Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
Flylover

Juledugnaden 2009 er i gang!

Recommended Posts

Santa_usairforce.thumbnail.jpgJulenissen: Oppfordrer alle til å bidra til Juledugnaden!(Battlefield.no): Foreningen Battlefield.no er i gang med sin fjerde Juledugnad siden 2005, og nok en gang kan du bidra med å spre julestemning i form av digital underholdning til barnevernsinstitusjoner og barneavdelinger på sykehus rundt om i Norge.

Å tilbringe julaften i sykeseng eller på barnevernsinstitusjon er realiteten for mange barn i Norge. Det eneste som er vanskeligere for et barn er å bo der fast. Juledugnaden 2009 har som ønske om å bidra til at barna får litt oppmerksomhet ved juletidene og muligheten til å koble av og ha det litt moro med digitale medier.

Kjære medlemmer av Battlefield.no, vi trenger DIN hjelp for å lykkes!

Hvordan kan jeg bidra?

Juledugnaden handler om å gi julestemning og glede til barn med en vanskelig hverdag, og det er mange måter du kan bidra på.

• Du kan donere spill, film og utstyr.
  • Du kan bidra med penger som vi kan kjøpe inn spill, film og utstyr for.
  • Du kan fortelle alle du kjenner om juledugnaden.
  • Du kan prøve å rekruttere bedrifter til å sponse juledugnaden.
  • Du kan tipse oss om institusjoner som bør få motta julegaver fra dugnaden.

Alle bidrag når fram helt uavkortet.

Ta deg en tur innom juledugnad.no for mer info om hvordan du kan bidra, og lese om ildsjelene bak Juledugnaden!

Spre også gjerne ordet om juledugnad.no videre til alle du kjenner, og inviter dine venner til Juledugnadens Facebook-gruppe.

På forhånd, tusen takk!

Jeg er også i gang her i Steinkjer (jaja bare le, lille Steinkjer) med å spre det glade budskap. Skal benytte meg av det jeg har av nettverk og muligheter og satser på å lage en flyer (Nireeex!? Skjønne du, kanke du være så snill? (A)) og legge ut i butikker og henge opp rundt omkring. Skal høre med butikkeierne til spaceworld og game og de andre jeg kommer over med et håp om å få legge flyers på disken og kanskje henge opp en på døra. Skal og høre om de kanskje er villige til å bidra selv.

Som jeg skrev på facebook er jeg student og har ikke økonomien til å bidra på det helt store planet, men vil prøve å ordne på andre måter. For dette er noe jeg brenner for.

Utrolig bra tiltak..Endelig sender vi ikke bare penger osv ut av landet til fattige, men til de som er feks fattig eller ikke har det spesiellt bra her i Norge å! Supert :D

Jeg vet ikke om det er fordi drifterne av juledugnad.no er utrolig opptatt eller får mye mails, men jeg sente en email i fjor der jeg ville donere bort noen spill, uten å få noe svar. Sente en email for 3-4 dager siden, der jeg sa ifra at jeg gjerne vil donere bort min fullt fungerende 1 år gamle Xbox 360 Arcade, uten svar.

Kan noen sjekke opp dette og evnt gi meg et svar om dere har motatt emailen eller ikke? Kan få tak i flere folk som er villige til å donere penger, men da må jeg først vite at pengene faktisk kommer frem.

Det går seg nok helt fint til, om du bare følger det opp ovenfor rette vedkommende. Ta kontakt med Taken, så blir det nok helt sikkert ordnet. I fjor var det nok litt for få ressurser i forhold til hva man fikk til, i år er jeg ganske sikker på at det går seg til. :D

<h

Jeg vet ikke om det er fordi drifterne av juledugnad.no er utrolig opptatt eller får mye mails, men jeg sente en email i fjor der jeg ville donere bort noen spill, uten å få noe svar. Sente en email for 3-4 dager siden, der jeg sa ifra at jeg gjerne vil donere bort min fullt fungerende 1 år gamle Xbox 360 Arcade, uten svar.

Kan noen sjekke opp dette og evnt gi meg et svar om dere har motatt emailen eller ikke? Kan få tak i flere folk som er villige til å donere penger, men da må jeg først vite at pengene faktisk kommer frem.

Vært mye å gjøre hos oss i juledugnadsgjengen men skal gi beskjed til Taken jeg :D

Svar sendt til Landstrykeren :D

Gleder meg veldig over alle som hjelper oss å skape blest rundt juledugnaden! Og vi er samtidig veldig takknemlige for alle bidrag.

Tusen takk for all støtte! :D

Ikke får å ta noen, men jeg savner også svar på mail sendt for flere dager siden... Ta en røsk i ankommet mail noen? =)
Du har fått svar nå håper jeg...?

Yo peep's aka Taken, delcasa, nirex, entreri and co'

Jeg har enda flere gode nyheter enn det jeg sendte i mail.

Om det er noe stand' i oslo eller vi fikser stand for 1-2 dager (helst utenfor tiden WEM er) så kan vi mekke seriøse bra greier. Kreds til Camper.

Ta kontakt fort som F :grr:

Du var hunk i fjor så jeg på bildene. Btw gutter og jenter!

over 1500 medlemmer på Juledugnad gruppa på Facebook, fortsett med det gode arbeidet!

Supert med div. initiativ! :grr: Utrolig synd at vi ikke har kommet i gang tidligere, da ville sjansene våre for å få gjennomført ting i år vært større. Men avhengig av videre rekruttering er det absolutt ikke for sent å få til mye bra i år! :grr: Og alt som vi evt. ikke får tid til å gjennomføre i år vil vi selvfølgelig ta med oss til neste år.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
Sign in to follow this  

• Create New...