Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
Nirex

Voddler

Recommended Posts

Voddler – The Magical World of Movies

Welcome to the magical world of movies – in a brand new environment. Finally an alternative to illegal downloading is available on the Swedish market.

Noen her på bruket som har testet dette og vet eksakt hva dette er. Som jeg har forstått er det Video On Demand, gratis ? På lik linje med Spotify bare med filmer ?

The demand for a high quality, legal and by advertising financed home movie option has increased over time. Due to lacking technical development that has not been a profitable option. Until now! Voddler can provide unlimited video content distributed to any number of users by streaming. No limitation of content will enable you to have instant access to your old favorite movies as well as the newest blockbusters. Instant access, a user friendly video application and a complete network focused on film will make Voddler the obvious choice for a movie night. The beta version of Voddler is out now.

Vision

Great movies available to everyone! Our goal is to give you Hollywood glamour in your own sofa. A beta version of Voddler is now available to invited users. During the beta trial we want to establish the quality of Voddler. Your help is priceless to us and we are grateful for your opinions in making Voddler into the groundbreaking phenomena we envision.

Company

Voddler was founded 2005 and has since developed a technology for video on demand. The technology is protected by several patent claims in USA, Europe and Japan. Voddler provides a video on demand service with decentralized streaming. Voddler is located in Stockholm and have 35 employees.

Industry: IT/entertainment

Ownership: Private

Høres jo lovende ut.

Noen som har invite eller har testet dette ?

Thank you for showing an interest in Voddler!

A beta version of Voddler is currently out and we will not add new members at this stage.

But have patience, the official Voddler will soon be released and your name and email will be saved until then. An invitation will find its way to your inbox when the time is right.

Klikket bare på Join Voddler, så tipper jeg det kommer "invite" så snart det "åpner" =)

Edit: http://www.voddler.com/index/invite

Har også gjort det, menneh vært kult å kunne sett filmer gratis i jula når jeg er hos familien istedenfor å måtte leie på betalingssider som har VOD.

fant denne gjengen for 6-7 måneder siden eller noe sånt, sendte en mail og har også sendt mail til teamet som holder på med dette ang en beta seinere. har enda ikke motatt noe.

Men prosjektet ser lovende ut:) Er du medlem eller blir medlem av bredbåndsbolaget så får beta automatisk:)

fant denne gjengen for 6-7 måneder siden eller noe sånt, sendte en mail og har også sendt mail til teamet som holder på med dette ang en beta seinere. har enda ikke motatt noe.

Men prosjektet ser lovende ut:) Er du medlem eller blir medlem av bredbåndsbolaget så får beta automatisk:)

Antar att det är många som vill vara medlemmar i Voddler. :grr:

There is a queue and waiting time should be expected.

Fikk tilgang for en liten stund sia. Virker som en veldig god tjeneste, men det er litt få filmer der hittil.

Hvert film starter med ca 5 minutter (svensk) reklame, men det er mildt sagt verdt det. Merk at ikke alle filmene er gratis. Noen må man betale litt for å kunne streame (snakk om oppimot hele 11 svenske kroner).

Av det lille jeg har testet er streamingen rask (for min del hvertfall), men god- bilde og lydkvalitet. Dessverre er det teksting på svensk, men det vil vel komme flere muligheter etterhvert.

Som Kouko sier; dessverre ingen støtte for å bruke musa. Dvs. all navigering foregår med tastatur.

Noen som vil låne meg så jeg har noe å gjøre i juletiden ? :grr:

Og der fikk jeg også invite, genialt program. Blir bra dette når flere filmer blir lagt til.

fikk invite i går, men den registreringa er jo helt høl i huet. hva skal jeg skrive på zipcode og land? bare masse tall og sverige?

Har fått jeg og, men jeg får ikke bildet. Jeg hører jo lyden, men dukker bare opp en stor firkant med masse farger :)

Har fått jeg og, men jeg får ikke bildet. Jeg hører jo lyden, men dukker bare opp en stor firkant med masse farger :)

Du har ATI kort? hvis du har så ligger det en forklaring inne på forumet på voddler.com

Du må forandre noe i en mappe, har ikke testet ut dette selv enda. men skal prøve ikveld.

Gjenntar dette var for de med ATI kort.

Edit: Legger ved en mulig løsning( fra forumet på voddler)

Ok. I found a "fix". Set your default renderer to something else than the defalt "0":

Open the file %ALLUSERSPROFILE%\Application Data\Voddler\userdata\guisettings.xml and locate the "videoplayer" section. Whitin this section set the rendermethod to "1" (instead of "0").

Restart and test.

Kanskje dette kan løse prob.

veldig stoka på å prøve dette, men bildet mitt er helt rart. har dette med at jeg bruker dualscreen å gjøre?

i6254_voddler.jpg

Har fått jeg og, men jeg får ikke bildet. Jeg hører jo lyden, men dukker bare opp en stor firkant med masse farger :christmasph34r:

Du har ATI kort? hvis du har så ligger det en forklaring inne på forumet på voddler.com

Du må forandre noe i en mappe, har ikke testet ut dette selv enda. men skal prøve ikveld.

Gjenntar dette var for de med ATI kort.

Edit: Legger ved en mulig løsning( fra forumet på voddler)

Ok. I found a "fix". Set your default renderer to something else than the defalt "0":

Open the file %ALLUSERSPROFILE%\Application Data\Voddler\userdata\guisettings.xml and locate the "videoplayer" section. Whitin this section set the rendermethod to "1" (instead of "0").

Restart and test.

Kanskje dette kan løse prob.

Program eller pc ?

Edit: nvm funka :) takk:)

Hvor bra er kvaliteten? 5.1 lyd og HD-bilde, eller lame stereolyd og "dvd"-oppløsning?