Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
Entreri

Hellfragger.no er nå live!

Recommended Posts

*snip*

Gutta bak Hellfragger.no sier jo selv at nye funksjoner allerede er på to-do-lista og at de kommer etterhvert. Nettsiden ble lansert slik den er nå for å fylle de første behovene, så tar de det derfra. Hadde de ventet til alt tenkelig var implementert og deretter lansert siden, ville nok flygende biler i gatene og feriebolig på Mars vært en selvfølge for den gjennomsnittlige jordboer. Man blir rett og slett aldri helt ferdig med en slik nettside, det er alltid mulighet (og behov) for forbedring og nyutvikling. :>

This statement speaks the truth.

Det er omkring 20+- prosjekter som ligger på kartet, samtlige krever mye tid både fra redaksjon, drift, ledelse og god kompetanse på Drupal på utviklersiden. Websiden som er nå vil nok garantert bli endret, tweaket og oppdatert - spesielt om folk sier ifra om det.

Kan vel ellers si at det er mange som har sterke meninger, og det forteller meg bare at de bryr seg mye! :D

Det eneste jeg stiller meg kritisk til er at prosjektet med hf.no siden har foregått lenge, veldig lenge.

Og, desverre, hvis dere brukte så langt tid på å få istand det der lurer jeg på når man kan forvente at siden er 100% ferdig. Men...

Fokuset skiftet fra å få en mer komplett side lansert, til å ta det mye mer bit for bit. Det glemte jeg å nevne. Det har tatt lang tid, tror alle er enig om det :D

EDIT:

Hei Kyosa :D

Jeg er ikke [email protected] og har heller ikke noe med nye hf siden eller den gammle å gjøre. Å si at jeg har gitt ut linker til dev siden er feil.

Ellers ser siden bra ut, men likte det gammle designet bedre, men alle kan ikke bli happy.

Hey coolspin :D

Må si meg enig i at skinnet desverre ikke var like fint eller passende som den teaseren dere hadde liggende ute ga forhåpninger om. Føler ikke det gir noen særlige assosiasjoner til CS i det hele tatt egentlig. Men rent funksjonelt ser siten bra ut, alvorlig viktig å få på plass et fundament som en kan bygge videre på. Kommer til å bety mye for communityet å ha en felles frontend som handler om CS og ikke alt mulig annet.

Real artists ship!

Edit:

En annen ting er at gamle hellfragger hadde faktisk en logo:

logo.jpg

Hadde vært en fitting homage til gutta bak opprinnelige hellfragger å hente noen inspirasjon derfra.

jeg syns nå flammene står i still med navnet hellfragger jeg da :D

må bare si jeg synes det er kjempekoselig at folk kommer med ideer og argumenter til forbedringer, vi har allerede flere titalls verktøy som er på tapetet for det videre arbeidet, men vi følte det rett og slett nødvendig å få ut siden så vi hadde en forside og et pubverktøy for oss selv.

til de som sier at: "omg, har dere brukt så lang tid på å få fram dette" så må jeg bare si enda en gang at tiden gikk fordi vi støtet på tekniske utfordringer som panic, kybber og andre fra bf samt nes rett og slett hadde problemer med å løse. I mens satt vi dødelig der med et design, men uten mulighet til å pubbe det. Nå er det ute, flere tweakes og updates kommer med det første, også setter vi stor pris på konstruktiv kritikk og tilbakemeldinger på hva som kan bedres:

kim:

har alltid hatt stor respekt for ditt arbeid, din ståpåvilje, og din evne til å ta opp det du mener er urett. Våre krangler har vel vært fokusert på andre områder, men det velger jeg ikke kommentere public :D

Er enig med Kim her, men for all del er kult at siden endelig er oppe. Men syns det blir for mye hotlinking mellom sider. Det tar 1 eller maks 2 klikk før man er utav hellfragger.no siden og innpå noe annet. Blir vel fikset med tid tenker jeg.

Så for meg egentlig hellfragger.no som en dedikert plass for cs miljøet å henge men det er som et skall bare nå egentlig. Ingen brukere kan henge der å kommunisere. Men det blir sikkert med tid og dere er vel på rett vei ihvertfall :D

En annen ting er at gamle hellfragger hadde faktisk en logo:

logo.jpg

Hadde vært en fitting homage til gutta bak opprinnelige hellfragger å hente noen inspirasjon derfra.

Dette er vel en "fitting homage" :D

ohh. den var oppe på den mixmastern ja...

Derfor jeg klarte og ikke få den med meg inne på siden dems.

Vel vel, man blir først døv på øya.

That is life når man blir eldre.

Rart egentlig hvor lite trykk det har blitt i trådene rundt nye HF siden.

Jeg hadde faktisk forventet meg mer fart i tråden, og flere meninger som det alltid er når noe nytt kommer.

Savner bare pip-pipen din, (-1), ellers smikklekkert! Gratulerer så mye til alle Hellfragger-ildsjeler og brukere.

Beste hilsen gil, som ikke har fragget noen på over et år. :D

Savner bare pip-pipen din, (-1), ellers smikklekkert! Gratulerer så mye til alle Hellfragger-ildsjeler og brukere.

Beste hilsen gil, som ikke har fragget noen på over et år. :D

Se å besøke oss igjen snart, Max!

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
Sign in to follow this  

• Create New...