Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
Nirex

Bad Company 2 Klanmiljø

Recommended Posts

har spilt spillet er par timer nå og er ganske sikker på at dette holder i lange baner til å bli et bra klanspill. thumbsup

Spillet er perfekt for klankrig men store spørsmålet er hvordan det blir å sette opp servere da ? Kommer det dedikerte serverfiler eller må vi leie servere.

Først vil jeg se ann spillet - EA games har egentlig aldri skuffet meg når det kommer til klan spilling.

Husker den tiden 1942 var pop,da var det mange gode norske klaner.

Jeg selv har egentlig ikke vært den store bf42 klan spilleren men spør meg om DesertCombat ;-) og BF2

De fleste gammle traverne her inne kjenner meg kanskje igjen om jeg sier mitt DC og BF2 nick var ChopperBaby el Chopp'a.

Er BC2 noe for meg så kommer jeg nok til å legge lista høyt for klan spilling.Men hva mann skal satse på er vel usikkert.

Mann har jo squad rush som jeg tror kan være noe(tror det var 4v4).

Vet så lite om dette enda at mann nesten får bare å vente å se.

aha viste det var noe kjent! good times!

blitt en stund siden man herja i klan. ser for meg at jeg starter som public hero og tar det derfra :)

Godt og se at det fremdeles er liv i dere smile.png, det begynner å bli en stund siden DC og BF2 tiden

nå. RX har vel vært død i snart fem år.

Men hvor har de andre gamle gutta gjort av seg? jeg ser svært lite kjente navn i forumet her.

Det hadde vært digg om dere hadde startet opp RX igjen med mange av de gamle folka, men for

min del blir det nokk ikke noe spilling, har for tiden mer enn nokk med studier, og jeg har heller

ingen data som er i nærheten av å kunne kjøre spillet.

Stemmer det for øvrig at det ikke er mulig å legge seg ned? Det virker i alle fall som et steg

lysår tilbake!

Geronimo // Metallica

Spillet er perfekt for klankrig men store spørsmålet er hvordan det blir å sette opp servere da ? Kommer det dedikerte serverfiler eller må vi leie servere.

En vil kunne leie servere på samme måte som i BF2, eneste forskjellen er vel at bare godkjente serverleverandører kan sette opp servere.

Tror ikke klanmiljøet egentlig kommer til å bli noe mer imponerende enn det du har i Runescape tbh. Gutfeeling.

Om det blir et klanmiljø så krever jeg at noen sporer opp Myst så han kan joine oss!

fyfaen, knakk sammen av den :)

tbh, tror jeg det kommer til å faile. spillet har jo typ NO MOVEMENTS AT ALL

Tror ikke klanmiljøet egentlig kommer til å bli noe mer imponerende enn det du har i Runescape tbh. Gutfeeling.

Runescape var jo leet. Hvertfall før det ble faste priser på alt, så jeg ikke kunne deale og bli millioner.

PERFEKT for klankrig faktisk?

Herregud terskelen for perfekt har falt drastisk i det siste..

xo er interesserte.

Personlig håper jeg vi slipper 5 on 5 inf i dette spillet :)

Spillet er smooth og vokser på en :)

GO DICE

...
Vil bare annonsere at R3n vil bli aktiv med alle gamle medlemmer, vi gleder oss til mer kos på bf.no. Det er pokker meg lenge siden sist, her er hva vi har gjort i mellomtiden.

Vi har vært sponset av en Tysk multigaming sponsor i lang tid, hvor vi har gjort det meget sterkt på Lan i Berlin. Hvor vi vant 5000 Euro i November-)))

Er for tiden noe i dvale under Cod4, men er fortsatt top 25 i Clanbase.

Spiller også MW2 hardt, vi var lenge nr 1 til vi ble litt inaktive. Har 37 matcher i CB uten tap i MW2, slo også nåværende leder 25-14 i en nice match. Så vi kan fortsatt slå fra oss i gaming, som alltid.

Kommende spillere i R3n:

-Dax

-Xerithi

-Power

-Awful

-Puma

-K1ngz

-Alex

-Profil3r

-Merulz

-Mucci

+ seff meg selv myst

Vi har også noen Tyske + en Engelskmann som er meeeeeget gode, fra top10 lag i CB Cod4. Men vet ikke enda om vi skal satse reint Norsk lag, time will show.

Mange av de over er faktisk noen av de beste gamers man kan få i gaming, merulz + Profil3r var store i CS/CSS. Disse har fantastisk aim, dere andre kjenner vel k1ngz + alex fra COD. Toppspillere de også.

Samme med Power fra cod2 + cod4.

Awful stor i cod2 og cod4.

De andre var jo også bra i sin tid, nå i MW2.

og sist men ikke minst myst, som har vært på topp i alle spill. Men mest i COD4, hvor jeg(sammen med laget og i 1v1) har toppet alle lister i CB, TWL og Eurodom.

Blir kos gutta, har savnet dere!!!!

Cya on the Battlefield

PS!!! Ja vi blir se på Lan i Norge, siden gamlefar kan spose gutta i hue og ræva. Nå er jo til og med John Real gammel nok....haha

Sverger du greier å terge på deg en potet om du vil ...

Tullprat, jeg og Potet (type: Sette) går da veldig godt overens :)

Det jeg mener er at om du mener dette spillet ser ut til å være perfekt for klankrig så forsterker du bare intrykket mange allerede har av deg som bf.no's #1 fanboi!

Det er så mange helt soleklare mangler at å kalle dette for perfekt syns jeg blir litt tragikomisk..

xo er interesserte.

Personlig håper jeg vi slipper 5 on 5 inf i dette spillet :)

Spillet er smooth og vokser på en ' />

GO DICE

Veldig enig, jeg personlig gikk faktisk å "håpet" på at dette spillet ikke ble å fenge meg når jeg tenker tilbake til hvor mange timer jeg brukte på bf2... p

Vil bare annonsere at R3n vil bli aktiv med alle gamle medlemmer.

Kommende spillere i R3n:

-Dax

-Xerithi

-Power

-Awful

-Puma

-K1ngz

-Alex

-Profil3r

-Merulz

-Mucci

+ seff meg selv myst

Gratulerer, du stemplet netopp alle disse som cheatere, doin' the same ol' two step :lol:

:)

Klassiker!

Takk det holder. :)

Har skjult over 20 innlegg i denne tråden, oppfordrer samtlige til å holde seg on topic, og ikke minst holde "flaming" og personlige krangler for seg selv, til nød bruk PM om du føler det er veldig viktig å få det ut.

Myst er Uønsket på Battlefield.no, og det gjelder også tråder som omhandler hans tidligere "bragder". Andre medlemmer av klanen hans er IKKE myst, og uansett hva enkelte her mener, har de full rett til å være her, og fortjener å bli behandlet som alle andre forumbrukere.

Henrix (mod)

PS: Ikke svar på dette innlegget, har du spørsmål eller kommentarer, send meg en PM. :)

Whatever :)

Uansett, Chinese bear Cataclysm kommer til å kjøre rolig å avbalansert å satse fint lite på å bli best i noe som helst, vi lar det bare komme av seg selv :)

Meg og Campy mot verden! :)

:lol:

Klassiker!

:)