Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
Ludwig

Hva skjedde?

Recommended Posts

Strandis tenker du på.

Strandis var det han het! :D

Så han hadde innlegg i bodybag-topicen, som var veldig morsom. Husker da den kom. :boxed:

Det som skjedde var vel at de store forum- og klanprofilene forsvant.

Strandis

Sussidal

Scavenger

Kowalski

KongKord

Kybber

osv osv

Men det sitter da fremdeles noen spreke mannfolk og én eller 2 jenter her inne enda.

Mange på kreativt forum har mye fint for seg som Flinch og Churchill

og ikke minst så rundet flamewar-tråden på konsolldelen 100sider nå. Her vil jeg takke ivrige fanboys for god underholdning (Avean, Spec-Ops, Lygre osv osv)

Mine største krangler har vel iofs vært med Ghad, Pazuzu, Avean og Wcip-Angel... Noe som gjorde forumlivet mitt verdt å leve.

Det skjer rett og slett for lite bøll her. For lite intriger og faenskap. Unban Strandis og Scavenger og dra igang en boletråd - så blire liv.

Har forøvrig 2% warn, grunnet ufint ordbruk og litt kverulering. Whinet meg unna den 3dje prosenten. Takk sussi.

Nei men seriøst så tror jeg det at mange av grunnleggerne forsvant tok knekken på forumet, pluss at vi ikke hadde et felles spill å samles rundt.

rip bergens fotolaug.

Doktor Q-Tip er jo legendarisk :D

Dog skal det sies at når det kommer til post-count så hadde jeg 140+ innlegg på én dag back in teh 2k6

Det med underfora til generelt er jo et poeng. Det er jo en del liv på film og musikk-forumet, som før ville vært i hovedfora. Har vel også vært en liten mangel på 'gode' trådstartere. Jeg sier 'gode', for en av de trådene som har fått mest oppmerksomhet gjennom tidene er vel 'drite på flaske'-tråden (http://www.battlefield.no/forum/index.php?showtopic=13802).

De fleste av de gamle initiativtagerne til legendariske tråder har vokst opp og blitt kjedelige (meg inkludert), og den yngre garden har ennå til gode å vise seg frem. Som sagt, sånt går i bølgedaler. Det kommer nok en ny æra med legendariske tråder etterhvert.

For min egen del ble forumet "skummelt" etter folk man faktisk kjenner i virkeligheten veit hvem du er. Da mister man litt av friheten, og om man har ett snev av selvfølelse bretter man ikke ut sine værste historier på forumet. Dessuten har jeg skrevet for mye teit her opp gjennom tidene, og blir pinlig berørt om noen jeg faktisk kjenner på ekte graver opp alle de gamle postene mine.

Men savner de trådene som er ustyrtelig festlige, var artig å lese om man bare ville slå ihjel litt tid ved å loke ved dataen. Kanskje litt mindre streng moderering hadde økt kvaliteten, ialfall med tanke på faktisk artige tråder

Hva slags moderering? Bortsett fra ren skittkasting så har det da knapt vært moderert her på en evighet. Det eneste jeg kan komme på er konspirasjonstrådene som alle er lei uansett. Etter den tyvende tråden med "aliens sprengte twin towers fordi jødene vil ha den avskyelige snømannen" så er nok for min del i alle fall.

Lurer på hva slags 'morsomme' ting folk tror har blitt moderert bort, for jeg har ikke sett noe. Det har rett og slett ikke vært noen store høydare trådmessig på generelt i det siste.

For min egen del ble forumet "skummelt" etter folk man faktisk kjenner i virkeligheten veit hvem du er. Da mister man litt av friheten, og om man har ett snev av selvfølelse bretter man ikke ut sine værste historier på forumet. Dessuten har jeg skrevet for mye teit her opp gjennom tidene, og blir pinlig berørt om noen jeg faktisk kjenner på ekte graver opp alle de gamle postene mine.

Alt det teite du har lyst å "brette ut" kan poste på større fora vettu :D

/b/ er (var) min beste venn :boxed:

man har desverre en lei tendens til å bli bannet fra de større foraene når man gjør slikt :/

Problemet er jo den store påtatte snillismen som har kommet inn her. Forumet har blitt et sensurert forum hvor småkids skal kunne henge, og derfor ender det opp med småkids som poster ubrukelige tråder. Senere vokser disse kidsa opp og er nå ubrukelige tenåringer ++ (BcK?!) Admins er blitt gutteklubben grei som sender hverandre tafsesmileyer i ring og gir hverandre flust med reach-arounds. Et platt, goldt landskap, ispedd Office-Only-pjatt og "vilken låt r d på dene u-tube-vidzen?!?1???".

Dere kan bare råtne i deres eget avfall med viten om at det er fullt fortjent.

Tenårene mine er long gone dessverre. Bare et gammelt, grått og kjedelig skall igjen i denne stolen.

men når jeg var ung! det var tider det. Knulle 14-åringer på stranda i benidorm, ruse seg ut av skallen, kun bry seg om neste kveld....Det gode liv :D

Tenårene mine er long gone dessverre. Bare et gammelt, grått og kjedelig skall igjen i denne stolen.

men når jeg var ung! det var tider det. Knulle 14-åringer på stranda i benidorm, ruse seg ut av skallen, kun bry seg om neste kveld....Det gode liv :D

u suck

u suck

I'll cradle the balls, stroke the shaft, work the pipe, and swallow the gravy. Get it over here, buddy. Let's do this.

Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this  

• Create New...