Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
Kurre

Post en sang: Elektronisk

Recommended Posts

Ja den er ganske sweet. Drøy bass. Kan tenke meg den kjennes litt på konsert!

Nice den og, chill club ish. Minner litt om noe DJ Friendly på p3 spilt. Han finner endel bra greier

Chill sang med tidenes sykeste musikkvideo, meget NSFW... spesielt fra 2 min og utover :w00t:

Rå den videoen der. Nice track også. Funny å lese youtube kommentarene og se sammenhengen med antall views, Videoklipp bilde av "hånd ned i truse" gjør virkelig susen lål

For et rimelig behagelig drop sjekk ut Gigamesh's remix av Radiohead: Den er best fra 0:00 til litt utover ;) Og best med litt høyere lyd seff..

Ahhh... dette er nice elec spooky og nydush :) Tilbake til 80's

Mark Trollan !!! (Knuckles)

• Like 1

Hørt endel på Digitalism sitt nye album, DJ-Kicks, featuring endel remixes.

Syns denne er ganske fet. Husk bassen igjen kids! :p

morsomt videobilde også ^^

Noen som har hørt om Aleksander Vinter aka Savant? Norsk kar med savantsyndrom og mad skills. Så langt i år har han kommet ut med tre album og hans fjerde kommer ut 12.12.2012. Han bruker ca 5t på å komponere og produsere en sang. For en maskin, sier nå jeg. Her er en teaser på det kommende albumet hans: http://soundcloud.co...st-super-teaser

Savant - Ninur

Min favorittsang så langt

Savant - Ride Like the Wind

Musikkvideoversjon uten wobwob

Ja han Aleksander er ganske vill. Har lagt endel fete tracks. Mye bra av det nye også selv om jeg ikke er så fan av wobwob :p

Denne er litt eldre men ganske fet! Kan hende jeg har posta denne før i tråden for long time ago men men..

Fant denne da jeg så på Starcraft MLG turneringen. Syns den er ganske kul. Ikke Savant style men retro og wave.

OHH.. magaawd - jeg hørte han her i Oslo, Plastik man er magisk :)

På Boiler Room får man se han styrer "romskipet" :p

• Like 2

Det var Øya 2011 tror jeg.. kanskje 2010 - det var electric da han spilte sammen med Magda på Blå. Det knitret i veggene for å si det sånn. Plasik man hØrte jeg fØrste gang i 1996 tror jeg det var, som Richie Hawtin på Øya natt i Oslo(live). Ellers har jeg masse vinyl med hans navn :) Legger til en dØv bass og noe rusketusk i tråden

• Like 1

Skjønner at du har fulgt med plastic man en god stund! Spinner du plater? Du er heldig som har opplevd han flere ganger. Når neste sjanse kommer så tar jeg den. Fet låt du linka, bouncy greier.

Hun blondinen er vel bare litt keen på en legende :)

Ah electro house, kanskje den sjangeren jeg har hørt mest på. Fine sanger Java, dog ice jump orginal er mye bedre;) Får alltid lyst til og lage en sinnsykt fraqmovie med syke effekter når jeg hører den(noe som er helt umulig for min del).

Litt ekstrem D&B

Noe i electro sjangeren, vet ikke hvor jeg skal putte det her. Er iallefall en sinnsykt bra låt.

Måtte bli link det.

• Like 1