Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
Flylover

Gullstikka 2009

Recommended Posts

Jeg blir overrasket om MW2 vinner.. sier jo litt om hvor mange som har hodet opp i ræva da når det kommer til Gaming i norge..

Jeg blir ikke... Stemte alt annet enn modern warfail2 uansett.

Hvilket spill syns du hadde best flerspiller, Henrix?

Her er de nominerte:

• Borderlands
  • Call of Duty: Modern Warfare 2
  • FIFA 10
  • Left 4 Dead 2
  • New Super Mario Bros. Wii
  • NHL 10
  • The Beatles Rock Band
  • Uncharted 2: Among Thieves

L4D2 fortjener å vinne bare utfra opplevelsen av å kunne rope "Spring nu, kuklæsta!" til kompisene på voip når Tank-musikken begynner på slutten av The Bridge :)

Kunne ikke vært mere enig. Stemte L4D2 der det gikk og unngikk og stemme på MW2. Makan til søppelspill. Singleplayer var grusom. Folk overalt, de spawner automatisk nye. Liksom det går faen ikke ann og rydde og safe en plass. Neida, kommer 10 000stk over alt... Tror ikke jeg har vært så sint på lenge.

Hvad er der nå galt med MW2? Stopper alligevel når jeg når lvl70 heh, men ja det er noob at de bruker IWNet. Har enda ikke gjennomført singleplayer-delen, fordi har nesten kun spilt multiplayer. Venter til at Bad Company 2 Fullversjonen kommer i butikkerne, da skal det prøves.

Må være det kjipeste utvalget spill jeg har sett. Ikke at jeg har prøvd 90% av dem da ;) Hvor fan er Darkfall? Det er jo tilogmed av norsk opphav! Dette er vel en pris av og for utgiverne...ikke utviklerne.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
Sign in to follow this  

• Create New...