed like a minor issue is that the zoom levels seemed funky on some maps (like Operation Firestorm) and there wasn't an option to set whether the map would rotate with the player or remain locked onto the compass.
The Options menu is now accessible while dead or alive.