Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
Nirex

Bad Company 2 Klanmiljø

Recommended Posts

Mange av de over er faktisk noen av de beste gamers man kan få i gaming, merulz + Profil3r var store i CS/CSS. Disse har fantastisk aim, dere andre kjenner vel k1ngz + alex fra COD. Toppspillere de også.

Samme med Power fra cod2 + cod4.

Awful stor i cod2 og cod4.

De andre var jo også bra i sin tid, nå i MW2.

og sist men ikke minst myst, som har vært på topp i alle spill. Men mest i COD4, hvor jeg(sammen med laget og i 1v1) har toppet alle lister i CB, TWL og Eurodom.

Blir kos gutta, har savnet dere!!!!

Cya on the Battlefield

PS!!! Ja vi blir se på Lan i Norge, siden gamlefar kan spose gutta i hue og ræva. Nå er jo til og med John Real gammel nok....haha

La meg bare break a few things down, myst: k1ngz + alex + power har aldri vært "store" i CoD2/CoD4. Jeg har ikke vært spesielt oppdatert på scenen, men såpass innblikk har jeg - aldri hørt om noen av dem. Dette er ikke for å disse dem, men for å skjønne hvor du har disse lovordene fra "Real Madrid-stallen" din fra. Profil3r og merulz, wtf? store i CS/CSS? Føler meg selv ganske oppdatert på scenen og jeg kan ikke erkjenne at jeg har hørt disse to nickene. Du har jo for så vidt alltid vært ganske dårlig, melder deg opp i ligaer og laddere som ingen har hørt eller bryr seg om (har jo selv vært i r3n med deg på et tidspunkt og det er ikke måte på hvor mange laddere og ligaer vi var med i som ingen brydde seg om, bare for at du skulle kunne stroke e-penisen din).

At dere har spilt MW2 "aktivt" sier jo også litt, skal ikke gå pro i 18 Wheeler Pro Tucker også da myst, mye bra motstand har jeg hørt!

Ellers skal jeg spise skoen min den dagen du møter opp på et større LAN, du vet like godt som meg at det aldri kommer til å skje, men lykke til. :] Om du har fått med deg *** osv. sier det dessverre litt om intelligensnivået på enkelte individer, men det får være en annen diskusjon.

Edited by =BsE= Henrix
fjernet ett nick etter klage (***)

Om du skal diskutere med "you know who" Rglaf, så foreslår jeg at du gjør det ett annet sted, han er og forblir uønsket hos Battlefield.no. :)

De fleste gammle traverne her inne kjenner meg kanskje igjen om jeg sier mitt DC og BF2 nick var ChopperBaby el Chopp'a.
Godt og se at det fremdeles er liv i dere :), det begynner å bli en stund siden DC og BF2 tiden

nå. RX har vel vært død i snart fem år.

Men hvor har de andre gamle gutta gjort av seg? jeg ser svært lite kjente navn i forumet her.

Det hadde vært digg om dere hadde startet opp RX igjen med mange av de gamle folka...

Stemmer det for øvrig at det ikke er mulig å legge seg ned? Det virker i alle fall som et steg

lysår tilbake!

Geronimo // Metallica

xo er interesserte.

Personlig håper jeg vi slipper 5 on 5 inf i dette spillet :)

Spillet er smooth og vokser på en smile.png

GO DICE

Dere husker meg som Contrail, spilte jo i IRF/NA/RX og TN :]

Jeg og Panzerstein har iallefall spilt 24/7 siden BC2 kom, og det tar jo helt fullstendig av til tider! Et spill man ikke engang har tid til å svare på sms'er mens man spiller vitner om bra action!

Til Metallica: Var litt merkelig å ikke kunne legge seg ned i starten, men det er såpass lett å gjemme seg i all skogen, så man glemmer det raskt. Slipper også unna litt camping, og det er bra.

Om du skal diskutere med "you know who" Rglaf, så foreslår jeg at du gjør det ett annet sted, han er og forblir uønsket hos Battlefield.no. :)

Dæven, Myst har fått Voldemort status på BF.no, det sier litt :)

Det må nok mer enn å bare pirke på overflaten for å komme seg inn i de dypeste sirkler av bf2-communitiet her på bf.no, viVa.

Noen som vet hva prisnivået for leie BC2 blir? sånn ca.

ps- Prøv å holde oss o.t. da gutter;)

BUMP!

Er det noen synspunkt om klanscenen?

Noen ligaer som har annonsert turnering?

Noen som har sett på et eventuelt regelverk rundt klankamper?

I bunn og grunn. Er det noe håp!?

For min del så må det bli et godt klanmiljø rundt dette spillet skal jeg vare lengre enn 1mnd med dette spillet.

Discuss smile.png

pr nå ser jeg faktisk ingen muligheter for bc2 som klanspill av en enkel grunn: Ingen demo-muligheter (såvidt meg bekjent).

Og det er jævla synd ohmy.png

pr nå ser jeg faktisk ingen muligheter for bc2 som klanspill av en enkel grunn: Ingen demo-muligheter (såvidt meg bekjent).

Og det er jævla synd ' />

Diceatronic arts skiter vel en lang båt i klanmiljøet, er jo bare en brøkdel av det totale salgspotensialet = bortkastet å sløse bort utviklingstimer på. Hvor mange som spiller fps på konsoll tror dere sutrer etter demomuligheter? Da bruker de heller de kreftene på å lage fuckings Limited Editions av spillet som koster mer og gir folk som betaler mer fordeler ingame i multiplayer. p

limited gikk til normal pris da. den er bare limited fram til 15 mars eller noe. etter det får man kun vanlig utgave. såvidt jeg vet.

Få opp regler på serveropsett så er vi igang.

Drømmen er jo selvsagt Up-north ' />

Få igang liga uten demomuligheter og myst og co er igang også..

[quote name=

Og det er jævla synd ' />

Diceatronic arts skiter vel en lang båt i klanmiljøet, er jo bare en brøkdel av det totale salgspotensialet = bortkastet å sløse bort utviklingstimer på. Hvor mange som spiller fps på konsoll tror dere sutrer etter demomuligheter? Da bruker de heller de kreftene på å lage fuckings Limited Editions av spillet som koster mer og gir folk som betaler mer fordeler ingame i multiplayer. p

Hvor mange det er som sutrer om det er vel ikke relevant? poenget er at vi sutrer etter det. tongue.png

Om Dice hadde brukt 5% av tiden de har brukt på å lage videosekvenser til SPen så hadde de helt sikkert klart å få i stand et brukbart demosystem... rolleyes.gif

Heheh, joa, poeng der. ' />

Men det er åtte år siden nå, forventningene har vokst litt i takt med den tekniske standarden. Er jo uansett tragikomisk at EA velger å gå tilbake på den standarden som ble satt med BF2 på dette punktet.

Det er relevant når det sitter hvitsnipper som driter i gaming og bestemmer hva det skal bevilges penger til vettu.

Ikke noe problem med kose klanmiljø i BC2 nei. Mulig de /%&¤%#Pro gutta sliter men oss vanlige dødlige skal nok klare oss smile.png

BC2 har alt for et klanmiljø skal blomstre. Hvordan jeg kan si det? Fordi iløpet av de siste 2-3 dagene har jeg sett medlemmer jeg ikke har sett siden BF2 sine glansdager kaste støv av rifla si, si til kona at "Dessverre, jeg må ut på slagmarken igjen!". Det dannes klaner i øst og vest, gamle klaner gjenoppstår, andre danner nye. Ligaplaner startes i det skjule hos flere, viljen og hjertet er igjen der på slagmarken.

Velkommen til BC2! wub.png

Jeg kan ikke tenke meg noe kjedeligere enn å se en first person demo fra et spill som BF:BC2. Det er ikke kult å se en person vokte bakerste flagg alene, uansett hvor pro leet kids synes spilleren er.

Fy faen dere er ignorante scavenger og tuxflux...

Så klart hindrer ikke fraværende demomuligheter en klanscene, det var nok en liten feilformulering eller overdrivelse av ztaale.

Det derimot mangel på demo gjør er å gi cheatere i klansammenheng en stor fordel, og det er på ingen måte "care" eller har noe som helst sammenheng med at det er kjedelig å se igjennom.

Fy faen dere er ignorante scavenger og tuxflux...

Så klart hindrer ikke fraværende demomuligheter en klanscene, det var nok en liten feilformulering eller overdrivelse av ztaale.

Det derimot mangel på demo gjør er å gi cheatere i klansammenheng en stor fordel, og det er på ingen måte "care" eller har noe som helst sammenheng med at det er kjedelig å se igjennom.

Tviler på om juks er særlig utbredt blant koseklanene smile.png Så jeg ser ikke problemet.