Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
Lygre

BF 1943 inntar konsollene neste uke

Recommended Posts

Har ikke sexbox så slik sett må jeg vente til torsdag/fredag på PS3. Men det er PC-versjonen jeg ser fram til.

Så hvem kjører server? Hvem skal jeg e-krige med, og når?

Så ghey.

Skaffes selvfølgelig til konsoll OG PC.

Jiisussss, eru BF-fan, så eru faen meg BF-fan!

nublets!

btw, se på tidspunktet på denne posten = IWIN!

Tja... den dagen jeg finner ut at jeg skal koste på meg et nytt spill til xboxen, så krasjer xboxen så klart :cool:

Smyger meg hjem fra jobb nå, få med meg litt sykling og så blire 1943. Ikke noe halvsoving i lobbyen nå gheyfriends! :pekefinger:

Så ghey.

Er man FPS-på-konsoll hater så er man FPS-på-konsoll hater. Uansett spill. Men men, sikkert moro for kidza når de ikke er ute på langbrett og tagger. :cool:

Men det ser ut som BF 1943 for pc er klart før Voksenlan (øh 9?) - gode nyheter for oss som ikke er kidz.

Adding servers, møkk.

Får ikke spilt noe jo, håper det er fikset til etter trening! GOGO DICE!

Second that, bortsett fra når det gjelder BF Modern Combat eller hva dæggern det het.

Gamertag er Brandenborg, hvis noen føler for å ta noen runder. Fortsatt store problemer med å komme inn i spill though.

Til konsoll? - fuck that!

Adding servers, møkk.

Får ikke spilt noe jo, håper det er fikset til etter trening! GOGO DICE!

Fortsatt ikke fikset :cool:

Funker noen ganger å joine session in progress. :cool:

Spillet kan lastes ned fra Playstation Store nå, og det følger med en demo hvis dere vil teste det før et evt. kjøp som koster 99 kr.

Hadde ingen serverproblemer eller "lag" da jeg testet demoen på PS3 nettopp.

Du kunne ikke dy deg Lygre - "late som" om du ikke skjønner at det er rimelig villedende å annonsere dette på forsiden uten å nevne at det er for KONSOLL det er sluppet. Selv om det finnes noen flere for deg, så er det meget villedende for de fleste - og unødvendig. Du kunne bare tatt med "for PS og X-box" i overskriften, så hadde 90% sluppet å klikke seg inn på artikkelen - og du hadde fått mye høyere prosent interesserte lesere av artikkelen.

Du syter alltid om at "PC fanboyene" ødelegger de ellers så fredelige, romantiserte, konsoll-skriveriene dine, men jaggu ber du om det...

Det virker på meg som du lider litt av det samme problemet som misjonærene - du vet at de fleste andre driter i budskapet, men du MÅ liksom forsøke å gni det inn uansett.

Var det i september det skulle komme ut for PC?

Edit: Leste nettop den andre nyheten ang. 1943, så ja - kan vel kalle dette en liten uskyldig bump. Seint på mårran' her så, god natt! :cool:

Edited by Freeplay

Var det i september det skulle komme ut for PC?

EA/DICE satser på september ja, men de har ikke satt noen kontret dato enda, så det kan bli senere enn det.

Og Nadar, jeg har skrevet i denne nyheten og flere andre om BF 1943 at spillet også er på vei til PC. De aller fleste som er BF-fans og som henger her på BF.no har vært klar over at spillet skulle komme til konsoll først, så PC senere, men jeg har som sagt gjentatt meg selv flere ganger for å opplyse folk om nettopp dette. Men selv om vi har skrevet det tydelig i flere nyheter om 1943, så kommer det ofte kommentarer om spillet er på vei til PC eller når det kommer (eksempel på Freeplays spørsmål).

Det er ikke min intensjon å "gni det inn" for PC-fanatikere at 1943 kom først til konsoll. Jeg skrev en nyhet om når spillet skulle lanseres til Xbox 360 og PS3. Hvis EA kommer i morgen og annonserer en dato til PC, så skriver jeg gjerne en nyhet om det.

Og Nadar, jeg har skrevet i denne nyheten og flere andre om BF 1943 at spillet også er på vei til PC. De aller fleste som er BF-fans og som henger her på BF.no har vært klar over at spillet skulle komme til konsoll først, så PC senere, men jeg har som sagt gjentatt meg selv flere ganger for å opplyse folk om nettopp dette. Men selv om vi har skrevet det tydelig i flere nyheter om 1943, så kommer det ofte kommentarer om spillet er på vei til PC eller når det kommer (eksempel på Freeplays spørsmål).

Burde du kanskje ta det som et hint? Jeg var selv fullstendig klar over at PC versjonen skulle komme mye senere, og stusset veldig da det var annonsert at det slippes til uken. Men, så fikk jeg bange anelser, sjekket hvem som hadde skrevet det, og gjettet resten. Vel inne på artikkelen fikk jeg bekreftet det jeg antok, at på langt nær alle forstod dette. Det er klart at de som er ihuga lesere og leser alt som kommer på forsiden, nok ikke "lot seg lure" - men det er nok også en del "sporadiske" lesere som bare sjekker innom for å se om det har skjedd noe nytt en sjelden gang (som meg selv), og da er det ikke like greit å skulle forstå at en overskrift om at Battlefield 1943 slippes til uken betyr at det kanskje slippes i september.

Det er ikke min intensjon å "gni det inn" for PC-fanatikere at 1943 kom først til konsoll. Jeg skrev en nyhet om når spillet skulle lanseres til Xbox 360 og PS3. Hvis EA kommer i morgen og annonserer en dato til PC, så skriver jeg gjerne en nyhet om det.

Jepp - og kjenner jeg deg rett, så står det "lanseres til PC da og da". Poenget er bare at jeg synes det er litt tragikomisk at du forsøker å fremstille det som om hovedplattformen for Battlefield er konsoll, og at PC versjonen kun er en biutgivelse når det i virkeligheten er helt motsatt. Men, jeg er sikker på at Dice setter pris på dine iherdige forsøk, da de ser ut til å ha funnet ut at det er konsolleiernes pappaer som er mest tilbøyelige til å bruke penger i øst og vest uansett hvor lav standard eller fattig innhold det er på det de slipper.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
Sign in to follow this  

• Create New...