PotShot::. 1 Report post Posted October 21, 2008 Ta med alt på Vlan 9, vi satser på å etablere et bruktforum på våre intranettsider! Nesten garantert at noen trenger det du har liggende så lenge prisen er riktig! Kort tid igjen! ---- Edit av Fable: Det er kun en tråd for bruktmarked på alle voksenlan. Så bare å hoppe til slutten Share this post Link to post Share on other sites
Zen0x 57 Report post Posted October 21, 2008 Hahahah genialt tilltak! Vil også minne på JuleDugnad Share this post Link to post Share on other sites
sadolf 1 Report post Posted October 25, 2008 Jeg har en "eske med drit", typ alt fra SCSI-kort til brønndeklser og dårlige tastaturer jeg kan ta med. Garanterer FRETEX-prising! Share this post Link to post Share on other sites
Ramstad 14 Report post Posted October 29, 2008 Noen som har et asus 8800 gtx kort til overs da? Share this post Link to post Share on other sites
PotShot::. 1 Report post Posted October 29, 2008 Noen som har et asus 8800 gtx kort til overs da? Det er bare å vente å se.... Sitter med 3.stk og får muligens tak i et til - dette var til guttungen... MEN Money talks' så---- Share this post Link to post Share on other sites
sadolf 1 Report post Posted October 30, 2008 Noen som vil ha et pent brukt Radeon 3870? Med SUPERVIFTE!! (DuOrb). Share this post Link to post Share on other sites
Henrix 10 Report post Posted October 30, 2008 Jeg har ett nVidia 8800GTX-kort som jeg gjerne skulle blitt kvitt. fysjom! Share this post Link to post Share on other sites
Ramstad 14 Report post Posted October 30, 2008 ER litt fysjom kort kanskje, men jeg sitter pr dags dato med vannkjøling på et kort og kunne tenkt meg og prøvd et til med vannblokk siden jeg skal sitte på denne maskinen et år til tenker jeg:) Uansett så hadde det vært greit om det var et asus kort. Share this post Link to post Share on other sites
aasing 208 Report post Posted November 8, 2008 Ingen som har en TV til salgs da? Helst flat over 32" HD-RDY er nok... har en 24" CRT TV der lyden er ikke tilstede og biledrøret er helt på tryne. mangler en farge. Share this post Link to post Share on other sites
PotShot::. 1 Report post Posted November 9, 2008 Ingen som har en TV til salgs da?Helst flat over 32" HD-RDY er nok... har en 24" CRT TV der lyden er ikke tilstede og biledrøret er helt på tryne. mangler en farge. Hvor mye er det ønskelig å legge inn i TV da? Har noen kontakter der... Share this post Link to post Share on other sites
-=TOB=-Atarax 0 Report post Posted November 11, 2008 Noen som vil ha et pent brukt Radeon 3870? Med SUPERVIFTE!! (DuOrb). Jeg kunne være intressert i det kortet .... Men så var det prisen da ?? Share this post Link to post Share on other sites
K3rmIT 0 Report post Posted November 12, 2008 Jeg tar med ett nVidia 8800 GT fra asus. Spesiell orginal kjøler, klokker bra (8800 GTX nivå i ytelse) 600,- spenn Company of Heros følger med!! Kvitteringen må jeg evt ettersende, har ikke funnet den etter flytting Share this post Link to post Share on other sites
sadolf 1 Report post Posted November 12, 2008 Noen som vil ha et pent brukt Radeon 3870? Med SUPERVIFTE!! (DuOrb). Jeg kunne være intressert i det kortet .... Men så var det prisen da ?? Ikke vet jeg, kosta ca 1500 nytt, men slike priser faller jo raskere enn K3rmit på fylla.... Share this post Link to post Share on other sites
aasing 208 Report post Posted November 12, 2008 Ingen som har en TV til salgs da?Helst flat over 32" HD-RDY er nok... har en 24" CRT TV der lyden er ikke tilstede og biledrøret er helt på tryne. mangler en farge. Hvor mye er det ønskelig å legge inn i TV da? Har noen kontakter der... 5K, føler ikke at behovet er større der. Share this post Link to post Share on other sites
Prankster 0 Report post Posted November 12, 2008 32 Samsung hd ready Phillips 32" hd ready du kan kjøpe på Siba som ligger 5 min unna Share this post Link to post Share on other sites
aasing 208 Report post Posted November 12, 2008 32 Samsung hd readyPhillips 32" hd ready du kan kjøpe på Siba som ligger 5 min unna Se der ja, vurdere. Godt Observert. Share this post Link to post Share on other sites
Prankster 0 Report post Posted November 12, 2008 Phillips tv'en koster 5300 på elkjøp og 5500 på expert.. Så er jo noen kr spart Share this post Link to post Share on other sites
-=TOB=-Atarax 0 Report post Posted November 17, 2008 Noen som vil ha et pent brukt Radeon 3870? Med SUPERVIFTE!! (DuOrb). Jeg kunne være intressert i det kortet .... Men så var det prisen da ?? Ikke vet jeg, kosta ca 1500 nytt, men slike priser faller jo raskere enn K3rmit på fylla.... Jeg kjøper det for den prisen vi avtalte på Vlan. Share this post Link to post Share on other sites
far2fish 0 Report post Posted March 20, 2009 SOLGT: Brukt kun 1 uke til ad hoc backup: Seagate Seagate Barracuda 7200.11 1,5TB,SATA-300, 7200RPM, 32MB selges kroner 900,- http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=376126 SOLGT: Har en brukt Synology DS-106e NAS server med 300GB SATA disk til salgs. SMB, FTP, HTTP, MySQL, Itunes server etc. NB! supporterer kun opp til 750 GB harddisk. Leveres med nyeste firmware. Prisantydning: 700,- http://www.synology.com/enu/index.php Har også en god del orginale DVD'er (alle i Region 2) jeg kan ta med på VLAN8. 25,- per stykk eller 5 stk. for 100,- Flags of our Fathers Letters From Iwo Jiwa Rocky Balboa We Own the Night Die Hard 4.0 The Italian Job 300 The Last King of Scotland Broen over Kwai Inspector Barnaby - Mordene i Badgers Drift Twin Peaks - Fire Walk With Me Sin City Der Untergang Black Hawk Down Babel Star Trek Nemesis Star Trek First Contact Har også: Stargate SG-1 season 1 til 9, pris avtales Star Trek Voyager complete season i premium utgave, pris avtales Star Trek DS9 season 1 og 2 i premium utgave, pris avtales Videre har jeg en ca 2 år gammel Mac Mini med mac wireless keyboard og wireless mighty mouse. Leveres nyinstallert og med orginale software DVD'er. Nypris 7,498.00 DKK. Prisantydning: 3500 NOK. HDMI connector følger også med. Anbefales til folk som vil utforske Mac før de kjøper en iMac eller en MacBook - eller for folk som vil prøve å lage en lekker "mediacenter" løsning basert på mac. Specs: 1.83GHz Intel Core Duo 1GB 667 DDR2 SDRAM-2x512 80GB Serial ATA drive SuperDrive 8x Mac OS 10.1.4 Tiger X-GBR Mac Remote Control http://www.apple.com/no/macmini/ Til slutt en brukt LG DVD Recorder (RH-199H) til salgs. 160GB hard disk. Med fjernkontrol Prisantydning: 500,- Interresserte bør skrive et svar her, eller sende meg en PM, ellers blir det bare liggende igjen hjemme når jeg reiser til VLAN. Share this post Link to post Share on other sites
Joks 10 Report post Posted March 23, 2009 (edited) Jeg har 3 mus til salgs. Razer Lachesis(brukt et år) - 250kr Razer Copperhead (nesten ny) - 250kr SOLGT Logitech G9 (ny januar 09) -350kr SOLGT Edited March 30, 2009 by 48JOKS Share this post Link to post Share on other sites
Rimco 0 Report post Posted March 24, 2009 Ønsker meg headset med mic ala typen som dekker rundt øret Anyone? Share this post Link to post Share on other sites
Joks 10 Report post Posted March 25, 2009 Ønsker meg headset med mic ala typen som dekker rundt øret Anyone? Jeg har et som ikke dekker rundt, men som er behagelig å ha på likevell. Det er et Sennheiser PC160. God lyd, god mikrofon, og beghagelig å ha på seg. Selger det for 250kr. Share this post Link to post Share on other sites
m0lder 8 Report post Posted March 26, 2009 Samsung 20" LCD Syncmaster 206BW Black - 1680x1050, 2ms, 3000:1, VGA/DVI Selges til høystbydende Kosta 2.500,- ny Tror jeg må langt under halv pris i dag gitt.. Share this post Link to post Share on other sites
BajBaj 2 Report post Posted April 23, 2009 (edited) Om det er noen som har et HD 4870 512 mb eller 1 gb kort liggende uten at det er i bruk, så er jeg ganske interessert i å finne en løsning på det Edited April 24, 2009 by BajBaj Share this post Link to post Share on other sites