Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
Ravn

Vinn BF: BC2-beta!

Recommended Posts

Hei jeg vil veldig gjerne bli med på betaen :D

Mitt beste bf moment? Det er jammen ikke lett å velge...

Men det må nok være når jeg greide å ødelege et helikopter med en granat. Jeg spillte som us på gulf of oman, vi hadde bare hangarskipet igjen og piloten var virkelig ute etter meg. Jeg hadde klatret opp ved radaren da jeg ser at helikopteret dukker opp, før han rekker å skyte meg kaster jeg en granat som greier å ødelege hele helikoptert.

Good times, spiller enda bf2 :D

"WE ARE A GO IN EUROPE! Make sure to start the game fresh to get the Beta update! No the US is not live yet, waiting on Sony there!"

http://www.twitter.com/OfficialBFBC2

Logger meg på PSN nå for å se om jeg kommer inn. Burde det.

Jeg kan godt invitere noen inn i squaden om dere er online om noen få strakser. :D

Beste minnet jeg har er fra Battlefield Vietnam, mange minner derfra.

Ho Chi Minh Trail hvor det var tett jungel jeg brukte til min fordel. Alle sammen løper og stresser noe fælt i disse spillene så jeg utnyttet det ved å legge meg ned hvor det var tettest vegetasjon og kunne plukke og knive alle som kom.

Ellers husker jeg et brett hvor Phantom flyet var på en øy midt på havet, så jeg svømte over vannet over et fjell for å snike meg inn til denne basen. Tok meg 10 minutt å komme meg dit, og mange var klar over at vi prøvde å snike oss inn til basen dems siden der de hadde all hardware. Så når helikopter sirkulerte så latet jeg som jeg var død :D Lå helt stille i vannet og de bare fløy videre. Jævlig gøy.

Når jeg endelig klarte å få phantom flyet så var det game over, da tok jeg kontroll over all hardware til fienden og vi vant som regel.

Så har jeg et superstunt minne fra Desert Combat (BF1942) hvor jeg parachutet fra en jetjager, landet på vingen på et helikopter, skaut piloten gjennom vinduet mid-air, og tok over helikopteret før det kræsjet i bakken ohmy.png

(håper på key)

Åh, mange beste minner!

BF1942:

Gamle mot nye CoIS er ein klassikar. Makan til tøsing skal ein leite lenge etter. Shoutcasten har eg enno, og det er ikkje så lenge sidan sist eg høyrde på den.

Vår første siger på Iwo Jima (trur det var første) mot BsE.

Og sjølvsagt når Slash pixla eigen wingwalk på Iwo. Legendarisk, og eg meinar det må være tidenes augneblink i BF- historia. Me var behjelpelige med ein restart av mappet :D, men vann uansett. (Var det vision eller vaskebjørn me spela mot då?)

BF2:

Eit anna kjekt minne, er min første og einaste Bigwar i BF2. Me spelte mot Danmark (sikkert ei eller anna gamingside/community der), og eg var gunner i Redux sitt heli... Knusegøy, me hadde høgast score av samtlege, men det gjekk sjølvsagt endå betre når eg hoppa ut og Redux fekk fly i fred... ' />

Seint ute kanskje, men ein key til beta hadde vore kjekt p

Uansett klem til alle som har vore med å gjere BF til noko heilt spesielt!

Flere keys igjen, tja uansett morsomt å mimre litt.

Beste tiden min var vel før jeg spillte noe serlig BF2 aktivt. Da det bare var public horing på wake og Grattlinene på transportheli var epic overpowered. Det var tidlig BF2 og smålig hadde det som skulle bli noobrofleclanen +DH+ sammlet seg. Etterhvert ble det endel småfolk i klanen uten at det egentlig ble noe stopper for livet på TeamSpeak. En klan satt sammen av de som det var noe moro å spille public med og hoie i flere timer i strekk uten å oppnå annet enn noen morsome timer forran pcen. Hilse til noen av de gammle tassene som fortsatt loker på Battlefield.no får jeg vel også gjøre. CL's Remyx99 og Lassermaan hilser :D

Ellers så er epic moment mitt randomskudd tank ut i lufta hvor jeg traff heli på zatar. (altså i lufta langt fra en pad.)

EDIT: foresten så er :D ett bra minne også, selvom han alltid lever på innsiden.

Mitt beste minne må være når jeg og noen kamerater lanet og brukte flere timer på og perfeksjonere en taktikk på karkand. Vi hadde delt ut alle rollene og gutta var som boter som gjode jobben sin. Og når sannhetens time var kommet og de nøye planlagte taktikkene ble satt prøve, vant vi 5 kamper på rad uten at formasjonene ble brutt 1 gang. Da ble fart i gutta på lanet:P

Å være Wingman til Gandhi i uendelige luftdueller med AS mot battlefield.no. Det er for mange til å nevne alle, men bigwar, flystikke og Wiskey er en uslåelig kombo.

PS: Jeg savner Stukaen min.

PPS: Har PS3 og plages med musearm/nakkeprob. pga mange timer foran PC-skjermen så jeg vil gjerne teste PS3 versjonen (litt mer musearm friendly å ligge med kontroller i sofaen)

Savner Ju-87 også. Angående musearm/nakkeproblemer hadde samme problem etter 2 år med BsE og fire år med BF Business edission for Telenor eSport, trening er eneste veien ut av utføre, har vært i hardtrening i 2 år, har planer om å løpe maraton neste år!

F4F =|BsE|Forever :wub

Bare forhåndsbestille spillet på cdon.com og få beta nøkkel på mail og så evt. bruke angreretten :D Done that! Betaen var jo fresk den. Vet ikke om jeg digger helt hvordan man unlocker våpen men greit nok. ting dukker litt ofte plutselig opp men det er jo Beta så vi lar den gå. smile.png

Gud, dette spillet hadde gruset Cod4MW2 om det kom ut akkurat slik det er nå..

Fått litt mer teken på PS3 kontrolleren nå, og det er ikke fullt så ille og aime lengere. Så har fått et par fine 9-10 kills streaks med medic classen ' />

Mer inngående:

Medic har nå de samme våpnene som Support hadde i BF2, som er veldig effektive og du kan lett ta ut mål på laaaaaang avstand. Litt vanskelig og styre rekyl, men det funker veldig bra Ellers

Assault har nå Ammo, og supportklassen er helt utfaset. Assault er basic grunt..

Engineer har SMG og RPG

Sniper har C4 og en eller annen rar nade, har ikke sjekket den.

Det er også en samling med våpen som alle klassene kan bruke, for det meste er det Automathagler, men du finner f.eks gode gamle Trenchbroom der.. ser for meg at alle medicene vil låse opp den og bruke den i stede for et stort supportvåpen :D

Bah, elsker spillet. Håper det blir like bra som jeg håper. Men ser ut som om Conquest er borte, og at det kun er objectives som i BC1 som gjelder smile.png

Conquest kom i BC1 etter en stund. Folk ble lei av å bare spille Gold Rush (som heter Rush i BC2), så etter en del mas kom Conquest i en nedlastbar pakke. Kartene passa dog ikke så bra til Conquest som PC-spillene. Var et par bra, mens resten passa best til Rush.

Jeg syns dog ikke at Bad Company gruser COD4 eller at denne betaen gruser Modern Warfare 2.

Modern Warfare 2 er et veldig bra spill, og det ser ut til at BC2 blir omtrent likt som BC1, bare med litt mer nyansert ødeleggelse og et par nyheter. F.eks. at man kan fjernstyre en drone og bringe folk tilbake i kampen med shock padsa fra BF2.

Når det kommer til store åpne kart, ødeleggelse, kjøretøy og realitiske våpen så har ikke cod 4 warfail 2 noe og stille opp imot BC2, men leter du etter små maps, masse perks, en milliard forskjellige våpencomboer og generell grifing så er MW2 spillet for deg.. :D

Medic har nå de samme våpnene som Support hadde i BF2, som er veldig effektive og du kan lett ta ut mål på laaaaaang avstand. Litt vanskelig og styre rekyl, men det funker veldig bra :D Ellers helt lik BF2 klassen.

Assault har nå Ammo, og supportklassen er helt utfaset. Assault er basic grunt..

Engineer har SMG og RPG

Sniper har C4 og en eller annen rar nade, har ikke sjekket den.

Høres ut som akkurat samme klassesammensetningen som i 2142, bortsett fra at de har byttet om på ammo og medpack (or byttet navn på "Support" til "Medic" tongue.png)

Flere keys mottatt, sjekk eders innbokser

Sitter her med flunkende ny 1080p prosjekter og bare brenner etter å teste ut bad company 2 betaen! :D Noen som kode til overs? Kan evnt bytte mot god of war 3 demo kode hvis det skulle være int for noen...

kommer beta til pc også i desember? haha, tviler jeg på. bf 1943 er jo ENNÅ ikke ute for pc, og det er jo samme engine etc. Tror dice har drita seg ut med og love noe sånt :D

men det er lovt og drømme, martin luther king hadde en drøm også.

noen som har peil på når pc beta kommer?

desember, blir pwn pwn!

Hores ba ut, hvil du sammenligne gameplayet med bbf2 eller?

har ikke spilt bc1 da d kun var til console. vaapna mer treffsikkre enn i bf2?

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
Sign in to follow this  

• Create New...