Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
Potetmos1

Oprette ett Modern Warfare 2 forum?

Recommended Posts

Da er spillet for lengst kommet :D Er det ikke greit å opprette ett underforum av "Call of Duty" ?

Call of Duty - Modern Warfare 2

Bare forslag ;D

Er faktisk et ganske stort mw2 miljø og mange fra bf.no også :D Spiller med folk herfra daglig.

Teller 33stk på listen min som er ingame akkurat nå. Og det klokka 1 om morgenen på en lørdag.

Jeg spiller MW2 daglig, så jeg hadde ikke hatt noe i mot et eget underforum. Både Call of Dufy 4 og 5 har det. Blir for dumt å boikotte forum pga. spillet ikke har dedikerte servere slik at vi ikke kan tilby servere.

Hva skal dere diskutere? Beste Perks comboen? Og når dere har gjort det så kan dere diskutere best map rotation, mods, custom maps ... oh wait.. dont bother.. IW valgte det for dere alt :=)

Takk for forslaget Potetmos. Svaret er dog nei, det blir foreløpig ikke noe Modern Warfare 2-forum. :D

Finnes det noe COD4- eller World at War-miljø? Jeg bare spør.

kan man ikke ha ett CoD da siden det er spredd på flere spill versjoner ?

Hva skal dere diskutere? Beste Perks comboen? Og når dere har gjort det så kan dere diskutere best map rotation, mods, custom maps ... oh wait.. dont bother.. IW valgte det for dere alt :=)

Ikke begynn og diskuter spillet her også. Vi som spiller der kan jo diskutere spillet, vise frem bilder/video osv. om noen har problemer med spillet. Så det å komme her å si ikke spillet kan diskuteres for det ikke har mods og custom maps, det er bull...

Takk for forslaget Potetmos. Svaret er dog nei, det blir foreløpig ikke noe Modern Warfare 2-forum. :D

Godtar det, men hvorfor ? er det ikke bare snakk om å trykke en knapp og skrive setningen? så er det underforumet oppe? Men skal godta nei.

Men da det er sagt så skjønner jeg ikke den avgjørelsen !

Spillet har ikke dedikerte servere, så Battlefield.no kan ikke endre på spillet som dem vil og lage sine egne regler. Er nok hovedregelen for at noen ikke er interesset i å opprette ett underforum.

MW2 til PC utsolgte COD4 til PC i løpet av én uke, så vil tro at "miljøet" der er større. Og er nok fler som spiller MW2 i dag enn COD4 siden førstnevnte er et nytt spill.

Ville det ikke vært bedre å hatt ett forum for alle COD-spillene? Miljøene til COD4 og 5 er vel ikke så store at de trenger sine egne? Da kan man heller samle COD-folket i ett forum, eller skal vi ha et forum for COD-spillene med dedi, og ett forum for spillene uten? Kanskje Rage kan plasseres i skammekroken sammen med MW2.

Ser at Bad Company 2 og 1943 har egne forum. Ingen har peiling på hvordan de spillene blir til PC-versjonen. De er konsollspill først og fremst. 1943 kom til konsoll i sommer og har ikke sett dagens lys på en PC enda. Bad Company kom aldri til PC, men nå er toern på vei dit. Får bare håpe at det ikke blir for konsollifisert, slik at man kan leane og prone der.

Er regelen så klar at hvis et spill har dedikerte servere så får det eget forum, og hvis det ikke har det, så kan man glemme det? Hvor går grensa? MW2 er det største skytespillet på mange år, men vi gidder ikke å støtte det pga. en avgjørelse IW/Acti har gjort?

Jaja..er ikke vanskeligere enn å diskutere MW2 på COD4-forumet. Er jo oppfølgeren til COD4. Men syns man enten burde samle alle COD-spillene under ett forum, eller gi hvert spill et eget slik som det har vært gjort fram til og med COD5.

Ifølge UK tall så har ikke pc salget gått så bra UK MWII sales men kun 3% av totalt solgte kopier... uansett jeg stemmer for ett forum for COD :D

Edit: Lygre: PC'versjonen solgte bedre en MW i sin første uke med salg, ikke totalt er iallefall slik jeg leser det

"The PC version of Modern Warfare 2 has actually outsold the PC version of Call of Duty 4: Modern Warfare in it's first week", IW's Robert Bowling posted on the company's message boards. "Making it the most successful PC version."

http://kotaku.com/5409738/modern-warfare-2..._medium=twitter

Men, men. Samme hvor mye spillet har solgt. Det er populært, men jeg skjønner hvorfor staben her helst ikke vil ha noe med spillet å gjøre pga. mangelen på dedikerte servere.

Da får vi bare bestemme oss for om vi skal disktuere MW2 i COD4-forumet, opprette et MW2-forum eller bare ha ett COD-forum hvor vi diskuterer alt fra COD1 til MW2, og snart World at War 2 og MW3.

Les hva han sa etterpå da: E Boycotts be damned, the PC version of Modern Warfare 2 seems to be performing exceptional at retail, having outsold its predecessor in terms of first week sales. This is according to Infinity Ward community manager Robert “402? Bowling, who wrote the following in a forum post on the developer’s official site:

Essentially, all this percentage proves is that the console versions sold great, not that the PC version sold poorly, because that’s actually not the case. The PC version has done tremendous in it’s first week, better than our previous game.

Hvis vi antar at tallene i med 7-10 mill. kopier er sanne: Totalt salg hvor PC er estimert til 12% av 7-10 mill. Jeg nekter å tro at MW totalt solgte +/- 1 million på pc. Jeg tror gjerne at MW2 solgt mer enn MW første uka - det gjorde den garantert

At MW2 er en gedigen suksess er det ikke noe tvil om.

Hvis vi antar at tallene i med 7-10 mill. kopier er sanne: Totalt salg hvor PC er estimert til 12% av 7-10 mill.
Det der er forventede salg, og en forventet andel for PC på 12% er antagelig basert på salgstallene for COD4. Reell andel for PC for MW2 ser ut til å ligge rundt 5-6% etter første uke.

Plz, stay on topic! Generelt er det blitt for mange sub-forum. Kutt heller ned! Det skaper mer aktivitet på dem forumene vi har. Jeg sier kutt 75 %!

Når det kommer 1 Call of Duty spill i året så hadde det beste vert å bare hatt ett forum for hele serien.

Kanskje dette har vært diskutert internt, og bf.no har bestemt seg for å ikke støtte noe så outrageous som mw2?

Greit det du som er 1337 ..og for alltid kommer til å forbli det i ditt eget hode...

Vi andre som er 1338 og liker publicspilling som det er nå kunne hatt bruk for et slikt forum

Noen liker mora..noen liker dattra..og noen får aldri pult..get in line :D

Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this  

• Create New...