Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
Herminator

Utdrikningslag.

Recommended Posts

Da var det min jobb da å arrangere utdrikningslag.

Jeg gruer meg, hva skal jeg finne på. Har egentlig ingen verdens planer! Men noe må man få til, men hva?!

Har leid GoKart bane en halvtime om morgenen.

Har leid en Suite på hotell med drikke stående klar på bordet hvor vi kan holde ett durabelig vorspiel, men dette blir liksom ikke nok. Bare halveis.

Så det jeg vil vite er; Er det noen her som kan noen practial jokes vi kan kjøre på brudgommen, og noen som har gjort en "kidnapping" før?

Forslag?

Jeg vurderte faktisk om vi skulle spille rockband på vorspiel men frykter att tv'en er for liten på suita til att det gir særlig effekt.

Det dere IKKE skal gjøre er å drive rundt i byen og få stakkaren til å måtte gjøre masse pinlige ting, ha på dere vikinghjelmer osv. Kidnapp han på en avansert måte uten at han skjønner bæret, og lag så en fet fest :(

Enig, det der røret med å få fyren til å vase rundt i byen utkledd som en fjott er en tradisjon jeg ikke har skjønt. Lag heller en heidundranes fest for ham som han helt sikkert setter mer pris på enn å bli driti ut. :(

Avtal med sjefen til brudgommen hvis han jobber, at han får fri en dag.

Også når han går ut av huset for å dra på jobb så ligger dere hele gjengen i bakhold i fullt krigsutstyr på yttersiden av huset og kidnapper han som krigsfange +++

En annen ting som blir kanskje litt for ekstrem. Få til en avtale med politiet om å besøke han for en rassia evt. avhør for mistanke om spionasje for Russland eller noe. ' />

Lykke til p

Det er på en lørdag og han har fri :(

den kidnappingsbiten vurderer vi å gjøre enkelt, plassere han på en buss med en koffert, iløpet av turen vil han få en telefon med en kode for å åpne kofferten sier vi, men dengang ei. I kofferten er det noe som etter 4min begynner å lage stønnelyder :( Så når han er fremme ved neste stoppe sted så tar vi å får han ut av bussen ;)

I bussen har vi en fremmed som tar å filmer det som skjer. haha.

Ble fortalt en gang om en vennegjeng med 4 kamerater der det ble gjort mye forskjellig jævelskap med hverandre opp igjennom tidene.

Utdrikkingslagene til de tre første var dermed deretter, og når sisteman skulle ta det lange steget å gifte seg forventet han det verste ettersom så og si var den verste av de fire.

Han hadde blitt gående å bekymre seg hele tiden frem til bryllypet og ble nærmest paranoid, men ingenting hendte.

Bryllypet forløp uten noen skandaler og når bruden og brudgomen våknet dagen derpå og skulle bestille frokost for to på room service hørte de fra under sengen:

Frokost for fem takk!

Litt kjedlig i forkant...men de tre andre får nok noe å le av i ganske lang til vil jeg tro.

Ble fortalt en gang om en vennegjeng med 4 kamerater der det ble gjort mye forskjellig jævelskap med hverandre opp igjennom tidene.

Utdrikkingslagene til de tre første var dermed deretter, og når sisteman skulle ta det lange steget å gifte seg forventet han det verste ettersom så og si var den verste av de fire.

Han hadde blitt gående å bekymre seg hele tiden frem til bryllypet og ble nærmest paranoid, men ingenting hendte.

Bryllypet forløp uten noen skandaler og når bruden og brudgomen våknet dagen derpå og skulle bestille frokost for to på room service hørte de fra under sengen:

Frokost for fem takk!

Litt kjedlig i forkant...men de tre andre får nok noe å le av i ganske lang til vil jeg tro.

:(

Haha, siste var jævla bra. Syns planene hørtes bra ut Herminator :(

Utrolig hvordan gutter har utrolig mye fetere utdrikningslag enn jenter, som har mye dilldall

herminator. du må ta han med på lerdueskyting

Hvis ikke mitt bryllup hadde vært så hemmelig (ingen visste om det) så hadde jeg ønsket meg strippere og prostituerte i utdrikningslaget. I pausen mellom alle horene kunne man seff ta en tur på gocart-banen eller fallskjerm-klubben eller noe annet moro.

Kan ikke gjøre dette uten strippere og event. prostituerte :(

haha, enig! :(

ditto!

Vurderte også strikk og fallskjerm da jeg skulle arrangere, men kjipt med ting som involverer risiko. Om noe skjer galt er det jo din feil. :(