Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
Colin

Ny laptop - Acer Aspire 5738ZG

Recommended Posts

De har denne på tilbud på Elprice til 5990,-

Synes den så god ut til prisen. Skal brukes for det meste til surfing, msn, se film, office-programmer og generelt. Håpte også den kunne dra WoW.

Noen som har noen erfaringer/tanker om denne? Har ikke lyst til å bruke særlig mer enn den prisen uansett, og spill er ikke prioritet på den. Synes den har godt med lagringsplass og nok minne.

Den er grei..men den vil ikke dra WOW så godt..uansett så skal du jo ikke spille på den så mye så den er grei for prisen. Finnes mange andre gode tilbuder, hvis du vil så kan folk på forumet linke et par :boxed:

De har denne på tilbud på Elprice til 5990,-

Synes den så god ut til prisen. Skal brukes for det meste til surfing, msn, se film, office-programmer og generelt. Håpte også den kunne dra WoW.

Noen som har noen erfaringer/tanker om denne? Har ikke lyst til å bruke særlig mer enn den prisen uansett, og spill er ikke prioritet på den. Synes den har godt med lagringsplass og nok minne.

Kjøpte 5737Z ganske nylig - og den er helt OK å spille med. CSS går i hvertfall unna med 60-70FPS om jeg ikke husker feil. Eneste forskjellen - SVJV - er skjermkortet. GF9400 på min og G105 (?) på denne?

Kjøpte den, og den er helt grei for prisen. WoW går ok nok til å spille når man ikke har noe annet alternativ. smile.png Er jo ikke det jeg kjøpte den til uansett, og til det jeg kjøpte den til er den helt fin.

Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this  

• Create New...