Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
Guest Mendez

BFBC2 ( 2 Dager igjen til betaen )

Recommended Posts

Guest Mendez

BattlefieldBBC2.jpg

Heisann alle sammen

Da er det 2 dager igjen til betaen og jeg må si jeg har store forventninger,har virkelig sett fram til dette.

Vet at det er mange på bf.no som har pre ordra , så det skal bli morro å møte på dere ingame.

Men som sakt så er det 2 dager igjen før det smeller og mens vi venter så tenkte jeg å lage en topic som viser oss en oversikt over BFBC2 videoer.

Jeg har ikke oversikt selv så det hadde hvert kjekt om folk kunne linke videoer jeg ikke har tatt med.

New ?:

Battlefield Bad Company 2: Singleplayer Gameplay

Gameplay:

First Look & Beta:

Squad:

Edited by Mendez

Den pistolen i Squad Rush videoen (M9?) ser ut som den har større munningsild enn en AK47. :/

Håper ikke man kan skyte med pistolene i BC2 slik mange utnyttet pistolene i Cod4.

Det finnes ikke på konsoll-versjonene nei, men om det kommer til pc finner vi vel ut på torsdag?

At det ikke finnes på konsoll støtter jeg 100%. Hvis vi hadde hatt prone for sniper i PS3 betaen hadde det blitt camperfest for Sniper[GER] og vennene hans. Hvis det ikke blir prone i PC-versjonen er ikke det noe stort tap. Dessuten, proning er ikke mye brukt i moderne krigføring pga du mister masse mobilitet, så det har ikke noe å si for realismen.

Jeg bare håper og ber om at jeg slipper bunny-jump helvete fra BF2...

Battlefield Moments: Episode 3:

0:56 ut i klippet.

Er så sinnsyk bra bass lyd når T72 skyter fra MG tårnet.

Jeg håper lyden er like bra for PC versjonen

Prøvde å spille litt MW2 igjen i sted, men det er og blir FAIL. Til tross for at jeg skiftet "server" etter nesten hver runde så ende alle runder med tacktical nuke. Er ikke veldig mye "modern warfare" over det akkurat. Da får vi håpe at BC2 blir teh shit for litt skikkelig modern warfare.

Har ikke spilt MW2 på en uke nå. Orker ikke mer. Nå satser jeg alt på at BFBC2 blir helt syyykt bra på torsdagen. Jeg vet at omgivelsene og lyden og grafikken er perfekt på PS3 så alt som gjenstår er bare gameplayet. Feelingen at dette er ordentlig.

Gleder meg sjukt mye!

I omtrent alle tråder om BC2 kommer det så mange kommentarer om hvor dårlig MW2 er.

Får da inderlig håpe at dere kommer til å like BC2, ellers blir det vel å gå tilbake til BF2 eller COD4.

Jeg ble lei BC etter en stund, vet ikke om BC2 kommer til å holde meg interessert så mye lenger.

MW2 multiplayer er sinnsykt rævva på PC. Sikkert mye bedre på konsoll pga en slipper at det er minst en cheater i hver runde som nuker brettet etter 10 minutter.

Steam Community Battlefield Bad Company 2 PC & the PC Beta

BFBC2 PC on Steam For Pre-Order

Last week we finally released BFBC2 PC on Steam for pre-order.

It was met with an overwhelmingly positive response and in just two days of being available rose to the #2 slot in sales last week and currently #1 for this week on Steam.

So a HUGE "THANK YOU" to the Steam Community for the warm welcome and joining us in the Beta through your pre-order and a special "you rock" from our Executive Producer KM (L_Twin).

For those interested in pre-ordering BFBC2 PC on Steam can click here.

BFBC2 PC Beta on Steam

The Beta will appear in your "My Games" tab in your Steam client to all Steam pre-orders for day one access to the Beta.

Look for another blog later today with even more details on the Beta! :-D

//GvD

--------------------------------------------

Sitter her og trykker på F5 og håper på at det skal dukke opp ny blogg ;( men skjer ikke så mye enda

BFBC2 Twitter og Blogg

må kunne prone.. deg gir jo mere innlevelse i spillet !

legge seg ned for dekning når man blir skyti på..

step back 10 år om det er fjerna !

Koffør sku lyg når det e sant smile.png

Når æ e inne på Multiplay.co.uk :: TEST #01 å spella me andre folk.

Edited by BBoyOfNorway