Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
z0et :3

z0et søker klan.

Recommended Posts

Navn: William Langevei Kirkevold

Nick: z0et

Alder: 16

STEAM ID: STEAM_0:0:7734545

IRC: Du finner meg på #Hellfragger.no eller #Norge.css

Jeg søker et aktivt Counter Strike: Source klan for videre progress med praccs og private klan matcher.

Litt om meg selv som spiller: Jeg har spilt Counter strike: Source aktivt i ca. 3 1/2 år. Da spilte jeg som regel surf på Hellfragger#7, og oppholdte meg som regel der. Spilte surf i ca. 2 1/2 år og med det lærte jeg meg generell våpenbruk, reaksjon, holde roen, og enkel bevegelsesmotorikk. Har spilt "ordentlig css" i kanskje 6mnd nå og ser på meg selv som en spiller på skillen mid/+-(fint om noen kunne komme med innspill her for er vanskelig å plassere seg selv).

Mitt favorittvåpen er awp, og yter mest når jeg spotter/peaker. Har også god kontroll når jeg sprayer.

Det jeg må jobbe litt mer på er å treffe hs når jeg står stille å venter, og treffe riktig med smoke over tak (som inngår mest i taktikker med tidlig smoke fra spawn).

Tidligere klanerfaringer: Som sagt har jeg ikke spilt realmaps mer en 6mnd så har ikke rukket å få så mye erfaring i klaner, men det gamle surf-klanet mitt #f-above migrerte til realmap miljøet ca. da jeg begynte å spille. Vi var de fleste av oss så og si nye når det gjaldt taktikker og samspill, men vi praccet flere ganger i uka og det kom seg utrolig fort. Vi spilte sammen i en 2-3mnd tid ( er ikke helt sikker), men da begynte det å dabbe av pga. flere spillere begynte å bli inaktive. Etter det begynte jeg å spille mix sammen med venner, og public på hellfragger og andre servere. Etter hvert fant jeg meg et clan på #norge.css som het "Avène", men etter kort tid dro jeg derfra fordi kjemien med spillerne ikke var helt riktig. Siden det har jeg smått vært på leting etter clan og spilt mix med venner og med randoms jeg finner på #norge.css. Jeg har ikke store erfaringene med å "calle"/ fortelle taktikker.

Hva jeg kan tilby: På dette tidspunktet kan jeg tilby mye aktivitet, seriøsitet og organisering.

Litt om mine ambisjoner: Som sagt kan jeg tilby seriøsitet, konsetrasjon og mye aktivitet fordi jeg ønsker en oppegående clan som foråpentligvis etter øvelse og sammspill vi nå høyt i det norske css miljøet.

Annet om meg: Jeg er 16 år og går førsteåret på Sandefjord Videregående skole. Går nå på Service og Samfedsel, og andre året har jeg planer om å gå studieretningen "IKT- Servicefag". På fritiden tilbringer jeg mye tid forann datamskinen med css, serier, filmer. Er også admin for Hellfragger.no. Ellers på fritiden gjør jeg som andre ungdommer, henger med venner, trener og som sagt går på skole.

Er det noe mer dere lurer på kan dere sende meg PM her på forumet ellers så finner du meg (som nevnet øverst) på IRC: #Hellfragger.no eller #Norge.css

Det jeg må jobbe litt mer på er å treffe hs når jeg står stille å venter

Pls, du treffer da alltid hodet mitt.

Lykke til søt. Synets du er god jeg

Må bare legge til at z0et er en utrolig voksen og moden kar, og veldig trivelig. I tillegg har han hatt en utolig utviklingskurve i spillet, og håndterer de fleste våpen veldig godt.

Bør absolutt testes ut :lol:

Hva jeg kan tilby: På dette tidspunktet kan jeg tilby mye aktivitet, seriøsitet og organisering.

Du kan også tilby en haug med tøsing, kozeprat og pwning ' />

[quote name=Nudepic?

Ont så er William en kanon kar, og den av dere som leser dette og leter etter en spiller, gjør dumt i ikke å ta kontakt med denne karen!

You go, girl! :lol:

Fin søknad William.

Håper dere finner den riktige klan som du leter etter.

Lykke til :lol:

Edited by FearHawk

ser på meg selv som en spiller på skillen mid/+-(fint om noen kunne komme med innspill her for er vanskelig å plassere seg selv).

Hvis jeg absolutt skulle velge, sier jeg high/+.

ser på meg selv som en spiller på skillen mid/+-(fint om noen kunne komme med innspill her for er vanskelig å plassere seg selv).

Hvis jeg absolutt skulle velge, sier jeg high/+.

Heldigvis er det ikke du som velger :lol:

Lykke til William!

Fikk inntrykket av at du er litt ny innen spillet, så da skjønner du kanskje at å putte seg selv som mid blir litt feil, men det er ikke det viktige! Tenkte at jeg, som har spillt cs i over 3 år kunne gi deg etpar tips. Ser at du faktisk har spillt lengre enn meg, men vill gjetting fra min side er at du har holdt deg til public? :)

#1 Spill deathmatch, selvsagt en helt clean deathmatch server uten noe rpg piss på seg. Konsentrer deg på å øv med våpenet du føler deg mest komfortabel med pr idag (mao er du useless med awp så er det likegreit å gå for å bli en rifler). Spill deathmatch istedenfor public, og bruk gjerne deathmatch som warmup. Fungerer svært bra på aimen.

#2 www.juansource.com <--- Om du har tenkt til å satse, så er denne sida nærmest et must. Jeg vet ikke om du har hørt om den eller ikke, men den er verdt å reklamere litt for uansett. Siden består av artikler og "demo commentaries", altså der man ser på en demo av proffspillere fra amerika der de forklarer hvorfor de gjør this n that, og det legges også ut artikler. Juan (eier av siden og som står bak mesteparten av innholdet) er ufattelig smart og har utrolig masse nyttig info. Lærer man seg disse tinga tidlig så tar man et stort hopp framover. Det er også artikler og video-artikler der de går igjennom en masse utrolig smarte taktikker, måter å utføre taktikker på etc. NB! Koster 50kr pr måned for en konto, men om dere er en klan er det ingen dum idè å kjøpe seg en og dele infoen innad. Det er garantert verdt det :)

#3 Få deg en slags "gjeng" eller en person eller mer du ofte spiller med, selvsagt helst rundt ditt eget nivå som du digger å spille med, og som du kan kose deg på vt med utenom gaminga og. Det gjør det mye morsommere å spille, og man slipper å sitte og spille kjedelige mixer med totalt ukjente. Ettervært som dere 2 (eller gjerne flere) mixer, kommer det nye folk til, og KABAM så har dere en konge klan!

#4 www.clanbase.com <--- Registrer deg og kompisen(e) dine der, og begynn å spill cb! Pr idag er det ikke så mange som spiller cb, men finner dere en cb match er den gull verdt. Mye artigere enn vanlig mixing, og er dere heldige møter dere noen som spiller på et høyt nivå, og dermed lærer dere MASSE.

En annen ting, uten å prøve å virke for drittsekk: Bare unngå hele skillgreia, ikke kall deg verken low mid eller high, alle 3 begrepene er feil. Er du low, hva er da han som nettopp begynte, er du mid, hva er de rett under toppen, og er du high, hva er de i toppen? Du skjønner poenget, hele systemet er fucked up, og begrepene er uansett helt useless siden Norge.css gutta kaller seg high med en gang de slår noen de anser som bedre enn seg.

Ikke spør meg hvorfor jeg nettopp brukte masse av tida mi på å skrive det til deg, kanskje du ikke har bruk for det i det hele tatt? Jaja, det er nå skrevet, håper noen drar nytte av det.

Torres out!

Torres, tusen takk for alle tips.

Dumt av meg å ikke ha skrevet dette tidligere, men flere jeg har spilt med public og mixet litt med har startet et klan som vi er allerede godt i gang med. Og jeg er utrolig takknemlig for alle tipsene du gir meg som spiller og flere tips som kan være utrolig nyttig for klanet mitt spesielt i startfasen. Vet at den "skillrangeringa" er dum, men ville sette meg sånn ca. med tanke på at jeg ikke waster tid med evt klaner med å trye når de enten er i et mye høyere /eller lavere nivå en meg selv. I forhold til det norske "mix" miljøet vil jeg ihvertfall rangere meg selv som mid, ikke lavere. Selv om jeg har spilt mye public og anderledes source før, så har jeg utviklet meg utrolig siden da. Og det stopper selfølgelig ikke der. Skal begynne å spille mer deathmatch, men som admin på alle public serverne til hellfragger.no føler jeg ikke bare at jeg er pliktet til men jeg vil spille og være til disposisjon så det ikke blir kaos eller lignende. Og det kommer jeg til å fortsette med. Jeg er bare 16 år og er uten jobb atm. så mye av fritiden min går til spilling, spesielt pga mine ambisjoner til å nå høyt. Etter flere misslykkede forsøk av å finne klaner som har samme ambisjoner som meg føler jeg at jeg endelig har lykkes, fordi mine medspillere er på samme nivå som meg og har også ambisjoner til å nå høyt. Dine tips vil virkelig hjelpe oss videre.

Siden jeg allerede er i gang, tar jeg meg til rette å introdusere lineup fort.

t0es

rambopanda

Xhale

3.14

z0et

Stian

Du har mye mer erfaring en meg så tar alt det du sier godt inntil meg og skal jobbe beinhardt til å oppnå så mye som mulig. Tusen takk for at du tok deg tid for å hjelpe meg, det setter jeg utrolig stor pris på.

Hvis jeg jobber like hardt som nå, så kanskje vi møtes senere i toppen forhåpenligvis.

Edit: Ja, jeg er er ganske ny når det gjelder ordentlig css gaming, med tanke på at jeg har spilt noe inni granskauen mye surf/public, som sagt i "søknaden". Angrer stort på at jeg ikke startet tidligere, men what can u do ? O.o

Bruk disse deathmatchene:

217.78.19.163:27015

90.225.86.47:27016

Venn deg helt av med tullete crosshairsscales og andre add ons du ikke kan bruke på lan(cl_Crosshairscale 999999999, nedlastede farger som rosa).

De aller aller fleste gode spillere foretrekker lavere oppløsninger(1024x768/800x600) og det er disse du burde gå for. Noe lavere gjør at visibiliteten på de_Train f.eks. blir dårligere, noe høyere gjør at rekylen er out of limits.

Lavere grafikk innstillinger( ikke oppløsning) er og å foretrekke mtp at du ser bedre igjennom smokes og får mindre flash effekt, dette er noe som brukes av 99% av de som spiller kompetivt så det er like så godt å venne seg til det, -dxlevel 81 launchoptionen er og å foretrekke( nødvendig om du har et nyere ati kort og skal spille nuke).

Skillnivåer er som sagt totalt care og juansource anbefales igjen.

Skillnivået til de du spiller med er ikke så viktig i starten siden skillnivåer på spillere på lavere nivåer i matchsettings jevner seg veldig fort ut. At det sosiale er i orden er ekstremt viktig, og at folk skjønner basis ideer for lagspill( om en teammate står å skyter på en så ikke hide og vent på at kompissen din dør f.eks.). Gjør de det gjentatte ganger etter dere har tatt det opp er det bare å droppe de som spillere med en gang.

Når det har kommet så langt at dere skal begynne å pracce er planlegging det eneste stikkordet som virkelig betyr noe. Som med alt annet i verden er det ingen vits å øve på ting i css om du ikke veit hva du skal øve på( Dette gjelder forøvrig og deathmatch, sett deg mål som å forbedre reaksjon(viktig for både awpere og riflers mtp at det er sykt viktig å gi motstanderne kickbacks før de gir deg det)). I klansammenheng vil det først si at dere burde ha faste praccedager og tider. Møter ikke folk opp må de si ifra i god tid, detter er nødvendig siden ellers er real life rimelig utelukket om du faktisk skal satse på css. Når dere har en plan inkluder også hvilke map dere skal pracce de og de tidene(Fordelvis 2 maps per perioder som går over 2-3 uker, for så å pracce grundigere etter de viktigste er ferdig). Hver dag gjennomgå nye ting, triks og taktikker til dere føler repertoaret er stort nok. Se demoer fra blant annet juan source er en stor speed up i denne prosessen siden dere slipper å finne alt selv.

Spiller med cl_crosshairscale 1200, tror det er standar. Grønn farge, bruker fps config.

Takk for ellers gode tips :)

btw, hvis fler skal tipse.. ekke helt ny til spillet, så idere trenger ikke tipse meg noe som har med spillet å gjøre så lenge det ikke er noe überbra som ikke er vanlig for spillere, trenger heller tips til øvelse som spiller og som clan ( fått utrolig mye nyttig hittil, og det setter jeg sykt stor pris på)

STONER er forøvrig Hydra, så han har masse erfaring. Men nå har du vel egentlig dratt maks utnytte av denne tråden, så nå er det bare å spille MASSE!

Hvis dere er intresert i matcher for å øve så kontakt oss gjerne! Vi har nesten alltid minst 5 klare som kan gi dere en god utforring fra kl. 19.00 og utover;)

http://hardcreative.xippy.org/

Maps vi spiller (hovedsaklig):

De_nuke

De_cpl_mill

De_dust2

De_cbble

De_inferno

De_train

De_dolls (neida, men jeg elsker den bare! <3 )