Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
Lowlander heart you

CPR?

Recommended Posts

Halloen!

Allerede nå, misforstå meg rett. Jeg forventer ikke at noen skal huske hvem (den ekte) Lowlander er, men nå er det gått fire år siden jeg var her sist. Før folk går på veggen fordi dette kanskje er et navn de ikke husker, eller er sikre på at de aldri har sett; jeg var her vel i 05ish tiden når 42 var tingen. Jeg startet altfor sent for å bli med i noe duganes, så det ble med CF (Commando Force). Etter dette bar det til VGS der alt gikk rett ned. Shai skulle starte med noe WoW greier, og jeg så jo min mulighet til å "bli noe" så jeg startet å spille i denne viritituelle verdenen. Etterhvert fant jeg ut av jeg kunne aldri bli like flink til å trykke på 1-2-3-4 og 5 som disse gutta, så jeg ble med i en lokal guild. Her har jeg bytta karakterene mine på skolen mot epixxz, men er nå klar for en forandring. Epix duger ikke lengre, jeg trenger internett-tafsing og skikkelig kos med svære våpen som svetter kuler på samme måte som jeg husker det fra 2.VK!

Igjen, jeg forventer ikke at noen skal huske meg, men om noen kunne oppdatert meg på hva som har skjedd her de siste 4ish åra, så hadde det vært skikkelig kos!

F.eks. hva skjedde med de forskjellige klanene etter at BF2 kom på banen? Hvor er cutiecakez Bioneuf? Simen tafse kos, er han her? Sett flere navn jeg kjenner igjen, men de jeg virkelig hadde våte drømmer om har jeg ikke sett etter jeg begynte å lurke her igjen =(

Så ja, bare en kjapp oppdatering på de siste 4 åra hadde jeg satt stor pris på! Et par avsnitt, uten hate - det liker vi ikke :grr:

:grr:

Simen tipper jeg er Zell? Han finner du på 'generell spillprat'. Sånn innimellom tipper gamle travere innom og noen få henger her fortsatt, men de fleste har forsvunnet eller gått i lurker-mode (som Bioneuf). 'Generell spillprat' er uansett beste stedet å titte, om jeg ikke tar feil.

Klanmiljøet til BF2 brant til grunnen i en serie flamewars og at folk endelig innså at spillet var cheater heaven.

Wow blir fortsatt ansett som et spill for de som liker å plukke blomster og kikke halvnakne alver, men vi har nå fått et eget forum for slike folk og det er faktisk tidvis en del aktivitet der. Åpenbart er det flere av dere enn vi trodde.

Sånn ellers har både forum, servere, driftere og brukere til battlefield.no blitt erklært døde opptil flere ganger, vi har nye rare spill i serverlisten på fremsiden, hellfragger har gjenoppstått som en egen del av BF.no og vi lever egentlig i beste velgående alle sammen. Ting er ikke som før (takk gudene for det) men det er fortsatt samme community - bare med noen nye fjes blant de gamle :grr:

Jeg har også kommet tilbake, etter 3 år med studier. Nå gjenstår det bare å se om jeg klarer å holde aktiviteten oppe gjennom bacheloroppgaven jeg skal skrive neste semester :grr:

Uansett husker jeg nicket Lowlander, klarer ikke helt å plassere hvilket forum du hang mest i, men hey... jeg husker deg i alle fall :grr:

Godt å høre at miljøet fortsatt er bra! Noe jeg likte, og sikkert fortsatt kommer til å like.

Husker dere også IronTurd og Blizzard :grr:

Var vel mest den sjenerte karen som ikke greide å samle motet til å poste like mye som andre, men var over alt ' />

[quote name=Den gang da det å bytte brukernavn krevde en liten grunn. Derfor lagde jeg ny konto i stedenfor å bry admins med det :grr:

Postcounts vet jeg ikke om blir resatt med tiden, men jeg har ingen grunn til å lyve på nettet...

Uansett, takk for oppdateringen - settes stor pris på <3