Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
assa

STEAM_0:1:1612454

Recommended Posts

Hei,

Jeg ble litt for 1-2 år siden ( hvis ikke mer, husker ikke ) bannet fra Hellfragger.no for speedhack. Jeg innrømmer at jeg brukte speedhack den gangen og at jeg nå kun ønsker å spille mine source-spill uten juks. Aldri mer juks!

-=Assa=- FSB Kakemonster" STEAM_0:1:1612454 00:20 155 0 active

Jeg er veldig glad i source-modden Insurgency og spilte mye på #01 Desert Combat før jeg ble kicket der også. Jeg syns jeg har vært stengt ute fra deres servere lenge nok, og håper på at jeg kan se lyset igjen ved å slippe meg inn på deres servere. Det var en periode da jeg og noen kompiser kun spilte spill med cheats for å ha det litt ekstra moro, og da hendte det noen ganger at de ble med inn på deres servere. Det er over, så nå er det kun spillet uten addons. :lol:

Hvis dere ikke føler dere trygge på meg, så syns jeg dere i det minste bør slippe meg inn på Insurgency-serveren. Jeg fikk beskjed av Occultus å skrive her i forumet om å kanskje ble unbannet, spiller veldig mye Insurgency med han. :lol:

Hei Assa, hyggelig at du nå har innsett at det å jukse er en u-ting. Og det er bra at du er ærlig om hva du har gjort.

Dog har hellfragger.no nulltoleranse ovenfor cheat, og du vil ikke bli unbannet.

For å få spille på våre servere må du kjøpe en helt ny konto fra STEAM.

Du er velkommen tilbake med ny konto.

Mvh

Hellfragger.no

Det suger jo skikkelig. Holder deg virkelig ikke med 2 års utestengelse? Livstid for å ha brukt speedhack på en tom server med noen kompiser er litt i det strengeste laget synes jeg. Bare tilfeldig at en admin dukket opp da, og jeg kommer jo aldri til å røre noen form for slike ting. Ikke skins og heller ikke hacks/cheats.

Dere krever faktisk at jeg må lage en helt ny steam-account og kjøpe Counter-Strike:Source på nytt. Overføre alle vennene mine for å spille Insurgency på deres servere? Alle mine venner spiller på deres servere ( Insurgency ) og jeg vil helst slippe å bruke penger på nytt CSS og laste ned Insurgency og bytte account hver gang jeg skal spille noe annet.

Kan dere ikke la meg få en liten test uke, så får dere se åssen jeg spiller. Jeg har virkelig vokst i fra dette juksegreiene som mine kompiser fikk meg til å teste ut. Slipp meg inn, og bruker jeg noe lignende igjen kan dere perm. banne meg og slenge meg ut av forumet.

Det har faktisk gått over 2 år siden jeg gjorde denne lille feilen. Jeg vet dere har nulltolleranse av bruk av speedhack, men jeg skal ikke spille CSS, men kun Insurgency!

Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this  

• Create New...