Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
FadeOne

Taktisk feltmanual til Bad Company 2

Recommended Posts

Logg inn med din EA account og sjekk ut våpen,maps etc...enjoy ' />

[url=

Så jeg skal oppgi brukernavn og passord på en tredjepartsside? tongue.png

*paranoid*

Desverre får du ikke AG3 i Betaen.

Men SWEET, jeg skal garantert leke meg med HK416 og MG-3 en, her skal det legges ned dødelig sperr ild !

Desverre får du ikke AG3 i Betaen.

Men SWEET, jeg skal garantert leke meg med HK416 og MG-3 en, her skal det legges ned dødelig sperr ild !

MG-3 wub.png

Dette spillet kommer ikke til å fungere så bra med conquest på de mappene der hvert fall sad.png

edit: skrivekrøll

Edited by Habitats

bare jeg som synes det er litt lite stasj? tanker,apcer,choppers etc.

menmen blir nok bra! gleder meg til å få conquest mode ass.

Dette spillet kommer ikke til å fungere så bra med conquest i det mappene der hvert fall ' />
Tja.

Jeg vil si kartene bærer preg av at spillet i utgangspunktet er designet for maks 24 spillere, og jeg tror de vil funke greit på det nivået. 32 spillere blir nok fort litt trangt.

(Personlig sliter PCen min med noe mer enn 20 spillere på serveren læll, så jeg kommer nok til å holde meg på 16p-servere p

Savner kastekniver
...som om ikke kniven er overpowered allerede?

Kastekniv er kanskje det teiteste våpenet i noen FPS.

silenced våpen.
Spill engineer.

burde kunne velge silencer på samme måte som man kan velge red dot imo.

det er jo faktisk en veldig positiv ting med cod at du kan modifiserer våpenet ditt i hue og ræva. det er noe jeg virkelig synes de kunne rappa inn i bf:) hadde ikke trengt å være like ekstremt. men silencer, red dot etc. the basics! hadde vært flott:)

kastekniver er bare for de som ikke klarer knive skikkelig!

Hva kaller de HK416? Om jeg skal tippe så er det kanskje M416? tongue.png Ligner litt også, om hukommelsen ikke er helt på jordet.

M416 er antagelig betegnelsen brukt av det amerikanske militæret. Mener det er en del amerikanske spesialstyrker som bruker den.

M416 er antagelig betegnelsen brukt av det amerikanske militæret. Mener det er en del amerikanske spesialstyrker som bruker den.

Kan sikkert stemme dette da hk416 er en modifikasjon av m16 som H&K produserer på lisens om jeg ikke tar helt feil

Dette spillet kommer ikke til å fungere så bra med conquest i det mappene der hvert fall ' />
Tja.

Jeg vil si kartene bærer preg av at spillet i utgangspunktet er designet for maks 24 spillere, og jeg tror de vil funke greit på det nivået. 32 spillere blir nok fort litt trangt.

Godt poeng. Glemmer hele tiden at konsollfolket bare har 24 spillere.

[quote name=

det er jo faktisk en veldig positiv ting med cod at du kan modifiserer våpenet ditt i hue og ræva. det er noe jeg virkelig synes de kunne rappa inn i bf:) hadde ikke trengt å være like ekstremt. men silencer, red dot etc. the basics! hadde vært flott:)

De har jo allerede "the basics". Kan jo endre scope på så og si alt som er, samt ekstra magasin, mer explosives osv.

Edited by Habitats

Kan sikkert stemme dette da hk416 er en modifikasjon av m16 som H&K produserer på lisens om jeg ikke tar helt feil
Mnja. Den er laget for å kunne bruke STANAG-magasiner og samme ekstrautstyr som M4. Men i praksis er det en G36 i M4-klær, de to våpnene har radikalt forskjellig mekanikk.

M-ettellerannet er bare standardbetegnelse for alt militært utstyr i USA.

Ergh, M16-familien og HK416 er da to forskjellige familier. M16-familien bruker en teknikk som kalles "direkte sammenstøt", og her er det lett for støv og drit å samle seg rundt sluttstykket, da avgassene blåses rett tilbake for å rotere det. HK 416 derimot, bruker et kort slagstempel som drives av disse gassene, på denne måten kommer ikke gassen i direkte kontakt med sluttstykket - og våpenet får færre fastkilte patroner og andre liknende problemer.

Uten om det, så er det vel stort sett kun kosmetiske forskjeller på de to smile.png